Łukasz Szewczyk30.07.2014 (22:10)4 komentarze

Media: 70 sekund ciszy na 70-lecie Powstania Warszawskiego

Związek Powstańców Warszawskich, a także ogólnokrajowe media elektroniczne zgodziły się wesprzeć inicjatywę uczczenia 70 rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego 70 sekundami ciszy. Pomysłodawcą akcji jest agencja Ogilvy & Mather Advertising.
70 sekund na 70 rocznicę powstania warszawskiego
70 sekund na 70 rocznicę powstania warszawskiego
Okrągła rocznica wybuchu Powstania Warszawskiego to szczególna okazja, aby uczcić pamięć bohaterów sprzed 70 lat. Ideą akcji "70 sekund ciszy na 70-lecie Powstania Warszawskiego" jest, by o godzinie "W" polskie media publiczne i niepubliczne wyemitowały specjalnie przygotowany utwór "70 sekund dla Powstańców", na który składają się elementy ciszy przeplatanej archiwalnymi odgłosami walk. W ten sposób 70-sekundowa "minuta ciszy" nabierze nowego, symbolicznego znaczenia. Dzięki emisji o godzinie 17.00, cała Polska będzie mogła uczcić 70 rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego.
Pomysłodawcą "70 sekund ciszy na 70-tą rocznicę Powstania" jest agencja Ogilvy & Mather Advertising, która przy współpracy z domem mediowym Maxus przekonuje nadawców do udziału w akcji. Związek Powstańców Warszawskich objął wydarzenie honorowym patronatem.

Do akcji przyłączyły się już jedne z największych stacji radiowych i telewizyjnych, jak również ponad 1500 portali internetowych. Poniżej prezentujemy listę mediów, które do tej pory zdeklarowały swój udział.

Telewizja: Polsat, TVN, TVN 7, TTV, Fokus TV, Polo TV, Eska TV, Puls, Puls 2, History, History HD, CI Polsat, STARS.TV, VOX Music TV, Orange Sport TV.

Radio: RMF FM, RMF Classic, RMF Maxx, TOK FM, Rock Radio, Eska, Eska Rock, Wawa, Plus, Vox FM, Złote Przeboje, Akademickie Radio Centrum, Nasze Radio Sieradz, Radio Nostalgia, Radio Stargard, Radio Żnin FM.
Internet: Onet.pl, Wp.pl, O2.pl, Interia.pl, Gazeta.pl, Wyborcza.pl, Se.pl, Gadu-Gadu (Open FM i Gadu-Gadu), Filmweb.pl, Polskapresse (13 witryn regionalnych), Media Regionalne (11 witryn regionalnych) GoldBach (ponad 700 witryn), Evolution Media (ponad 400 witryn), Ad-Vice (ponad 300 witryn), newsweek.pl, RMF on, TUBA.fm, IDMnet (ponad 300 witryn), Murator.pl, Eska.pl.
Outdoor: CityINFOtv (AMS), InfoScreen (Stroer), IMS.

AKTUALIZACJA:
Inicjatywa spotyka się z coraz większym medialnym odzewem i lista zainteresowanych wciąż rośnie. Jednym ze świeżo zdeklarowanych partnerów jest Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, która podczas 20. Przystanku Woodstock o godzinie 17:00, przerwie koncerty i wyemituje 70 sekundowy klip. Dodatkowo udział w akcji zdeklarowały telewizje: Polsat Viasat Explore, Polsat Viasat Nature, Polsat Viasat History, Universal Channel, 13 Ulica, TVR, TV TOYA, Stopklatka TV, ATM Rozrywka, TV Pomerania, rozgłośnie radiowe - m.in. Radio ZET Gold, Antyradio, Polskie Radio Lublin i Polskie Radio Londyn oraz serwisy internetowe Infor.

Komentarze (1 - 4 z 4)

70 sekund ciszy? To czemu w mieście włączą syreny alarmowe? To będzie 70 sekund hałasu ...
 8  
Ta cisza to "specjalnie przygotowany utwór "70 sekund dla Powstańców", na który składają się elementy ciszy przeplatanej archiwalnymi odgłosami walk".
Chodzi więc o to żeby oderwać się od spraw życia codziennego, muzyki w radiu, itp.
 7  
Czy to znaczy, że wymienione portale zablokują swoją zawartość jutro o 17, żeby zmusić czytelników do czczenia?
 4  
Myślę, że 70 sekund bez Internetu jakoś przeżyjesz.
Swoją drogą to wstyd, że Radio ZET - WARSZAWSKIE pierwsze radio prywatne nie przyłączyło się do akcji.
 3