Łukasz Szewczyk08.01.2012 (13:36)5 komentarzy

Tygodniki TV: Spadki sprzedaży, Tele Tydzień liderem

W październiku 2011 roku tygodniki telewizyjne notują spadki sprzedaży - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Tele Tydzień wciąż utrzymuje sprzedaż powyżej miliona egzemplarzy.
W październiku 2011 roku liderem wśród tygodników telewizyjnych, pod względem sprzedaży, pozostaje Tele Tydzień, który jednak w porównaniu z poprzednim miesiącem notuje spadek sprzedaży o ponad 14 tys. egzemplarzy. Spadki sprzedaży notują także Tele Max (o 6,8 tys. egz.), To & Owo (o 3,7 tys. egz.), Imperium TV (o 2,4 tys. egz.), Super TV (o 1,7 tys. egz.), Teleprogramy (o 792 egz.) oraz Program TV (o 236 egz.).
 ZKDPSprzedaż ogółem
Lp. październik 2011Wrzesień 2011
1.Tele Tydzień 1 007 9581 022 542
2.To & Owo 421 637425 352
3.Tele Max 198 643205 523
4.Super TV 179 252180 971
5.Program TV 114 909115 145
6.Imperium TV 96 88899 302
7.Teleprogramy39 31940 111

ZKDP: Sprzedaż tygodników TV - październik 2011

Komentarze (1 - 5 z 5)

Naturalna konsekwencja cyfryzacji.
 0  
Witam ja proponuje zlikwidowanie tele programt.imperium tv.program tv.
 1  
Ja kupuje TO I OWO TV bo to super gazeta
 1  
A ja mam EPG, które mi w zupełności wystarcza :P
 1  
To i Owo jest super popieram
 0