Łukasz Szewczyk25.05.2015 (11:54)brak komentarzy

Aż ponad 11,4 mln widzów oglądało wyniki drugiej tury wyborów

Ponad 11,4 milionów widzów, czyli aż 72 proc. telewidzów, śledziło pierwsze wyniki drugiej tury prezydenckich wyborów. Z kolei "Wieczór wyborczy" w telewizyjnej Jedynce śledziło najwięcej, ponad 3,5 mln widzów.
Wieczór wyborczy TVP1
Mimo wydłużonego czasu ciszy wyborczej, łącznie ponad 11,434 mln widzów oglądało sondażowe wyniki pierwszej tury wyborów prezydenckich. Była to znaczna większość telewizyjnej widowni (72,09 proc.).
Między 22.30 a 22.35 najwięcej widzów zgromadziła telewizyjna Jedynka - ponad 4,810 mln widzów (30,32 proc.). Kolejne miejsca w tym rankingu zajmują: TVN24 - ponad 1,838 mln widzów (11,59 proc.), TVP Info - ponad 1,763 widzów (11,12 proc.), Polsat - ponad 1,047 mln widzów (6,61 proc.), TVN - 776,5 tys. widzów (4,90 proc.), Polsat News - 371,1 tys. widzów (2,34 proc.), TVP Polonia - ponad 328,8 tys. widzów (2,07 proc.), TVN24 Biznes i Świat - 315 tys. widzów (1,99 proc.) oraz Polsat News 2 - ponad 181,9 tys. widzów (1,15 proc.)

Największą popularnością cieszył się "Wieczór wyborczy" Telewizji Polskiej, który w w Jedynce śledziło łącznie ponad 3,544 mln widzów (24,59 proc.), a w TVP Polonia 219,7 tys. widzów (1,52 proc.). Z kolei na antenie TVP Info program oglądało średnio 1,007 mln widzów (8,87 proc.).

Z kolei "Czas decyzji" na antenie TVN oglądało średnio 649,8 tys. widzów (4,43 proc.), w TVN24 - 746,5 tys. widzów (5,94 proc.) natomiast TVN24 Biznes i Świat - 133,7 tys. widzów (1,06 proc.).

Natomiast "Polska wybiera" na antenie Polsatu oglądało średnio 1,017 mln widzów (6,57 proc.), w Polsat News - 226,7 tys. widzów (2,03 proc.) oraz w Polsat News 2 - 59 tys. widzów (0,51 proc.).