12.05.2015 (0:02)9 komentarzy
Radio Track: Duże wzrosty VOX FM i RMF FM, duży spadek Radia Zet
W ciągu ostatnich trzech miesięcy największy wzrost słuchalności notują VOX FM i RMF FM, natomiast największy spadek ponownie notuje Radio Zet - wynika z najnowszych badań udziału słuchalności przeprowadzonych przez Instytut MillwardBrown SMG/KRC. Słuchaczy zyskują także RMF Classic, Muzo.FM i Zet Chilli
Największy udział w czasie słuchania stacji radiowych, w okresie od lutego do kwietnia 2015 roku, wciąż notuje RMF - 25,5 proc. W ujęciu rocznym stacja notuje wzrost udziałów o 1 pkt. proc. Na drugim miejscu utrzymuje się Radio Zet z wynikiem 13,4 proc., co oznacza spadek o 2,2 pkt.proc. Trzecią pozycję w rankingu utrzymuje radiowa Jedynka z wynikiem 9,3 proc. (spadek o 0,7 pkt. proc.). Natomiast czwartą pozycję w rankingu utrzymuje radiowa Trójka - 7,3 proc. (spadek o 0,2 pkt. proc.). Wzrost (o 1,6 pkt. proc.) notuje piąte w rankingu radio VOX FM - 4,1 proc.
Dane dotyczące badania:
- luty 2015 : kwiecień 2015 (wielkość: 21 026)
- luty 2014 : kwiecień 2014 (wielkość: 21 074)
- Grupy celowe: wszystkie przypadki
- Wskaźniki słuchalności: Udział w czasie słuchania (%)
Kolejne miejsca rankingu słuchalności stacji ogólnopolskich zajmują: Radio Maryja - 1,8 proc. (spadek o 0,5 pkt. proc.), TOK FM - 1,2 proc. (bez zmian), RMF Classic - 1,1 proc. (wzrost o 0,1 pkt. proc.), Radiowa Czwórka - 0,5 proc. (spadek o 0,1 pkt. proc.), Radiowa Dwójka - 0,4 proc. (spadek o 0,2 pkt. proc.), Zet Chilli - 0,3 proc. (wzrost o 0,1 pkt. proc.), Muzo.FM - 0,3 proc. (wzrost o 0,1 pkt. proc.).
Udział w czasie słuchania ogólnopolskich i ponadregionalnych stacji radiowych | |||
Lp. | Stacja | luty 2015 : kwiecień 2015 | luty 2014 : kwiecień 2014 |
---|---|---|---|
1. | Radio RMF FM | 25,5% | 24,5% |
2. | Radio ZET | 13,4% | 15,6% |
3. | Radiowa Jedynka | 9,3% | 10,0% |
4. | Radiowa Trójka | 7,3% | 7,5% |
5. | VOX FM | 4,1% | 2,5% |
6. | Radio Maryja | 1,8% | 2,3% |
7. | Radio TOK FM | 1,2% | 1,2% |
8. | RMF Classic | 1,1% | 1,0% |
9. | Radiowa Czwórka | 0,5% | 0,6% |
10. | Radiowa Dwójka | 0,4% | 0,6% |
11. | Radio ZET Chilli | 0,3% | 0,2% |
12. | Radio Muzo.fm / Radio PiN | 0,3% | 0,2% |
Udział w czasie słuchania ogólnopolskich i ponadregionalnych stacji radiowych (źródło Radio Track, Millward Brown SMG/KRC)
- luty 2015 : kwiecień 2015 (wielkość: 21 026)
- luty 2014 : kwiecień 2014 (wielkość: 21 074)
- Grupy celowe: wszystkie przypadki
- Wskaźniki słuchalności: Udział w czasie słuchania (%)
Komentarze (1 - 9 z 9)