13.04.2010 (9:53)6 komentarzy
Żałoba w TV: Miliony przed telewizorami
Praktycznie przez całą sobotę oraz niedzielę największe stacje ogólnopolskie emitowały na swoich antenach specjalne programy informacyjne. Wydarzenia śledziło miliony Polaków.
Polacy tłumnie śledzili informacje związane z sobotnią katastrofą. Jak podaje Presserwis powołując się na dane AGB Nielsen Media Research, średni czas oglądania telewizji w ostatni weekend wydłużył się o około godzinę (do 5 i pół godziny w sobotę oraz ponad 6 godzin w niedzielę). Średnio w każdej minucie doby telewizję oglądało w ostatnią sobotę 8,2 mln osób (wzrost o 1,6 mln widzów), a w niedzielę - 9,2 mln (wzrost o 1,3 mln widzów).
Press.pl
Komentarze (1 - 6 z 6)
Chociaż nawet mecz Realu z Barca był bez komentarza...