23.08.2013 (12:01)4 komentarze
50 proc. mniej za abonament w nowej kampanii Plusa (wideo)
Ruszyła nowa kampania reklamowa komórkowej sieci Plus, w ramach której operator promuje sprzedaż usługi Plus Internet oferując w zamian tańszy o połowę abonament Plus Internet i podwójne doładowania w Plus Mix.
50 proc. taniej w Plusie
Metryczka kampanii:
Klient: Polkomtel Sp. z o.o.
Tytuł reklamy: Back to school
Agencja: Young & Rubicam
Kompozytor muzyki: John Parricelli [PRS]
Tytuł utworu: "Le Grand Fromage"
Scenariusza: Artur Marcinkowski, Marcin Matulewicz
Reżyser: Tomasz Konecki
Producent: TFP sp. z o.o.
Dom mediowy: Media Direction
Media: TV, internet, outdoor
Start kampanii: 23 sierpnia 2013
Komentarze (1 - 4 z 4)
W Nju Mobile, Heyah i PLAY każdy może gadać z kim chce i ile chce za max. 29 zł miesięcznie (i ani zeta więcej) ... a PLUS wymyśla jakieś badziewia.
Nikt wam nie karze z tej oferty korzystać.
Porównywanie ofert bez telefonów do abonamentów z telefonem to też pełen obiektywizm.
Oferta jest bardzo ciekawa - i wiele osób teoretycznie może mieć internet za darmo.
Szpan na maksiora, no nie ?