Łukasz Szewczyk12.05.2015 (0:02)9 komentarzy

Radio Track: Duże wzrosty VOX FM i RMF FM, duży spadek Radia Zet

W ciągu ostatnich trzech miesięcy największy wzrost słuchalności notują VOX FM i RMF FM, natomiast największy spadek ponownie notuje Radio Zet - wynika z najnowszych badań udziału słuchalności przeprowadzonych przez Instytut MillwardBrown SMG/KRC. Słuchaczy zyskują także RMF Classic, Muzo.FM i Zet Chilli
Radio Track: Duże wzrosty VOX FM i RMF FM, duży spadek Radia Zet
Największy udział w czasie słuchania stacji radiowych, w okresie od lutego do kwietnia 2015 roku, wciąż notuje RMF - 25,5 proc. W ujęciu rocznym stacja notuje wzrost udziałów o 1 pkt. proc. Na drugim miejscu utrzymuje się Radio Zet z wynikiem 13,4 proc., co oznacza spadek o 2,2 pkt.proc. Trzecią pozycję w rankingu utrzymuje radiowa Jedynka z wynikiem 9,3 proc. (spadek o 0,7 pkt. proc.). Natomiast czwartą pozycję w rankingu utrzymuje radiowa Trójka - 7,3 proc. (spadek o 0,2 pkt. proc.). Wzrost (o 1,6 pkt. proc.) notuje piąte w rankingu radio VOX FM - 4,1 proc.
Kolejne miejsca rankingu słuchalności stacji ogólnopolskich zajmują: Radio Maryja - 1,8 proc. (spadek o 0,5 pkt. proc.), TOK FM - 1,2 proc. (bez zmian), RMF Classic - 1,1 proc. (wzrost o 0,1 pkt. proc.), Radiowa Czwórka - 0,5 proc. (spadek o 0,1 pkt. proc.), Radiowa Dwójka - 0,4 proc. (spadek o 0,2 pkt. proc.), Zet Chilli - 0,3 proc. (wzrost o 0,1 pkt. proc.), Muzo.FM - 0,3 proc. (wzrost o 0,1 pkt. proc.).

 Udział w czasie słuchania ogólnopolskich i ponadregionalnych stacji radiowych
Lp.Stacjaluty 2015 : kwiecień 2015luty 2014 : kwiecień 2014
1.Radio RMF FM 25,5% 24,5%
2.Radio ZET 13,4% 15,6%
3.Radiowa Jedynka 9,3% 10,0%
4.Radiowa Trójka 7,3% 7,5%
5.VOX FM 4,1% 2,5%
6.Radio Maryja 1,8% 2,3%
7.Radio TOK FM 1,2% 1,2%
8.RMF Classic 1,1% 1,0%
9.Radiowa Czwórka 0,5% 0,6%
10.Radiowa Dwójka 0,4% 0,6%
11.Radio ZET Chilli 0,3% 0,2%
12.Radio Muzo.fm / Radio PiN0,3%0,2%

Udział w czasie słuchania ogólnopolskich i ponadregionalnych stacji radiowych (źródło Radio Track, Millward Brown SMG/KRC)

Dane dotyczące badania:
- luty 2015 : kwiecień 2015 (wielkość: 21 026)
- luty 2014 : kwiecień 2014 (wielkość: 21 074)
- Grupy celowe: wszystkie przypadki
- Wskaźniki słuchalności: Udział w czasie słuchania (%)

Komentarze (1 - 9 z 9)

I tak trzymać RMF FM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
RMF FM kocham was!!!!!!!! 12.05.2015 (0:52:47)
 6  
Antyradio weszło i Muzo znowu ma mniej ;p
 4  
heh, sory, źle spojrzałem, chyba zbyt późna pora na pisanie komentarzy xD
 5  
Nie dziwie sie ze Zetka traci skoro jest taka tuba propagandowa rzadu, gdzie dziennikarka rzuca dlugopisem w goscia albo trzaska drzwiami i wychodzi ze studia. RMF niby stacja podobna a calkiem inna kultura i pelny pluralizm polityczy a przedewszystkim szacunek do sluchacza.
 5  
trójka jest najlepsza - mają coś sensownego do powiedzenia, nie grają w kółko tego samego, aczkolwiek czasami zbyt ambitnie podchodzą do muzyki i muszę zmienić stację ;) Ogólnie i tak najlepsza.
 8  
Typowy Seba z Ciebie
 0  
Przestałem słuchać Radia ZET i RMF FM, na co dzień słucham Trójki (Polskie Radio Program 3).
sznaps1987 (usunięte konto #32615) 12.05.2015 (22:46:29)
 0  
VOX FM dostępny tylko w wybranych miastach ma więcej słuchaczy niż Radio Maryja. A Zetka niech spada dalej! Może Eurozet wycofa się z rynku i nowy właściciel odświeży markę.
 2  
Dalej sztucznie przyspieszajcie słowa w reklamach, może upchniecie dwa , czy trzy razy więcej reklam w godzinie. Przyspieszajcie też wiadomości i prowadzących. Radio nie do słuchania, ale za to ile reklam. Słysząc przyspieszone słowa wyłączam od razu radio - taki jest tego efekt, barany z agencji reklamowych. Nie słucham pierdziawki słownej.
 1