28.04.2015 (10:49)12 komentarzy
Nowe oblicze Fokus TV. Nowe logo, oprawa i hasło (wideo)
28 kwietnia 2015 roku Fokus TV świętuje pierwszą rocznicę nadawania. Z tej okazji stacja zmienia logotyp i oprawę graficzną, a także wprowadza nowe hasło: "Fokus TV - budzi ciekawość". Autorem projektów jest konsorcjum składające się z agencji: &Sons, Biuro Centralne i HelloMono.
- Zdecydowaliśmy się na całkowitą zmianę logotypu stacji, aby podkreślić mocniej nazwę Fokus TV. Logotyp zyskał nową typografię oraz kod kolorystyczny, wprowadzono również pole ochronne - mówi Ewa Lampart, Prezes Zarządu Spółki TV Spektrum.
W wersji podstawowej wykorzystywane są kolory granatowy i turkusowy. Logo i tło mogą być prezentowane także w uzupełniającej kolorystyce: białej, pomarańczowej i oliwkowej. Do logotypu dołączono hasło pozycjonujące "budzi ciekawość".
- Oprawa stacji wynika z konstrukcji logotypu i ma na celu podkreślenie cech, którymi kieruje się oferta programowa stacji: Fokus TV jest odważny, nowoczesny i dynamiczny. Porusza tematy, które intrygują i budzą ciekawość. Stacja stawia pytania, jest blisko ludzkich spraw, poszerza horyzonty i uczy przekraczać granice - dodaje Ewa Lampart.
Nowy logotyp pojawi się na antenie Fokus TV 28 kwietnia 2015 roku, natomiast nowa oprawa - 1 maja 2015 roku.
Oglądalność Fokus TV w ciągu roku powiększyła się z 0,09% do 0,14% (4+), co stanowi 57 proc.wzrostu. W grupie komercyjnej natomiast z 0,07% do 0,10%, co oznacza 41 proc. wzrostu oglądalności. Średnio kanał ogląda 12,9 mln osób w miesiącu (4+), w grupie komercyjnej - 5,6 mln osób w miesiącu (16-49).
Fokus TV to bezpłatna telewizja poświęcona odkrywaniu świata, pasjom i stylom życia. Jest dostępna w całej Polsce za pośrednictwem naziemnej platformy cyfrowej MUX1, w większości sieci kablowych, na platformach nc+, Cyfrowy Polsat i Orange oraz w streamingu internetowym na www.fokus.tv . Kanał dostępny jest także bezpłatnie (FTA) za pośrednictwem satelity Hot Bird.
Fokus TV
- Oprawa stacji wynika z konstrukcji logotypu i ma na celu podkreślenie cech, którymi kieruje się oferta programowa stacji: Fokus TV jest odważny, nowoczesny i dynamiczny. Porusza tematy, które intrygują i budzą ciekawość. Stacja stawia pytania, jest blisko ludzkich spraw, poszerza horyzonty i uczy przekraczać granice - dodaje Ewa Lampart.
Nowy logotyp pojawi się na antenie Fokus TV 28 kwietnia 2015 roku, natomiast nowa oprawa - 1 maja 2015 roku.
Oglądalność Fokus TV w ciągu roku powiększyła się z 0,09% do 0,14% (4+), co stanowi 57 proc.wzrostu. W grupie komercyjnej natomiast z 0,07% do 0,10%, co oznacza 41 proc. wzrostu oglądalności. Średnio kanał ogląda 12,9 mln osób w miesiącu (4+), w grupie komercyjnej - 5,6 mln osób w miesiącu (16-49).
Fokus TV to bezpłatna telewizja poświęcona odkrywaniu świata, pasjom i stylom życia. Jest dostępna w całej Polsce za pośrednictwem naziemnej platformy cyfrowej MUX1, w większości sieci kablowych, na platformach nc+, Cyfrowy Polsat i Orange oraz w streamingu internetowym na www.fokus.tv . Kanał dostępny jest także bezpłatnie (FTA) za pośrednictwem satelity Hot Bird.
Komentarze (1 - 10 z 12)
To taki paradoks - za dużo edukacji i dokumentów a za mało show. Polaki lubieć show jak w Discovery!
Niech Bóg was broni przed śmieciarzami, złomiarzami, drwalami i innymi tego typu programami.
Stop idiotyzmom !!!.
Może by tak właściciele pomyśleli nad tym, bo choć bardzo wygodnie jest operować argumentem, że koszty tego są zbyt duże, to jednak bardzo wiele stacji stać na to i tu jest kwestia tego, aby dogadać się z CP lub NC+, aby zagościć na jednym z ich transporderów - pomijając już oczywisty fakt, że koszta można dość łatwo zmniejszyć, pozbywając się wersji SD.