30.09.2010 (10:37)brak komentarzy
Polska ofensywa w globalnym Internecie
Polski serwis randkowy Przeznaczeni.pl rozpoczął ekspansję na rynki zachodnie. Dziś uruchomiono Love4Catholic.com przygotowany na rynek anglojęzyczny i UnoParaOtro.com w krajach hiszpańskojęzycznych.
Właścicielem serwisów jest Synergy Team. Prezes Maciej „Magic” Koper przedstawia najbliższe plany: - Od dzisiaj rozpoczynamy działania promocyjne w Wielkiej Brytanii, USA oraz Australii. Następnie ruszamy w Hiszpanii, Meksyku oraz pozostałych krajach Ameryki Łacińskiej. Oba serwisy to kontynuacja projektu Przeznaczeni.pl, w którym zarejestrowanych jest ćwierć miliona użytkowników – dodaje.
Obecnie użytkownicy mogą bezpłatnie korzystać ze wszystkich funkcjonalności serwisów. W przyszłości zostaną wprowadzone opłaty pozwalające na utrzymanie i rozwój projektów. – Doświadczenie z Przeznaczeni.pl, gdzie konwersja zarejestrowanych do opłacających jest trzykrotnie wyższa od przeciętnej, wskazuje, że sukces jest możliwy. Niewiele polskich firm podejmuje ekspansję w Internecie. Uważam, że to błąd. W Internecie ciągle jest miejsce na nowe inicjatywy i są możliwości na odniesienie sukcesu – dodaje Maciej „Magic” Koper.
- Dzięki Przeznaczeni.pl swoją miłość odnalazło już ponad 5000 osób, statystyki są imponujące: 671 małżeństw, 1004 zaręczonych i 2746 zakochanych. Naszym celem jest stworzenie globalnego serwisu randkowego dla katolików – mówi Daniel Surmacz Wiceprezes Synergy Team. – Pomysł przyjął się w Polsce. Jesteśmy pewni, że uda się również w pozostałych krajach, w których wartości chrześcijańskie odgrywają duże znaczenie. Na świecie żyje ponad miliard katolików to do nich adresujemy nasze produkty.
Obecnie użytkownicy mogą bezpłatnie korzystać ze wszystkich funkcjonalności serwisów. W przyszłości zostaną wprowadzone opłaty pozwalające na utrzymanie i rozwój projektów. – Doświadczenie z Przeznaczeni.pl, gdzie konwersja zarejestrowanych do opłacających jest trzykrotnie wyższa od przeciętnej, wskazuje, że sukces jest możliwy. Niewiele polskich firm podejmuje ekspansję w Internecie. Uważam, że to błąd. W Internecie ciągle jest miejsce na nowe inicjatywy i są możliwości na odniesienie sukcesu – dodaje Maciej „Magic” Koper.
Przeznaczeni.pl
Komentarze