12.06.2013 (17:23)1 komentarz
Interaktywny outdoor Coca-Coli ruszył w Polskę
Coca-Cola cały ponownie zaskakuje swoich konsumentów. Dzięki interaktywnym, mobilnym outdoorom, które właśnie wyruszyły w podróż po Polsce, każdy fan Coca-Coli będzie mógł zobaczyć swoje imię wyświetlone na ogromnym ekranie.
INTERAKTYWNY OUTDOOR COCA-COLI
W kampanii "Podziel się radością" stawiamy na wspólne przeżywanie szczęśliwych momentów i staramy się za pomocą różnych działań umożliwić to ludziom. Stąd ogromna skala kolejnych aktywności i sięganie po spektakularne oraz nietuzinkowe rozwiązania przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi - mówi Alicja Jelec, Brand Manager marki Coca-Cola
Dzięki temu, że ekrany mogą obracać się o 360 stopni interaktywny outdoor dostosuje się do każdej lokalizacji gwarantując doskonałą widoczność.
Mapę kolejnych miast wraz z datami pojawienia się TIR-ów z wyjątkowym outdoorem można znaleźć w Internecie. Za koncepcję i jej realizację odpowiada Starcom MediaVest. Obsługa PR - agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
Komentarze (1 - 1 z 1)