Michał Rogowicz28.01.2009 (10:42)1 komentarz

Wydawca Wprost zadowolony z wyników sprzedaży

Według danych AWR Wprost, pierwsze trzy numery po zmianie profilu sprzedały się w ilości 155 750 egzemplarzy. Wydawca jest wyraźnie zadowolony z tych wyników.
Na ten wynik zapracowało zwłaszcza świąteczne wydanie, które – według wydawcy – sprzedało się w 205 040 egzemplarzy (było na rynku przez dwa tygodnie).
Numer z 29 grudnia sprzedał się w ilości około 148 tys. Konkurenci śledzą wyniki tygodnika Wprost. Według nich kolejny numer nie sprzedał już się tak dobrze, bo około 110 tys. egzemplarzy.

Wprost na początku grudnia ub.r. zmienił layout, rozszerzył tematykę i zwiększył objętość. Średnie rozpowszechnianie tygodnika Wprost od stycznia do listopada 2008 roku wyniosło 110 318 egzemplarzy.
press.pl

Komentarze (1 - 1 z 1)

Do osoby, która redagowała tekst:

słowo ilość odnosi się do rzeczy niepoliczalnych, a jak wiadomo "155 750 egzemplarzy" jest policzalne dlatego trzeba użyć słowa "liczba" - "... sprzedały się w LICZBIE 155 750 egzemplarzy"

to takie moje małe zboczenie :P którym zaraziłam się jakiś czas temu od mojego promotora :D
 0