Tydzień TV: TVN liderem, Polsat wyprzedza TVP1

W kolejnym tygodniu jesiennego sezonu walkę o widza ponownie wygrywa TVN, natomiast Polsat wyprzedza telewizyjną Jedynkę - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Media2.pl. Wśród najpopularniejszych pozycji są natomiast seriale TVP.
Podczas minionego tygodnia (od 10 do 16 września 2012 roku) w ogólnej grupie widzów pozycję lidera utrzymuje telewizja TVN z wynikiem 875,3 tys. widzów (15,61 proc.). Na drugą pozycję awansuje natomiast Polsat z wynikiem 811,9 tys. widzów (14,48 proc.), na trzecią pozycję spada TVP1 - 787 tys. widzów (14,04 proc.). Czwartą pozycje zajmuje natomiast kanał TVP2 - 702,1 tys. widzów (12,52 proc.)

 10-16.09.2012Grupa 4+
Lp.Kanał TVAMRSHR%
1.TVN 875 32615,61%
2.Polsat 811 91814,48%
3.TVP1 787 05714,04%
4.TVP2 702 13112,52%
5.TVP INFO 202 1283,61%
6.TVN24 159 4192,84%
7.TV4 153 3452,74%
8.TVN7 147 0322,62%
9.TV PULS 116 6462,08%
10.Polsat2 80 1081,43%
11.Polsat News 46 4790,83%
12.Disney Channel 44 2730,79%
13.TVN Style 42 1390,75%
14.Cartoon Network 42 0900,75%
15.MiniMini 39 7860,71%
16.TVP Seriale 39 4260,70%
17.AXN 35 9130,64%
18.Kino Polska 35 1750,63%
19.Disney Junior 33 5570,60%
20.TVP Polonia32 2310,57%

NAM: Top 20 kanałów TV 10-16.09.2012 (grupa 4+)

Także w komercyjnej grupie wiekowej (16-49 lat) na pozycję lidera zajmuje telewizja TVN.

 10-16.09.2012Grupa 16-49
Lp.Kanał TVAMRSHR%
1.TVN 400 27516,89%
2.Polsat 392 33216,55%
3.TVP2 262 62211,08%
4.TVP1 234 5589,90%
5.TV4 72 3653,05%
6.TVN7 63 0722,66%
7.TV PULS 49 6622,10%
8.TVN24 48 6452,05%
9.TVP INFO 41 0991,73%
10.Polsat2 39 0001,65%
11.TVN Style 26 4271,12%
12.TVP Seriale 21 0310,89%
13.Discovery 18 0290,76%
14.AXN 17 8670,75%
15.Kino Polska 17 5340,74%
16.TVN Turbo 17 0440,72%
17.TLC 17 0130,72%
18.Comedy Central 16 5570,70%
19.Disney Junior 16 4230,69%
20.Eska TV16 1820,68%

NAM: Top 20 kanałów TV 10-16.09.2012 (grupa 16-49)

Które programy cieszyły się największą popularnością? Najpopularniejsze okazały się seriale Telewizji Polskiej - "M jak miłość" (TVP2), "Ojciec Mateusz" (TVP1) oraz "Na dobre i na złe" (TVP2). Wśród programów rozrywkowych typu talent show prowadzi "Mam talent" telewizji TVN.

 Top 20 programów 10-16.09.2012Grupa 4+
Lp.ProgramKanał TVDataAMRSHR%
1.M JAK MILOSC /TELENOW.POL./ TVP2 10-09-2012 7 312 94446,70%
2.NA DOBRE I NA ZLE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 12-09-2012 5 674 89736,61%
3.OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 13-09-2012 5 150 32333,91%
4.SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 13-09-2012 4 491 26230,20%
5.WIADOMOSCI TVP1 13-09-2012 4 416 69831,27%
6.BARWY SZCZESCIA /SER.POL./ TVP2 10-09-2012 4 371 19429,29%
7.FAKTY TVN 12-09-2012 3 965 48031,80%
8.TELEEXPRESS TVP1 13-09-2012 3 698 88238,06%
9.MAM TALENT! / PROGR./ROZR./ TVN 15-09-2012 3 594 56325,53%
10.MUST BE THE MUSIC - TYLKO MUZYKA /PROGR.ROZR.POL./ Polsat 16-09-2012 3 481 33122,00%
11.NIEZNISZCZALNI /FILM SENS.USA/ Polsat 10-09-2012 3 453 51923,32%
12.GOL T-MOBILE EKSTRAKLASA /MAG.PIL.POL./ TVP1 15-09-2012 3 431 98225,66%
13.SILA WYZSZA /SER.POL/ TVP1 16-09-2012 3 387 20320,45%
14.SPRAWA DLA REPORTERA /PROG.PUBLICYS./ TVP1 13-09-2012 3 352 13624,39%
15.KULISY SERIALU M JAK MILOSC TVP2 10-09-2012 3 331 70722,96%
16.MASTERCHEF /REALITY SHOW POL./ TVN 16-09-2012 3 271 48920,31%
17.KOMISARZ ALEX /SER.KRYM.POL/ TVP1 15-09-2012 3 214 77122,28%
18.UWAGA ! /MAG.SENS.POL./ TVN 12-09-2012 3 191 77822,08%
19.NA WSPOLNEJ /SER.OBYCZ.POL./ TVN 12-09-2012 3 038 98119,91%
20.FAMILIADA /TELETURNIEJ/TVP216-09-20123 018 47230,26%

NAM: Top 20 programów 10-16.09.2012 (Grupa 4+)

 Top 20 programów 10-16.09.2012Grupa 16-49
Lp.ProgramKanał TVData emisjiAMRSHR%
1.M JAK MILOSC /TELENOW.POL./ TVP2 10-09-2012 2 747 38140,86%
2.NA DOBRE I NA ZLE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 12-09-2012 2 147 37832,69%
3.NIEZNISZCZALNI /FILM SENS.USA/ Polsat 10-09-2012 2 043 97931,64%
4.MUST BE THE MUSIC - TYLKO MUZYKA /PROGR.ROZR.POL./ Polsat 16-09-2012 1 838 65025,95%
5.MASTERCHEF /REALITY SHOW POL./ TVN 16-09-2012 1 765 24525,88%
6.MAM TALENT! / PROGR./ROZR./ TVN 15-09-2012 1 756 51230,36%
7.OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 13-09-2012 1 753 75228,26%
8.KUCHENNE REWOLUCJE /REALITY SHOW POL./ TVN 13-09-2012 1 498 64725,48%
9.SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 13-09-2012 1 473 57226,41%
10.LEKARZE /SER.OBYCZ.POL./ TVN 10-09-2012 1 429 83322,27%
11.FAKTY TVN 12-09-2012 1 416 99630,90%
12.BARWY SZCZESCIA /SER.POL./ TVP2 10-09-2012 1 389 39323,75%
13.PRAWO AGATY /SER.OBYCZ.POL./ TVN 11-09-2012 1 333 09622,28%
14.WIADOMOSCI TVP1 13-09-2012 1 318 21725,54%
15.KULISY SERIALU M JAK MILOSC TVP2 10-09-2012 1 304 17819,30%
16.NA WSPOLNEJ /SER.OBYCZ.POL./ TVN 12-09-2012 1 265 69621,17%
17.JAK W NIEBIE /FILM KOM.USA/ TVN 15-09-2012 1 224 06423,98%
18.RAMBO II /FILM USA/ TVP1 12-09-2012 1 194 67118,67%
19.PIERWSZA MILOSC /SER.OBYCZ.POL./ Polsat 13-09-2012 1 192 96127,97%
20.PROGNOZA POGODYTVN16-09-20121 188 11021,54%

NAM: Top 20 programów 10-16.09.2012 (Grupa 16-49)

AMR - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu
SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu
Nielsen Audience Measurement dla Media2.pl

Komentarze (7)

Kolejność komentarzy: data dodania ocena  |  Zmień domyślne ustawienia
Puls w komercyjnej wyprzedził TVN24. Informacyjne regularnie tracą w tej grupie. Ponad 2/3 widzów tego kanału to albo dzieciaki albo (prawie) emeryci. A politycy tak się tam pchają bo myślą że trzon widzów to ludzie młodzi, wykształceni.
           
@GieKa:
Jeszcze bardziej to widać po TVP Info, ale to akurat nie dziwi.

Poza tym brak ważnych wydarzeń sportowych powoduje brak ES i PS w zestawieniu, słabszy tydzień AXN, ale tam jeszcze chyba trwają wakacje. Symptomatyczna porażka z powtórkowym TVP Seriale.
         
w grupie komercyjenej mbtm ma wiecej widzow nic mt ;p
           
     -1
ale niższe udziały, które są ważniejsze
           
Marcin92:
ale niższe udziały, które są ważniejsze
Możesz to logicznie wytłumaczyć? Bo gdybym ja zlecał komuś reklamę to bardziej by się dla mnie liczyło dotarcie do większej liczby pojedynczych, konkretnych ludzi.
           
@Noron:
Umiemy czytać.
           
TVP jak widać spada ostro z oglądalnością. Cieszy mnie pozycja polsatu. Stacja się rozwija, a pod względem sportowym od lat zajmuje czołówkę.
           

CAPTCHA