28.09.2016 (8:56)38 komentarzy
8TV już nadaje. Co w ramówce?
Nadawanie rozpoczął nowy kanał telewizyjny 8TV. Od środy (28 września 2016 roku) stacja dostępna jest w ramach pierwszego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej (DVB-T), gdzie zastąpiła Eskę TV. Stacja dostępna jest także satelitarnie oraz w sieciach kablowych.
8TV to nowa stacja telewizyjna w portfolio Grupy ZPR Media o charakterze muzyczno-rozrywkowym. Prezentować będzie popularną, pogodną muzykę współczesną: głównie POP, a także największe hity lat 80-tych i 90-tych.
Na zlecenie 8TV produkowany jest program typu makeover "Nowa Ja!" z Katarzyną Cichopek w roli prowadzącej, która wspiera wizerunkowe i psychiczne przemiany bohaterek projektu. Premiera serii zaplanowana jest na dzień debiutu stacji - 28 września (więcej o programie TUTAJ). Drugi projekt własny kanału 8TV to rozrywkowy program "Taka sytuacja", w którym znani aktorzy i osobowości świata mediów opowiadają o swoich perypetiach i wpadkach związanych z życiowymi problemami.
ZOBACZ: "Nowa ja!" w 8TV. Prowadzi Katarzyna Cichopek
Jak dobierać? Stacja 8TV będzie dostępna za pośrednictwem pierwszego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej (DVB-T) oraz w ofercie kablowo-satelitarnej, natomiast muzyczna stacja Eska TV nadal będzie obecna w sieciach kablowych i satelitarnych oraz w internecie.
ZOBACZ: Eska TV znika z naziemnej TV. Gdzie będzie dostępna? Jak dobierać?
Start telewizji 8 TV wspiera kampania promocyjna obejmująca spoty wizerunkowe, które nadawane będą w mediach własnych Grupy ZPR Media. Widzowie zobaczą kampanię w ogólnodostępnych telewizjach naziemnych Fokus TV oraz Polo TV, a także w dystrybuowanych w sieciach kablowych i satelitarnych kanałach Vox Music TV i Hip Hop TV. Spoty radiowe obecne będą na antenach rozgłośni Radio Eska, Eska Rock, Wawa, Vox oraz w wybranych stacjach sieci Radia Plus. Kampania internetowa zaplanowana została w serwisach należących do Grupy ZPR Media, także w wersji na urządzenia mobilne, oraz w social media, m.in. na Facebooku.
Mobilna kampania outdoorowa kanału 8TV pojawi się w 28 miastach w całej Polsce, na ponad 150 autobusach, a reklamy prasowe w gazecie codziennej Super Express oraz w tygodnikach i dwutygodnikach telewizyjnych.
Kreację marketingową przygotował zespół Grupy ZPR Media.
W ofercie znajdą się również zagraniczne seriale, m.in. "Jej Szerokość Afrodyta" (ang. Drop Dead Diva), reality show "Projekt: Mąż" (ang. School for husbands), programy poradnikowe "Godzina z" (produkcja własna 8TV), "Trinny i Susannah ubierają Norwegię" (ang. Trinny&Susannah's Makeover: Mission Norway) i kulinarne "Po prostu po włosku" (ang. Simply Italian).
Na zlecenie 8TV produkowany jest program typu makeover "Nowa Ja!" z Katarzyną Cichopek w roli prowadzącej, która wspiera wizerunkowe i psychiczne przemiany bohaterek projektu. Premiera serii zaplanowana jest na dzień debiutu stacji - 28 września (więcej o programie TUTAJ). Drugi projekt własny kanału 8TV to rozrywkowy program "Taka sytuacja", w którym znani aktorzy i osobowości świata mediów opowiadają o swoich perypetiach i wpadkach związanych z życiowymi problemami.
ZOBACZ: "Nowa ja!" w 8TV. Prowadzi Katarzyna Cichopek
Jak dobierać? Stacja 8TV będzie dostępna za pośrednictwem pierwszego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej (DVB-T) oraz w ofercie kablowo-satelitarnej, natomiast muzyczna stacja Eska TV nadal będzie obecna w sieciach kablowych i satelitarnych oraz w internecie.
ZOBACZ: Eska TV znika z naziemnej TV. Gdzie będzie dostępna? Jak dobierać?
Start telewizji 8 TV wspiera kampania promocyjna obejmująca spoty wizerunkowe, które nadawane będą w mediach własnych Grupy ZPR Media. Widzowie zobaczą kampanię w ogólnodostępnych telewizjach naziemnych Fokus TV oraz Polo TV, a także w dystrybuowanych w sieciach kablowych i satelitarnych kanałach Vox Music TV i Hip Hop TV. Spoty radiowe obecne będą na antenach rozgłośni Radio Eska, Eska Rock, Wawa, Vox oraz w wybranych stacjach sieci Radia Plus. Kampania internetowa zaplanowana została w serwisach należących do Grupy ZPR Media, także w wersji na urządzenia mobilne, oraz w social media, m.in. na Facebooku.
Mobilna kampania outdoorowa kanału 8TV pojawi się w 28 miastach w całej Polsce, na ponad 150 autobusach, a reklamy prasowe w gazecie codziennej Super Express oraz w tygodnikach i dwutygodnikach telewizyjnych.
Kreację marketingową przygotował zespół Grupy ZPR Media.
Komentarze (1 - 10 z 38)