06.03.2013 (16:11)brak komentarzy
Praca "przez dużo P" - nowa kampania PZU
6 marca 2013 roku rusza ogólnopolska kampania reklamowa PZU budująca wizerunek ubezpieczyciela jako atrakcyjnego i pożądanego pracodawcy dla studentów i absolwentów. Jej głównym celem jest zaprezentowanie młodym osobom programu praktyk i staży w PZU.
Praca przez dużo P - plakat
W ramach działań mających na celu wzmocnienie pozycji jako preferowanego pracodawcy w zeszłym roku PZU uruchomił I edycję programu staży i praktyk, który umożliwia studentom i absolwentom poszerzenie swojej wiedzy i umiejętności oraz pozwala na zastosowanie ich w biznesie. Widocznym elementem programu jest właśnie kampania praca "przez dużo P".PZU zaangażował się także w szereg inicjatyw skierowanych do młodych talentów m.in.: Konkurs Wiedzą Pisane czy Program Ambasadorzy PZU. Dzięki prowadzonym działaniom, kierowanym nie tylko do rynku studenckiego wzrasta wartość marki PZU jako dobrego pracodawcy (5. miejsce w III edycji badania Antal International "Najbardziej pożądani pracodawcy 2012 w opinii specjalistów i menedżerów").
W drugiej połowie roku 2013 podobna kampania zostanie skierowana do profesjonalistów (czyli osób mających minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe). Na studentów czekać będzie natomiast kolejna edycja konkursu "Wiedzą pisane" oraz szereg aktywności na uczelniach.W PZU wdrażane są działania mające na celu zwiększenie motywacji oraz promowanie współpracy i inicjatywy wśród pracowników. W tym roku po raz pierwszy prowadzona jest kompleksowa ocena pracownicza. Jej zadaniem jest przede wszystkich promowanie odpowiednich postaw. Stworzona została także platforma e-learningowa orz pakiet szkoleń, które służą zarówno do doskonalenia wiedzy pracowników jak i realizacji celów biznesowych PZU.
Komentarze