26.06.2014 (16:05)9 komentarzy
Na pamięć - nowy tygodnik Gazety Wyborczej z łamigłówkami
Od 28 czerwca 2014 roku w każdą sobotę czytelnicy Gazety Wyborczej będą mogli sięgnąć po nowy tygodnik - "Na pamięć", przygotowany z myślą o tych, którzy chcą ćwiczyć swój mózg i rozwijać kreatywność. W wydaniach magazynu znajdą się łamigłówki i zadania trenujące szare komórki.
Nowy tygodnik „Na pamięć”
Przygotowując "Na pamięć" kierowaliśmy się badaniami naukowymi, które dowodzą, że osoby systematycznie trenujące pamięć rzadziej chorują na Alzheimera i Parkinsona. Wiedzą to już Amerykanie, którzy masowo uczęszczają do klubów neurofitnessu, gdzie pod okiem instruktorów wyciskają siódme poty z szarych komórek. U nas takich klubów jeszcze nie ma - dlatego właśnie przez nasze publikacje chcemy zapoczątkować ruch neurofitnessu i przekonać Polaków, że mózg wyrwany z rutyny staje się sprawniejszy i lepiej nam służy - mówi Karolina Jaroszewicz, prowadząca projekt
W pierwszym numerze magazynu "Na pamięć" czytelnicy znajdą: kilkanaście umysłowych łamigłówek, które rozruszają półkule mózgowe, m.in. japońskie hitori i sudoku oraz próbę porozmawiania w języku mieszkańców archipelagu tokelau (austronezyjskim) i Papui-Nowej Gwinei (manam), a także artykuły prezentujące najnowsze informacje dotyczące profilaktyki Alzheimera i chorób otępiennych. Redakcja tygodnika poleca też specjalną dietę dla neuronów, odstresowujący kurs jogi oraz niezwykle skuteczny trening lepszego zapamiętywania autorstwa braci Boralów, którzy w ciągu pięciu minut potrafią zapamiętać kolejność 212 cyfr.
Artykuły i zadania do magazynu "Na pamięć" przygotowuje zespół redakcyjny, którym kieruje Karolina Jaroszewicz. Autorami tekstów publikowanych w wydaniach są m.in. Bartłomiej i Tobiasz Boralowie - najwyżej sklasyfikowani Polacy w Światowym Rankingu Sportu Pamięci, Basia Lipska - popularna instruktorka jogi, a także znani popularyzatorzy rozrywek umysłowych: Marek Penszko, Leszek Rydz i Krzysztof Oleszczyk oraz Kamila Gądek ze Stowarzyszenia Lingwistyki Rekreacyjnej.
Pierwszy numer magazynu "Na pamięć", który ukaże się 28 czerwca br., będzie liczyć 24 strony. Premierę wspiera kampania promocyjna obejmująca prasę ("Gazeta Wyborcza" i jej dodatki, "Metro"), telewizję (TVP, TVN, Polsat, stacje tematyczne), internet (Gazeta.pl i Wyborcza.pl) oraz CityINFOtv. Kreację kampanii stworzyła agencja Bardzo, planowaniem mediów zajął się Starlink.
Komentarze (1 - 9 z 9)
... gdyby lemingi robiły takie ćwiczenia to nie klaskaliby ludziom pokroju Żakowski czy Paradowska.
- "Nic się nie stało"
- "To przestępcza grupa terrorystyczna"
- "Wszystkiemu jest winny spisek kelnerów i biznesmenów"
- "Trzeba jak najszybciej ustalić kto nagrywał"
- "To zamach na bezpieczeństwo i wiarygodność państwa"
- "Polska już nie dostanie żadnych funkcji w Europarlamencie"
- "Nagrywanie prywatnych rozmów to ciężkie przestępstwo" (notabene zagrożone ledwo max. 2 latami więzienia)
... itp. itd.
1)rebus z Adasiem
2) jolka z blumsztajnem
3)panorama z redaktorką Kublik
Czytanie Gazety.pl i wyborczej to prawdziwa degradacja mózgu, dlatego stali czytelnicy są już urobieni