Duże zmiany w Ipla.TV: Nowy wygląd, pakiety i oferta

Wzbogacona oferta programowa, usprawnienia funkcjonalne oraz nowy, lekki wygląd aplikacji i strony Ipla.tv podnoszący komfort korzystania z treści - to początek procesu zmian, jakim poddana zostanie w najbliższych miesiącach telewizja internetowa ipla.
Nowy wygląd
Udostępniona została biała wersja aplikacji ipla na komputery działające w oparciu o system Windows oraz strona www.ipla.tv, która w przejrzysty sposób prezentuje ofertę programową ipla. Uproszczona została także nawigacja związana ze zmianą pakietyzacji oraz rozbudową dostępnych modeli płatności. Poza pakietami wprowadzonymi lub odświeżonymi w ostatnich miesiącach (iplaEXTRA, iplaSPORT, iplaFILM, iplaPREMIERY) wprowadzane są dodatkowe, w tym iplaWORLD skierowany do internautów z zagranicy. Całość zyskała lekki, przejrzysty wygląd, podnosząc komfort korzystania z usługi. Zmiany te umożliwiły także zaoferowanie reklamodawcom bogatszej oferty formatów reklamowych, w tym akcji niestandardowych oraz reklam o niskiej inwazyjności dla widzów. Zaoferowanie widzom nowego wyglądu ipla jest ściśle związane ze stałą rozbudową oferty programowej.
Stała rozbudowa oferty programowej wymusza na nas także dostosowywanie aplikacji końcowych i funkcjonalności strony internetowej, by maksymalnie zwiększać komfort korzystania z propozycji dostępnych w ipla. Dużo dotychczasowych prac związanych z optymalizacją ipla dotyczy mechanizmów wewnętrznych, które wpływają na zwiększenie wydajności i niezawodności oraz przynoszą prostszą obsługę samej platformy - mówi Albert Szybiński, Dyrektor Produktu ipla
Jesienne hity programowe
Wraz z jesienną ramówką telewizyjną ruszyły premierowe emisje seriali i programów rozrywkowych znanych ze stacji TVP oraz Telewizji Polsat. Nowością jest udostępnienie przez aplikację ipla premier seriali i programów telewizyjnych Telewizji Polsat bez ponoszenia opłat przez widzów. Teraz można za darmo oglądać programy i seriale przed ich emisją telewizyjną. Oferta obejmuje takie tytuły, jak: "Przyjaciółki", "Hotel52", "Pierwsza miłość", Świat według Kiepskich", "Malanowski i Partnerzy", "Trudne sprawy", "Dlaczego ja", "Nieprawdopodobne, a jednak". Przed premierą TV można oglądać w ipla także nowości TVP: "Czas honoru", "Rodzinka.pl", "Ojciec Mateusz", "Komisarz Alex", "Siła wyższa", "Paradoks", "Klan", "M jak miłość", "Na dobre i na złe", "Barwy szczęścia", "Wszystko przed nami", "Ja to mam szczęście".

Poza rozbudową treści od stałych partnerów ipla, wśród których jest kilkadziesiąt stacji telewizyjnych, planowane jest rozpoczęcie współpracy z nowymi dostawcami treści. Z początkiem października w ipla pojawiły się treści ze studia Disney'a, a wśród nich takie nowości, jak: "John Carter", "I że Cię nie opuszczę", a wkrótce także megahit "Tha Avengers", jak również hity: seria "Piraci z Karaibów", "Iniemamocni", "WALL-E", "Hannah Montana", "Auta". Ponadto w serwisie dostępne są takie nowości filmowe, jak: "Kac Wawa", "Hans Kloss - Stawka większa niż śmierć", "Iron Sky", "Rec 3: Geneza", "Żelazna dama" czy "Kobieta w czerni".

Stałym mocnym punktem programu ipla jest także sport. Mecze polskiej reprezentacji w ramach eliminacji do Mistrzostw Świata w piłce nożnej, walki MMA, mecze rozgrywane w ramach T-Mobile Ekstraklasy, PlusLiga, transmisje F1 oraz szereg relacji z meczów piłki ręcznej, tenisa i wyścigów żużlowych to część oferty sportowej dostępnej dla widzów ipla tej jesieni.

Kampania reklamowa
Z badań przeprowadzonych przez Cyfrowy Polsat wynika, że ipla cieszy się największą rozpoznawalnością widzów w stosunku do pozostałych polskich serwisów VOD. Startująca 16 października kampania ma na celu przybliżenie oferty ipla i przekonanie odbiorców, że usługi ipla są tym, czego szukają i że w 100% spełnią ich oczekiwania. Ipla - telewizja na Twoich zasadach. Oglądasz co chcesz, kiedy chcesz i na czym chcesz. Legalnie! - to główne przekazy kampanii, która ma zachęcić odbiorców do korzystania z największej legalnej internetowej bazy treści telewizyjnych w wysokiej jakości. Akcja ma zwrócić uwagę, że stale rozbudowywana oferta ipla stanowi realną alternatywę wobec nieformalnego obiegu treści wideo w internecie. Kampania została podzielona na dwa etapy. Pierwszy, edukacyjno-wizerunkowy, ma wzmocnić świadomość marki ipla oraz głównych korzyści, jakie ona oferuje. W drugim etapie prezentowana będzie różnorodna oferta programowa ipla kierowana do różnych grup odbiorców. Intensywne działania promocyjne będą prowadzone w telewizji i internecie, a dodatkowo zostaną wykorzystane nośniki reklamy zewnętrznej.

Komentarze (14)

Kolejność komentarzy: data dodania ocena  |  Zmień domyślne ustawienia
Teraz aplikacja ipla wygląda niemal identycznie jak muzo.
         
@Peter Parker:
Bo muzo to właśnie aplikacja firmy Redfine (czy jakos tak) czyli autorów Ipla
           
Wygląda trochę jak iTunes... :/
         
mowcie jakie zmianie na urzadzeniach mobilnych czyli smartphony i tablety bo tu sa wieksze ograniczenia jesli chodzi o zawartosc nie wszystkie seriale itd sa dostepne
         
Aaaaaaaaaaaaa a reklamy nadal 170s !!!!!!!!! weźcie się za to !
           
A po co to, przeciez w YouTube jest mnostwo doskonalych programow i filmow do ogladania, za darmo i bez zadnych aplikacji.
Polsat chyba wyrzucił pieniądze w bloto, to się nigdy nie zwroci.
           
Pytanie podstawowe: Czy Wlasciciele Ipla TV beda nadal pamietac o Uzytkownikach TV Smart TV Samsung i beda oferowac wiecej filmow i programow za darmo. Bo poki co Ipla to wyciskacz kasy.
         
Ipla to badziewie. Zamulone.
           
jestem zaskoczona, kiedys żeby obejrzec serial "z wczoraj" nie musiałam płacić, teraz potrzebuje pakietu Ipla czy cos.... rozczarowana jestem.
           
     -2
to teraz reklamy będą trwały 7 minut
           

CAPTCHA