Muzyczna TV: Polo TV nie do pokonania. Duże wzrosty iTV i Eska TV

Polo TV pozostaje najpopularniejszą telewizją muzyczną w Polsce znacznie wyprzedzają swoich konkurentów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości Atmedia. Z kolei największy wzrost udziałów zanotował kanał iTV.
muzyczna tv
W lutym 2013 roku najpopularniejszym kanałem muzycznym pozostaje Polo TV z wynikiem 40,9 tys. widzów, który w ujęciu rocznym notuje wzrost udziałów o ponad 161 proc. Drugie miejsce utrzymuje Eska TV z wynikiem 28,7 tys. widzów i wzrostem udziałów o ponad 153 proc. w ujęciu rocznym.

Trzecią pozycję utrzymuje VIVA Polska z wynikiem 22,4 tys. widzów i spadkiem udziałów na poziomie ponad 30 proc. Na czwartym miejscu plasuje się natomiast 4Fun.TV z wynikiem 19,9 tys. widzów i wzrostem udziałów o ponad 12 proc. Największy wzrost udziałów (o ponad 165 proc.) zanotował kanał iTV.

 Grupa 4+Luty 2013Luty 2012Zmiana SHR%
Lp.Kanał TVAMRSHR%AMRSHR%r/r
1.Polo TV 40 9070,5915 6250,23161,3%
2.Eska TV 28 7240,4111 3450,16153,4%
3.VIVA Polska 22 4960,3232 4070,47-30,7%
4.4fun.tv 19 9070,2917 7100,2612,2%
5.ITV 12 7630,184 8250,07165,2%
6.MTV Polska 6 6180,1011 4230,16-42,1%
7.TV.DISCO 6 0830,0900,00
8.VH 1 2 7170,042 1050,0330,0%
9.Kino Polska Muzyka 1 3630,021 8190,03-23,1%
10.RBL.tv1 2430,021 2410,020,0%

NAM: Oglądalność stacji muzycznych - luty 2013 (grupa 4+)

Z kolei wśród młodzieżowej grupy widzów (13-29 lat) pozycję lidera utrzymuje Eska TV:

 Grupa 13-29Luty 2013Luty 2012Zmiana SHR%
Lp.Kanał TVAMRSHR%AMRSHR%r/r
1.Eska TV 11 1321,195 8370,57108,4%
2.VIVA Polska 10 2241,0912 1931,19-8,4%
3.Polo TV 9 8461,055 1540,50108,5%
4.4fun.tv 7 7100,828 6600,84-2,7%
5.ITV 2 9630,329800,10229,2%
6.MTV Polska 2 9610,325 0870,50-36,5%
7.TV.DISCO 1 6140,1700,00
8.VH 1 5990,067570,07-13,5%
9.RBL.TV 2290,022570,03-4,0%
10.Kino Polska Muzyka1740,021010,0190,0%

NAM: Oglądalność stacji muzycznych - luty 2013 (grupa 13-29)

Dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości Atmedia.

AMR - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu
SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu
Atmedia dla Media2.pl (dane: Nielsen Audience Measurement)

Komentarze (36)

Kolejność komentarzy: data dodania ocena  |  Zmień domyślne ustawienia
     +5
Disco Polo rządzi ;)
           
bo disco polo jest najlepsze ......... kocham to muze , , innej muzy nie slucham , disco polo jest najlepsze ,,,,,,,,,,,, ,
         
Za dużych pieniędzy z reklam to Polo TV nie ma. Tylko 1/4 widzów to widownia najbardziej pożądana przez reklamodawców.
         
Spokojnie... Polo tv niebawem zacznie tracic.. Obecnie jedzie na renomie zespolow wylansownych przez stary dobry polsat. Ludziom wkrotce znudza sie w kolko i te same klipy, a nowych dobrych artystow mozna policzyc na palcach 1 reki.
         
No nie wiem słucham każdy rodzaj muzyki, a raz na jakiś czas lubię posłuchać muzyki disco polo. Naziemnie jeszcze długo pozostaną liderem. A zwłaszcza na wsi i małych miasteczkach.
         
     -4
Wypieprzyć Polo TV z DVB-T.
Polo TV = Gówno TV
           
Co za bzdura. Gdzie jest najlepszy kanał StarsTV?
         
     +9
@sypa:
Stars.TV nie jest jeszcze notowane w badaniach Nielsena.A propos od kwietnia w stars.tv mają być reklamy...:(
           
     +20
"Polo TV pozostaje najpopularniejszą telewizją muzyczną w Polsce znacznie wyprzedzają swoich konkurentów"

... kto ma zasięg MUX-1 w DVB-T (38 mln potencjalnych oglądaczy, zasięg w prawie całej Polsce) to wykosi zawsze konkurencję.
POLO TV zawsze pokona wszystkie inne kanały muzyczne, żadna filozofia.
           
sypa:
Co za bzdura. Gdzie jest najlepszy kanał StarsTV?
StarsTV dopiero od marca jest badane telemetrycznie.
         

CAPTCHA