Łukasz Szewczyk03.06.2013 (8:27)2 komentarze

Sphinx z wielką loterią i kampanią marketingową

W restauracjach Sphinx pod hasłem "Sezon na Sphinxa" ruszyła, w której do wygrania jest blisko 30,5 tys. nagród. Główną nagrodą jest 6 samochodów Skoda Citigo.
Sphinx
Oprócz tego, klienci biorący udział w loterii mogą wygrać nagrody rzeczowe takie jak: iPhony, iPady, iPody oraz systemy muzyczne Wi-Fi i słuchawki marki Denon. Pozostałą pulę nagród stanowią nagrody natychmiastowe z menu Sphinxa do odbioru w restauracjach. Aby wziąć udział w loterii wystarczy kupić jeden lub więcej zestawów produktów promocyjnych (wybrane dania z menu Sphinx) i odebrać kupon ze zdrapką. Na wszystkich kuponach pod zdrapką znajduje się kod uprawniający do udziału w losowaniu nagród rzeczowych. Na części kuponów dodatkowo znajduje się informacja o wygranej natychmiastowej - produktu z menu Sphinxa. Kod należy zarejestrować za pomocą sms-a, strony www.sezonnasphinxa.pl lub aplikacji mobilnej. Zarejestrowane kody biorą udział w losowaniu nagród dziennych, nagród tygodnia oraz nagrody miesiąca. Wyniki losowań będą dostępne na stronie www.sezonnasphinxa.pl. Loteria oraz działania promocyjne wokół niej będą trwały do 25 listopada.Telewizyjna kampania reklamowa wokół loterii rozpocznie się 7 czerwca i potrwa do końca miesiąca, a następnie zostanie wznowiona we wrześniu. Dodatkowo będzie ona wówczas wsparta kampanią w sieci kin Multikino. W lipcu i sierpniu loteria będzie komunikowana w internecie i radiu.
Z kolei w restauracjach do promocji zostaną wykorzystane materiały BTL (plakaty, roll-upy, podkładki, ulotki), a dodatkowo goście będą mogli obejrzeć spot na restauracyjnych ekranach oraz przeczytać o loterii w najnowszym Menu Sphinx - karcie dań uzupełnionej o sekcję lifestylową z artykułami, wywiadami, poradami i przepisami kulinarnymi.Za obsługę komunikacji marketingowej przy loterii "Sezon na Sphinxa" jest odpowiedzialna agencja GoldenSubmarine, która przygotowała koncepcję i kreację loterii, a także stworzyła serwis www oraz aplikację mobilną. Dodatkowo GoldenSubmarine przygotowała scenariusz spotu telewizyjnego i radiowego oraz produkcję reklamy radiowej. Produkcją spotu telewizyjnego zajęła się agencja Simple Frame. Media telewizyjne do kampanii zamówił Starcom. Wsparciem PR zajęła się agencja Practum Consulting.

Komentarze (1 - 2 z 2)

Ciekawe ile kosztuje taka kampania ?
 0  
ostatnio "polepszyło się" w sfinksie - dają jeszcze mniej espresso za większą kasę;
na talerzach podobnie
 1