13.05.2014 (21:04)26 komentarzy
Vectra zmienia regulamin, klienci mogą zrywać umowy
Vectra, drugi w Polsce operator telewizji kablowej pod względem liczby abonentów, wprowadza zmiany w regulaminach, wykazie kanałów i cennikach. W przypadku braku akceptacji zmian klientom przysługuje prawo do rozwiązania umowy bez ponoszenia kary.
Przy okazji zmiana prawa telekomunikacyjnego, sieć Vectra uaktualnia dotychczas obowiązujące zapisy umów, regulaminów i cenników. Nowe regulaminy obowiązują już od 17 kwietnia w przypadku zawierania nowych usług. Obecnych klientów będą obowiązywać z opóźnieniem, o czym operator rozpoczyna informowanie w stopniowo wysyłanej do klientów korespondencji.
Zaznaczmy jednak, że wysokość miesięcznych opłat za posiadane pakiety usług oraz warunki ich świadczenia nie ulegają zmianie. Dodatkowo, "w związku z autonomicznymi decyzjami nadawców" niezależnymi od sieci Vectra, które "skutkują zmianami dostępności programów" (obecnych już w ofercie oraz do niej wprowadzanych), operator dołącza do korespondencji szczegółowy wykaz Programów Gwarantowanych i Niegwarantowanych z określeniem dat ich obowiązywania.
W korespondencji Vectry czytamy, że w przypadku braku akceptacji zmian abonentom przysługuje prawo do wypowiedzenia umowy abonenckiej. W takim przypadku, sieci Vectra "nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze ani zwrot ulgi". To oznacza, że umowy promocyjne klientów rozwiązywane będą bez ponoszenia kar umownych przez abonentów.
"Wszyscy Abonenci zostaną poinformowani o zmianach. Postanowiliśmy rozłożyć proces dystrybucji korespondencji w czasie, gdyż zależy nam na skutecznym poinformowaniu każdego z naszych Klientów o wprowadzonych zmianach, jak i na przygotowaniu atrakcyjnych ofert promocyjnych, które będą dostosowane do potrzeb naszych Abonentów. Bardzo prosimy oczekiwać na dostarczenie przesyłki, gdyż w niej zostanie określony tryb wypowiedzenia, który dotyczy danej umowy" - informuje Vectra na Facebooku.
Zaznaczmy jednak, że wysokość miesięcznych opłat za posiadane pakiety usług oraz warunki ich świadczenia nie ulegają zmianie. Dodatkowo, "w związku z autonomicznymi decyzjami nadawców" niezależnymi od sieci Vectra, które "skutkują zmianami dostępności programów" (obecnych już w ofercie oraz do niej wprowadzanych), operator dołącza do korespondencji szczegółowy wykaz Programów Gwarantowanych i Niegwarantowanych z określeniem dat ich obowiązywania.
W korespondencji Vectry czytamy, że w przypadku braku akceptacji zmian abonentom przysługuje prawo do wypowiedzenia umowy abonenckiej. W takim przypadku, sieci Vectra "nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze ani zwrot ulgi". To oznacza, że umowy promocyjne klientów rozwiązywane będą bez ponoszenia kar umownych przez abonentów.
Komentarze (1 - 10 z 26)
To samo teraz robi UPC wprowadzajac podzial na kanaly gwarantowane i niegwarantowane. Abonenci, ktorzy sa w polowie lub krocej czasu obowiazywania umowy na razie nie otrzymuja informacji o zmianie regulaminu.
Natychmiast wypowiedziałem umowę no i otrzymałem rabat 20 zł miesięcznie.