Łukasz Szewczyk28.11.2014 (16:56)36 komentarzy

Ekstraklasa najchętniej oglądaną ligą w nc+. Top 5 meczów

T-Mobile Ekstraklasy jest najchętniej oglądaną ligą krajową na antenach platformy nc+. Aż jedenaście meczów sezonu 2014/2015 osiągnęło oglądalność ponad 200 tysięcy widzów, z czego trzy spotkania przekroczyły 300 tysięcy widzów - czytamy w komunikacie spółki Ekstraklasa.
Ekstraklasa - tło
Największą oglądalność na antenach platformy nc+ zgromadził mecz Wisła Kraków - Legia Warszawa, który przed telewizorami śledziło 335 tysięcy widzów, na drugim miejscu znalazło się spotkanie Legii z Ruchem Chorzów z oglądalnością na poziomie 324 tysięcy widzów. Natomiast trzecim meczem, który przekroczył granicę 300 tysięcy było starcie Legii z Lechem Poznań (306 tysięcy).
Dla porównania, tylko trzy mecze Enei Ekstraligi (liga żużlowa), która również można oglądać na platformie nc+, w całym roku 2014 przekroczyły granicę 200 tysięcy widzów przed telewizorami. Największym zainteresowaniem cieszyło się starcie Stali Gorzów Wielkopolski z Fogo Unią Leszno (226 tysięcy).

Jeśli chodzi natomiast o całe kolejki Ekstraklasy, to osiem kolejek na antenach nc+ osiągnęło oglądalność powyżej miliona widzów, natomiast sześć kolejnych bardzo się do tej granicy zbliżyło.
Ekstraklasa

Komentarze (1 - 10 z 36)

No to powinno dać do myślenia włodarzom nc+ przy kolejnym przetargu na prawa do ekstraklasy..
 8  
o gustach się nie dyskutuje i tylko dlatego nie będę kłął
 7  
Milion widzów razem z 8 spotkań to dla Ekstraklasy sukces???
To jest średnia 125 tys na mecz.
Co na to sponsorzy?
 6  
milona na Enei nie na Ekstraklasie
 2  
Szkoda, ze nie ma porównania do oglądalności z ubiegłego sezonu, była dużo wyższa. Na nowych stadionach pustki. Gratulacje dla T-mobile i nC+.
 0  
Nic dziwnego, że Polsat nie chciał tego kupić. Ekstraklasa nie powinna się chwalić takimi wynikami, ostatni sponsorzy uciekną.
 5  
Nie lubie pilki noznej a jak slysze el classico wymiotuje!
 12  
to jest bardzo dobry wynik jak na telewizję premium, Ekstraklasa jest najchętniej oglądaną ligą w Canal+.

Powiedzmy bardzo oględnie, że się mylisz. Polsat nie mógł kupić czegoś co nie było wystawiane na sprzedaż. nc+ nie chciała się dzielić prawami na ten rok, bo Ekstraklasa straszyła stworzeniem własnego kanału i ludzie z C+ chcieli pokazać, że mogą to dla nich zrobić. A że w międzyczasie Ekstraklasa sprzedała prawa pośrednikowi...
HodowcaZwierzatFuterkowyh 29.11.2014 (9:25:36)
 1  
to po ch.j komentujesz to na czym się nie znasz; może idź do sejmu tam młotków potrzebują a teraz ponoć znowu są jakieś wybory; tam zawsze są wybory
 0  
Polsat mógł kupić, ale nie chciał płacić ceny z kosmosu. Teraz nC+ musi wyjść z twarzą i głupio się tłumaczy. Sponsorzy ponoszą straty bo ich reklamy już nie są oglądane przez widzow CP i Eurosportu.
Mecze ligi hiszpańskiej i angielskiej mają wyższą oglądalność niż polska Ekstraklasa w nC+.
 8