30.05.2015 (18:10)4 komentarze
Ponad 1 mln widzów "Ugotowanych". TVN przegrywa z konkurencją
Wiosną 2015 roku reality-show "Ugotowani" przed telewizyjne ekrany przyciągną średnio nieco ponad milion widzów, a podczas jego emisji telewizja TVN przegrała z trzema głównymi konkurentami- pokazują dane Nielsen Audience Measurement dla Media2.pl.
Telewizja TVN zakończyła emisję kolejnego sezonu kulinarnego reality-show "Ugotowani". Program oglądało średnio 1,081 mln widzów, co dało stacji udziały na poziomie ponad 7 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Media2.pl.
Podczas emisji "Ugotowanych" telewizja TVN w ogólnej grupie widzów (4+) oraz w komercyjnej grupie widzów (16-49 lat) przegrywa z Dwójką, Jedynką oraz Polsatem.
Przychody z reklam wyniosły ponad 40,085 mln zł.
AMR - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu
SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu
Wiosną 2015 roku największą popularnością cieszył się odcinek z 16 kwietnia 2015 roku, który oglądało średnio 1,731 mln widzów. Ponad 1,708 mln widzów przyciągną odcinek z 12 marca, a ponad 1,663 mln widzów oglądało odcinek z 2 kwietnia.
Podczas emisji "Ugotowanych" telewizja TVN w ogólnej grupie widzów (4+) oraz w komercyjnej grupie widzów (16-49 lat) przegrywa z Dwójką, Jedynką oraz Polsatem.
Wiosna 2015 | Grupa 4+ | Grupa 16-49 | |||
Lp. | Kanał TV | AMR | SHR% | AMR | SHR% |
---|---|---|---|---|---|
1. | TVP2 | 4 216 611 | 27,60% | 1 412 135 | 23,14% |
2. | TVP1 | 1 952 053 | 12,78% | 596 977 | 9,78% |
3. | Polsat | 1 588 677 | 10,40% | 868 081 | 14,22% |
4. | TVN - "Ugotowani" | 1 081 436 | 7,08% | 566 814 | 9,29% |
NAM: Oglądalność programu "Ugotowani" (TVN) - wiosna 2015
AMR - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu
SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu
Nielsen Audience Measurement dla Media2.pl
Komentarze (1 - 4 z 4)
Lepsze jest wrogiem dobrego.