Łukasz Szewczyk29.07.2016 (17:23)brak komentarzy

"Powstanie '44. Spójrz im w oczy" - Gazeta.pl na 72. rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego

W poniedziałek (1 sierpnia 2016 roku) Gazeta.pl uczci 72. rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego akcją pod hasłem "Powstanie '44. Spójrz im w oczy". Na stronie głównej portalu i na interaktywnych ekranach w miejscach publicznych w stolicy będzie można zobaczyć nagrania wideo z powstańcami w roli głównej.
Zespół Gazeta.pl wspólnie z Muzeum Powstania Warszawskiego stworzył dwa materiały wideo "Powstanie '44. Spójrz im w oczy", którymi upamiętni rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego.
"Powstanie '44. Spójrz im w oczy"
"Powstanie '44. Spójrz im w oczy"
Pierwsze nagranie zawiera zbliżenia na twarze powstańców i daje widzom wyjątkową szansę spojrzenia w oczy 25 osobom, które wzięły udział w wydarzeniach 1944 roku. Najstarszy z uczestników projektu ma 102 lata, a najmłodszy 79 - w trakcie powstania miał 7 lat. Drugie nagranie powstałe z udziałem powstańców to prawie 3-minutowe wideo, w którym mówią oni o tym, co chcieliby przekazać młodemu pokoleniu Polaków.

Od 1 sierpnia 2016 roku na stronach Gazeta.pl będzie można również zobaczyć galerię zdjęć powstańców wraz z cytatami.

Pierwszy materiał wideo zostanie pokazany 1 sierpnia 2016 roku na stronie głównej portalu Gazeta.pl, na ekranach CityINFOtv w warszawskim metrze, w Kinie Muranów oraz na cyfrowych ekranach Screen Network przy najbardziej uczęszczanych arteriach drogowych w stolicy. Od poniedziałku do środy materiał będzie także pokazywany w kinach sieci Helios w całej Polsce.

Drugi materiał będzie można oglądać od poniedziałku na stronach Gazeta.pl. Wskazówki udzielane młodemu pokoleniu przez powstańców będzie można również usłyszeć w spotach radiowych emitowanych w TOK FM.

Wszystkie materiały związane z projektem "Powstanie '44. Spójrz im w oczy" będzie można znaleźć w powstałym na tę okazję specjalnym serwisie Powstanie44.Gazeta.pl.

Projekt jest realizowany wraz z Muzeum Powstania Warszawskiego. Jego partnerami są: AMS, CityINFOtv, Gutek Film, ogólnopolska sieć kin Helios, Screen Network oraz radio TOK FM.