05.03.2013 (10:29)4 komentarze
Śniadaniowa TV: Rośnie widownia, na prowadzeniu "Dzień dobry TVN"
Śniadaniowe programy telewizyjne w lutym 2013 roku ponownie notują wzrosty oglądalności. Liderem pozostaje morning show telewizji TV "Dzień dobry TVN" - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Media2.pl.
Fot. TVN
W lutym 2013 roku liderem wśród programów śniadaniowych pozostaje program "Dzień dobry TVN" telewizji TVN z wynikiem 713,2 tys. widzów, co w porównaniu z poprzednim miesiącem oznacza wzrost o 25,1 tys. widzów. Drugie miejsce w rankingu zajmuje "Pytanie na śniadanie" telewizyjnej Dwójki z wynikiem 522,2 tys. widzów, co oznacza wzrost o 10,7 tys. widzów. Natomiast śniadaniowe show Jedynki "Kawa czy herbata" ogląda średnio 266 tys. widzów, co oznacza wzrost o 23,1 tys. widzów.
AMR - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu
SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu
Luty 2013 | Grupa 4+ | Grupa 16-49 | |||
Lp. | Program | AMR | SHR% | AMR | SHR% |
---|---|---|---|---|---|
1. | "Dzień dobry TVN" (TVN) | 713 227 | 14,53% | 328 326 | 17,51% |
2. | "Pytanie na śniadanie" (TVP2) | 522 252 | 11,90% | 154 978 | 9,33% |
3. | "kawa czy herbata" (TVP1) | 266 098 | 14,20% | 68 901 | 9,57% |
4. | "Poranek w TVN24" (TVN24) | 230 033 | 6,45% | 75 340 | 5,56% |
5. | "Nowy dzień" (Polsat News) | 69 605 | 2,18% | 22 085 | 1,84% |
NAM: Oglądalność programów śniadaniowych - luty 2013
SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu
Nielsen Audience Measurement dla Media2.pl
Komentarze (1 - 4 z 4)
Ale jak prowadzi Wellman-Prokop
Nie zesraj się.