Beata Ratuszniak23.04.2009 (15:49)8 komentarzy

Megapanel luty 2009: serwisy tematyczne

Lutowy ranking serwisów tematycznych spełnił od dawna zapowiadaną prognozę: Facebook wyprzedził Grono.net w kategorii Społeczności. W pozostałych kategoriach bez większych zmian w czołówkach. W rankingu Nowe Technologie debiutuje zaś serwis z torrentami The Pirate Bay. Szczegóły w raporcie Media2.pl.
W zestawieniu Informacje, publicystyka media bez rewolucji w czołówce. Na pierwszym miejscu pozostaje Onet.pl, trzy kolejne miejsca zajmują Wp.pl, Gazeta.pl i Interia.pl. Co ciekawe, wczorajszy główny bohater informacji - serwis o2.pl, który w rankingu ogólnym prześcignął Interię - znajduje się na miejscu 9., notując awans z 11.
Na miejscu 5. debiutuje Grupa Polskapresse, w skład której wchodzą serwisu: dziennikbaltycki.pl, wiadomosci24.pl, kurierlubelski.pl, polskatimes.pl oraz naszemiasto.pl i telemagazyn.pl.

Wykres
 INFORMACJE, PUBLICYSTYKA, MEDIA
Lp.NazwaUżytkownicy (Real Users)OdsłonyZasięgAudyt site-centric
1.Onet.pl - Serwisy informacyjne 4 755 490237 252 37629,52% tak
2.Wirtualna Polska - Serwisy informacyjne 3 921 924149 327 38624,35% tak
3.Gazeta.pl - Serwisy informacyjne 3 612 798106 242 00922,43% tak
4.INTERIA.PL - Serwisy informacyjne 2 809 92468 204 45617,45% tak
5.Grupa Polskapresse 2 538 36931 716 04915,76% tak*
6.stacje TVN-tvn24.pl 2 225 76254 724 11613,82% tak
7.Grupa Media Regionalne 1 910 51246 478 61811,86% tak
8.Grupa Axel Springer - Informacje, publicystyka, media 1 393 82231 967 8378,65% tak
9.o2.pl - Serwisy informacyjne 983 11214 777 4656,10% tak
10.Google-google.pl-google.pl - wiadomości 939 6982 732 3145,83% -
11.rzeczpospolita.pl 896 35516 868 4095,57% tak
12.TVP - Informacje 883 51110 148 3335,49% tak
13.opoka.org.pl 658 4579 039 8464,09% -
14.se.pl 504 0545 001 5473,13% tak
15.trojmiasto.pl 458 44921 853 4132,85% -
16.wprost.pl 431 8842 140 2822,68% tak
17.teleman.pl 402 4083 865 4582,50% tak
18.Polskie Radio 374 8477 541 0222,33% -
19.region.com.pl 350 6791 361 4482,18% -
20.eioba.pl316 002906 1381,96%-

Megapanel PBI/Gemius - luty 2009

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Kultura i rozrywka również nie przynosi zmian w czołówce. YouTube notuje wzrost liczby użytkowników, odsłon oraz zasięgu. O jedno miejsce awansuje filmweb.pl - obecnie plasuje się na 9. pozycji. O trzy miejsca pnie się do góry serwis poszkole.pl.

Wykres
 KULTURA I ROZRYWKA
Lp.NazwaUżytkownicy (Real Users)OdsłonyZasięgAudyt site-centric
1.youtube.com 7 173 5291 134 146 34744,54% -
2.o2.pl - Serwisy rozrywkowe 5 441 925524 501 30333,79% tak
3.Onet.pl - Serwisy rozrywkowe 5 262 2871 482 837 35432,67% tak
4.Wirtualna Polska - Kultura i rozrywka 4 099 954472 077 77825,45% tak
5.INTERIA.PL - Serwisy rozrywkowe 3 115 428272 599 36019,34% tak
6.Google - serwisy rozrywkowe 3 037 34162 934 82418,86% -
7.gry.pl 3 007 079502 067 73218,67% -
8.Grupa Medousa.pl - Serwisy rozrywkowe 2 649 30053 758 66616,45% tak
9.filmweb.pl 2 431 502124 350 93115,10% tak
10.travian.pl 2 381 3251 010 379 38814,78% -
11.Gazeta.pl - Serwisy rozrywkowe 2 341 74555 206 08914,54% tak
12.imageshack.us 2 296 87520 913 07714,26% -
13.wyspagier.pl 1 738 036239 133 38010,79% -
14.Pino.pl - Serwisy rozrywkowe 1 626 49316 459 47510,10% -
15.torrenty.org 1 569 889143 874 9099,75% -
16.poszkole.pl 1 459 058209 455 3429,06% tak
17.gry-online.pl 1 390 56743 642 0278,63% tak
18.zylom.com 1 377 39417 394 9618,55% -
19.bigpoint.com 1 321 30054 876 3748,20% -
20.tekstowo.pl1 229 25523 935 1117,63%tak

Megapanel PBI/Gemius - luty 2009

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
W kategorii Motoryzacja o jedno miejsce awansuje Grupa Gratka.pl. Tym samym na 5. pozycję spadają serwisy Gazety.pl. Do góry pnie się także Grupa V10.pl, Bankier oraz NNV. Spada natomiast autocentrum.pl oraz mobile.de. Liderem pozostaje otoMoto.

Wykres
 MOTORYZACJA
Lp.NazwaUżytkownicy (Real Users)OdsłonyZasięgAudyt site-centric
1.otoMoto 2 800 267253 992 37317,39% -
2.Onet.pl - Serwisy motoryzacyjne 1 878 97661 903 63511,67% tak
3.INTERIA.PL - Serwisy motoryzacyjne 1 373 92145 411 7958,53% tak
4.Grupa Gratka - Serwisy motoryzacyjne 1 038 88550 822 1406,45% tak
5.Gazeta.pl - Serwisy motoryzacyjne 1 005 08017 652 4456,24% tak
6.Wirtualna Polska - Serwisy motoryzacyjne 956 88619 398 8885,94% tak
7.Grupa V10.pl 625 9144 632 0913,89% -
8.autocentrum.pl 580 87313 231 2093,61% tak
9.o2.pl - Serwisy motoryzacyjne 495 1408 380 3363,07% tak
10.www.auto.pl 418 9765 919 9572,60% tak
11.Bankier.pl - mojeauto.pl 393 6087 342 4302,44% tak
12.mobile.de 348 80177 642 1262,17% -
13.Grupa Axel Springer - Motoryzacja 342 0393 564 9802,12% tak
14.wroom.pl 336 2863 653 1542,09% tak
15.scigacz.pl 336 1064 454 7162,09% tak
16.autogielda.pl 308 67818 080 2011,92% tak
17.motonews.pl 234 5542 487 2941,46% tak
18.Grupa NNV-autoteam.pl 181 1111 161 2101,12% tak
19.AutoScout24 164 88911 381 9691,02% -
20.roadlook.pl142 066770 0290,88%-

Megapanel PBI/Gemius - luty 2009

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
W zestawieniu Biznes, finanse, prawo wzrost liczby RU, odsłon i zasięgu notują serwisy biznesowe Onetu. O trzy oczka spadają serwisy o2.pl, ostatecznie plasując się na miejscu 16. W rankingu debiutuje serwis mybank.pl. Całkowicie z zestawienia wypada Grupa Mediarun.pl.

Wykres
 BIZNES FINANSE PRAWO
Lp.NazwaUżytkownicy (Real Users)OdsłonyZasięgAudyt site-centric
1.Onet.pl - Serwisy biznesowe 2 792 52995 907 43217,34% tak
2.Money.pl - Serwisy biznesowe 2 415 74835 915 58415,00% tak
3.Bankier.pl - Serwisy biznesowe 1 914 06841 651 59411,88% tak
4.Wirtualna Polska - Serwisy biznesowe 1 710 93037 169 13010,62% tak
5.INFOR.pl 1 608 40323 683 3049,99% tak
6.INTERIA.PL - Serwisy biznesowe 1 387 62829 295 7998,62% tak
7.Egospodarka.pl - Serwisy biznesowe i prawne 1 227 4927 672 2097,62% tak
8.Gazeta.pl - Serwisy biznesowe 1 168 80618 479 5837,26% tak
9.Grupa Wolters Kluwer Polska 639 9584 705 6363,97% -
10.Grupa Inwestycje.pl - biznes 527 6334 571 8083,28% tak
11.totalmoney.pl 487 3152 167 8103,03% -
12.wirtualnemedia.pl 469 0602 708 6082,91% tak
13.nf.pl 421 1053 733 6262,61% tak
14.Grupa media2.pl-media2.pl 415 0704 701 4962,58% -
15.forumprawne.org 383 1693 286 1822,38% -
16.o2.pl - Serwisy biznesowe 361 9593 178 3272,25% tak
17.Grupa PTWP 348 4823 994 5412,16% -
18.biznesforum.pl 335 5001 309 2512,08% -
19.podatki.pl 279 0092 309 9271,73% tak
20.mybank.pl269 5451 590 9051,67%tak

Megapanel PBI/Gemius - luty 2009

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
W kategorii Budownictwo i nieruchomości pierwsza trójka również bez zmian. Na 5. miejsce z 8. awansuje Grupa Meble.pl. O dwa miejsca awansuje również Ofert.net. Wzrost notują także serwisy Wirtualnej Polski, Money.pl, o2.pl oraz Onetu.

Wykres
 BUDOWNICTWO I NIERUCHOMOŚCI
Lp.NazwaUżytkownicy (Real Users)OdsłonyZasięgAudyt site-centric
1.Gazeta.pl - Budownictwo i nieruchomości 1 183 45821 114 1957,35% tak
2.Grupa Murator - Budownictwo i nieruchomości 914 51817 758 5145,68% tak
3.otoDom 665 17315 025 1764,13% -
4.Grupa Gratka-gratka.pl-gratka.pl/dom 531 02136 436 2473,30% tak
5.Grupa Meble.pl - budownictwo 379 5664 835 7992,36% -
6.Grupa NNV-nieruchomosci-online.pl 377 6926 898 5182,34% tak
7.oferty.net 360 3188 828 4622,24% tak
8.Grupa e-budownictwo.pl 356 6398 527 3842,21% -
9.Wirtualna Polska - Budownictwo i nieruchomości 354 4507 138 5322,20% tak
10.Grupa Trader - domiporta.pl 332 18513 836 2812,06% tak
11.budujemydom.pl 263 3722 393 3331,64% tak
12.Money.pl-dom.money.pl 238 2824 844 8721,48% tak
13.szybko.pl 235 4984 770 7381,46% tak
14.o2.pl - Budownictwo i nieruchomości 212 1363 204 8121,32% tak
15.Onet.pl - Budownictwo i nieruchomości 202 8876 621 6231,26% tak
16.Grupa Dom.pl 201 2605 466 7531,25% tak
17.skyscrapercity.com 191 8736 579 6511,19% -
18.nportal.pl 123 7351 157 4080,77% tak
19.budnet.pl 120 092399 9870,75% tak
20.INTERIA.PL - Budownictwo i nieruchomości107 4332 826 7510,67%tak

Megapanel PBI/Gemius - luty 2009

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Edukacja - liderem zestawienia pozostaje Wikipedia. Jednak wszystkie serwisy z pierwszej czwórki notują spadki. O trzy pozycje awansuje serwis schvoong.com. W zestawieniu debiutuje witryna wiktionary.org z liczbą 450 tys. RU.

Wykres
 EDUKACJA
Lp.NazwaUżytkownicy (Real Users)OdsłonyZasięgAudyt site-centric
1.wikipedia.org 6 411 731261 792 11639,81% -
2.Onet.pl - Serwisy edukacyjne 2 855 56030 170 23817,73% tak
3.sciaga.pl 2 578 46121 146 72616,01% tak
4.bryk.pl 1 410 6898 054 7138,76% tak
5.wikimedia.org 1 112 6239 641 2686,91% -
6.translate.pl 997 82821 488 4936,20% -
7.Wirtualna Polska - Serwisy edukacyjne 942 72711 572 1185,85% tak
8.shvoong.com 861 4014 870 3865,35% -
9.zgapa.pl 796 7112 674 9384,95% tak
10.szkolnictwo.pl 757 6834 600 3064,70% tak
11.Grupa nauka.pl 755 6408 100 9814,69% tak
12.Gazeta.pl - Serwisy edukacyjne 702 8715 569 6884,36% tak
13.ling.pl 571 50023 628 4223,55% tak
14.ang.pl 527 5937 694 5423,28% tak
15.nauka.katalogi.pl 524 1402 389 1453,25% -
16.klp.pl 509 8317 883 2393,17% tak
17.eszkola.pl 499 5822 320 3523,10% -
18.wiktionary.org 450 7725 199 1312,80% -
19.interklasa.pl 429 7013 029 4482,67% -
20.o2.pl - Serwisy edukacyjne421 26513 873 0452,62%tak

Megapanel PBI/Gemius - luty 2009

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
W kategorii Sport również bez czołówkowych rewolucji. W porównaniu do stycznia 2009 pierwsza trójka - Onet, Wp i Interia - notują wzrost liczby użytkowników. Spory awans, bo o pięć miejsc, notuje serwis livesports.pl i obecnie plasuje się na 8. pozycji.

Wykres
 SPORT
Lp.NazwaUżytkownicy (Real Users)OdsłonyZasięgAudyt site-centric
1.Onet.pl - Serwisy sportowe 2 992 354138 155 74118,58% tak
2.Wirtualna Polska - Serwisy sportowe 2 418 14396 936 81715,01% tak
3.INTERIA.PL - Serwisy sportowe 1 264 36266 268 5397,85% tak
4.sfd.pl 1 147 68812 229 3507,13% tak
5.Gazeta.pl - Serwisy sportowe 1 090 72831 021 3646,77% tak
6.o2.pl - Serwisy sportowe 451 9655 764 5022,81% tak
7.90minut.pl 263 27514 731 3901,63% tak
8.livesports.pl 199 29616 315 0551,24% tak
9.fit.pl 198 795960 2301,23% tak
10.TVP-tvp.pl-tvp.pl - sport 193 9672 820 7671,20% tak
11.kfd.pl 191 348632 2611,19% -
12.sportowefakty.pl 185 16210 273 5411,15% tak
13.Grupa Axel Springer - Sport 168 3923 321 8681,05% tak
14.Eurosport 164 8106 344 1401,02% -
15.livescore.com 155 00016 938 6210,96% -
16.skionline.pl 146 4743 190 4070,91% tak
17.futbolowo.pl 128 9827 085 5520,80% tak
18.soccer-live.pl 119 4341 858 5430,74% tak
19.livescore.pl 109 0455 055 1910,68% -
20.lechpoznan.pl108 0093 609 4720,67%-

Megapanel PBI/Gemius - luty 2009

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
W kategorii Styl Życia liderem pozostają serwisy o2.pl. Pierwsza dziewiątka zestawienia bez zmian. O jedno oczko awansuje Grupa Edipresse, dlastudenta.pl spada z miejsca 10. na 11.

Wykres
 STYL ŻYCIA
Lp.NazwaUżytkownicy (Real Users)OdsłonyZasięgAudyt site-centric
1.o2.pl - Styl życia 3 798 976230 148 49723,59% tak
2.Onet.pl - Styl życia 3 780 342225 362 13323,47% tak
3.Wirtualna Polska - Styl życia 3 197 047245 623 85619,85% tak
4.Gazeta.pl - Styl życia 2 624 01469 441 30016,29% tak
5.INTERIA.PL - Styl życia 2 311 032100 205 40114,35% tak
6.wizaz.pl 1 391 09729 055 4078,64% tak
7.We-Dwoje.pl-We-Dwoje.pl - Styl życia 1 114 8779 987 8696,92% tak
8.kozaczek.pl 1 032 68020 355 7526,41% tak
9.G+J Guj.pl - Styl Życia 977 06419 120 8386,07% tak
10.Grupa Edipresse - Styl Życia 741 43211 833 5054,60% -
11.dlastudenta.pl 697 0496 420 8844,33% tak
12.Grupa Styl.fm 589 97441 556 1613,66% -
13.Grupa Medforum 579 5913 245 6793,60% -
14.Grupa Murator - kobieta, zdrowie, rodzina 559 3782 463 6663,47% tak
15.gotowanie.wkl.pl 556 2258 942 6283,45% tak
16.Grupa medigo.pl 543 4061 992 7743,37% -
17.rynekmedyczny.pl 499 6773 694 4903,10% tak
18.biomedical.pl 494 4352 450 6653,07% -
19.mediweb.pl 473 6062 074 0102,94% -
20.senior.pl451 9912 658 4032,81%tak

Megapanel PBI/Gemius - luty 2009

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
W kategorii Turystyka zmiany w czołówce. Na drugie miejsce awansuje Wirtualna Polska. Tym samym na trzecią pozycję spada Grupa eholiday.pl. Na 7. miejsce awansuje serwis rozklady.pl.

Wykres
 TURYSTYKA
Lp.NazwaUżytkownicy (Real Users)OdsłonyZasięgAudyt site-centric
1.Onet.pl - Serwisy turystyczne 1 703 72437 535 26710,58% tak
2.Wirtualna Polska - Serwisy turystyczne 753 3407 597 5904,68% tak
3.Grupa eholiday.pl 745 5117 631 5234,63% tak
4.INTERIA.PL - Serwisy turystyczne 616 5317 701 5763,83% tak
5.Grupa Travelplanet.pl SA 408 6435 404 0892,54% -
6.odleglosci.pl 339 2041 710 9702,11% tak
7.rozklady.pl 338 8041 667 6642,10% -
8.Gazeta.pl - Serwisy turystyczne 312 5593 915 1921,94% tak
9.G+J Guj.pl - Podróże 311 6351 899 5611,93% tak
10.tur-info.pl 270 0831 239 1961,68% -
11.Grupa Easygo.pl 228 0577 930 5651,42% tak
12.Grupa Wakacje.pl 217 6264 430 0201,35% -
13.Grupa nocowanie.pl 214 5562 845 8851,33% tak
14.panoramio.com 202 1534 778 9091,26% -
15.booking.com 186 5432 713 5851,16% -
16.miplo.pl 178 6042 455 0011,11% -
17.turystyka-polska.pl 175 8641 276 8471,09% -
18.rozklad.info.pl 156 1291 316 8410,97% -
19.e-podroznik.pl 151 3071 262 0820,94% tak
20.allewakacje.pl142 5842 026 0010,89%-

Megapanel PBI/Gemius - luty 2009

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Zestawienie Nowych Technologii również nie przynosi większych zmian. Czołówka pozostaje w tej samej kolejności, co w styczniu 2009. Na 8. miejsce awansuje serwis programosy.pl, a na 10. - softmania.pl. O jedno oczko spadają serwisy Gazety.pl. Co ciekawe, w zestawieniu na miejscu 20. pojawia się serwis z torrentami - The Pirate Bay.

Wykres
 NOWE TECHNOLOGIE
Lp.NazwaUżytkownicy (Real Users)OdsłonyZasięgAudyt site-centric
1.INTERIA.PL - Nowe technologie 3 107 05733 471 05119,29% tak
2.dobreprogramy.pl 3 017 46532 039 72318,73% tak
3.IDG - Nowe technologie 2 822 37020 057 72517,52% tak
4.instalki.pl 1 634 7319 447 94210,15% tak
5.Wirtualna Polska - Nowe technologie 1 560 56513 411 9909,69% tak
6.Onet.pl - Nowe technologie 1 339 98318 086 6278,32% tak
7.pclab.pl 1 193 92310 561 1197,41% tak
8.programosy.pl 1 113 2716 068 6206,91% -
9.frazpc.pl 1 096 9364 908 7396,81% tak
10.softmania.pl (d. underpl.org) 978 2256 609 8366,07% tak
11.komputery.katalogi.pl 929 5223 323 7485,77% -
12.download.net.pl 823 6165 330 3255,11% -
13.Gazeta.pl - Nowe technologie 773 9836 752 0804,81% tak
14.bfmsa.com.pl 726 1013 980 1094,51% -
15.wapster.pl 677 55712 882 6734,21% -
16.telepolis.pl 569 7586 400 7873,54% tak
17.programs.pl 558 4532 754 8693,47% tak
18.sourceforge.net 530 6603 338 7213,29% -
19.download.com 520 0672 867 0013,23% -
20.thepiratebay.org508 5127 842 0143,16%-

Megapanel PBI/Gemius - luty 2009

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Zmiana w czołówce zestawienia Praca. Na pierwszą pozycję awansuje Gazeta Praca. Tym samym dotychczasowy lider rankingu - Pracuj.pl - spada na 2. miejsce. O trzy oczka awansuje także serwis praca.pl, który obecnie plasuje się na 4 miejscu. W zestawieniu debiutują serwisy gowork.pl i kariera.pl.

Wykres
 PRACA
Lp.NazwaUżytkownicy (Real Users)OdsłonyZasięgAudyt site-centric
1.Gazeta.pl - Praca 1 518 61441 736 2479,43% tak
2.Pracuj.pl - Praca 1 434 82141 037 1108,91% tak
3.infopraca.pl 696 17823 420 6444,32% -
4.praca.pl 676 58510 005 6024,20% -
5.Money.pl - Praca 674 14514 760 4994,19% tak
6.Allegro - Praca 673 57413 387 0684,18% -
7.Wirtualna Polska - Praca 657 3066 075 5214,08% tak
8.Grupa Gratka-gratka.pl-gratka.pl/praca 613 09615 381 3093,81% tak
9.monsterpolska.pl 573 9224 500 2493,56% -
10.jobrapido.pl 513 2727 433 8023,19% -
11.egospodarka.pl-praca.egospodarka.pl 422 6434 453 3542,62% tak
12.szybkopraca.pl 372 1835 360 6772,31% -
13.careerjet.pl 240 8552 925 5441,50% -
14.gowork.pl 216 1373 497 5481,34% -
15.Grupa Axel Springer - Praca 214 1742 094 1901,33% -
16.jobpilot.pl 186 9652 207 6161,16% -
17.hrc.pl 141 1221 852 9780,88% -
18.Onet.pl - Praca 126 4653 188 7790,79% tak
19.kariera.pl 122 025927 5040,76% tak
20.epraca.com.pl105 5862 234 5950,66%-

Megapanel PBI/Gemius - luty 2009

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Kategoria Społeczności przyniosła to, co zapowiadali od dłuższego czasu osoby obserwujące rynek. Serwis społecznościowy Facebook.com wyprzedził w rankingu polski Grono.net. W porównaniu do stycznia, Facebook zyskał ponad 48 tys. nowych użytkowników. Straciło natomiast Grono - w porównaniu do poprzedniego zestawienia, serwis zanotował spadek ponad 16 tys. RU. Ostatecznie Facebook uplasował się na 18. pozycji, Grono natomiast spadło na 19. miejsce.

Wykres
 SPOŁECZNOŚCI
Lp.NazwaUżytkownicy (Real Users)OdsłonyZasięgAudyt site-centric
1.nasza-klasa.pl 9 230 43011 952 798 79257,31% -
2.Gazeta.pl - Społeczności 4 167 360303 599 93225,87% tak
3.Onet.pl - Społeczności 3 599 433103 402 86522,35% tak
4.Wirtualna Polska - Społeczności 3 511 19454 250 64421,80% tak
5.Grupa GG Network - serwisy społecznościowe 3 411 000134 629 35321,18% tak
6.Google-blogger.com 3 020 43024 733 49518,75% -
7.o2.pl - Społeczności 2 293 25569 155 84114,24% tak
8.Grupa Fotka.pl-fotka.pl 2 263 0701 396 369 18114,05% tak
9.peb.pl 2 170 68868 422 04613,48% tak
10.chomikuj.pl 1 955 84370 371 54312,14% tak
11.INTERIA.PL - Społeczności 1 759 62350 588 87410,92% tak
12.wordpress.com 1 491 6417 480 7089,26% -
13.myspace.com 967 71427 145 7156,01% -
14.G+J Guj.pl - Epuls 959 948292 059 6895,96% tak
15.zapytaj.com.pl 840 8158 874 7185,22% tak
16.goldenline.pl-goldenline.pl - serwis 817 69841 717 3385,08% -
17.precyl.pl 777 90310 914 2184,83% -
18.facebook.com 772 83884 600 9854,80% -
19.grono.net 751 773280 887 4284,67% tak
20.ajo.pl665 5008 798 5374,13%tak

Megapanel PBI/Gemius - luty 2009

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Wśród Map i lokalizatorów do góry pnie się targeo.pl, które awansowało o jedno oczko i obecnie plasuje się na 4. miejscu. Spada tym samym na 5. pozycję lokalizator Panoramy Firm. O jedno oczko do góry wspina się także lokalizator Do Celu Wirtualnej Polski. Liderem zestawienia pozostają Google Maps.

Wykres
 MAPY I LOKALIZATORY
Lp.NazwaUżytkownicy (Real Users)OdsłonyZasięgAudyt site-centric
1.Google - mapy 3 436 74112 557 58221,34% -
2.Onet.pl - lokalizator zumi.pl 3 226 49130 969 13320,03% tak
3.szukacz.pl-szukacz.pl - mapy 808 7383 342 7665,02% tak
4.targeo.pl 677 6703 828 5634,21% -
5.pf.pl-mapa.pf.pl 627 9431 761 0993,90% tak
6.INTERIA.PL - map24.interia.pl 291 98913 482 9801,81% tak
7.Wirtualna Polska - lokalizator Docelu.pl 209 995771 0421,30% tak
8.planmiasta.info 148 457448 1620,92% -
9.dojazd.org 132 654424 1320,82% -
10.wikimapia.org123 6171 393 9070,77%-

Megapanel PBI/Gemius - luty 2009

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
>> Zobacz, jakie serwisy wchodza w skład poszczególnych grup na http://media2.pl/megapanel/grupy.html
Megapanel PBI/Gemius - luty 2009

Komentarze (1 - 8 z 8)

A gdzie portale erotyczne?
 0  
erotyki/xxx nikt nie ogląda;-))po2 bylaby to reklama a nie o to chodzi
 0  
Ostatnio były strony ero - był to bardzo ciekawy ranking - czy można gdzieś ten ranking zobaczyć?
 0  
dodatkowe rankingi serwisów tematycznych (w tym m.in. erotyki, e-commerce) pojawią się na łamach media2 niebawem :-)
Treść edytowana 1 raz (ostatnio 24 kwietnia 2009 o 9:39:45 przez beata).
 0  
A jest gdzieś napisany w tabeli portal
- media2.pl
- satkurier.pl
?????
Treść edytowana 2 razy (ostatnio 24 kwietnia 2009 o 15:31:51 przez tttttyyyyy).
 0  
zatem pani Beatko, czekam z niecierpliwością ;)
 0  
@tttttyyyyy: Media2 jest w rankingu "Biznes, finanse, prawo". SatKurier jest zapewne w "Nowych Technologiach", natomiast nie znajduje się w top20.
 0  
google maps nr1 :D super to jest
 0