11.11.2013 (23:22)brak komentarzy
Heineken odnawia umowę z UEFA Champions League
Heineken jako wiodąca międzynarodowa marka piwa premium, pozostanie oficjalnym partnerem prestiżowych rozgrywek klubów piłkarskich na świecie UEFA Champions League, aż do sezonu 2017/2018 włącznie.
gosee.de
Heineken jest integralnym partnerem UEFA Champions League od 2005 roku. Sponsoring umożliwia marce Heineken rozpowszechnianie globalnego statusu najlepszego piwa na świecie. W zeszłym roku UEFA Champions League dotarła do łącznej liczby czterech miliardów telewidzów w 220 krajach, wspierając jednocześnie rozwój marki.W odnowionym kontrakcie marka Heineken nabywa wyłączne prawa do ekskluzywnych treści UEFA Champions League takich jak "Back Stadium Tour" oraz ,,UEFA Champions League Trophy Tour", które będą dostępne na wszystkich kanałach społecznościowych marki. Heineken utrzymuje prawo do pojawiania się jako partner UEFA Champions League w sekcji video www.uefa.com.
Rok 2014 prezentuje ósmą z kolei Trasę marki, wiodącą przez Południową Amerykę, Afrykę i Azję, dając fanom na całym świecie możliwość ujrzenia Trofeum z bliska, poznania gwiazd piłki nożnej, a także zobaczenia fantastycznej kolekcji pamiątek UEFA Champions League
"The 2014 UEFA Champions League Trophy Tour":
• 27 luty - 2 marzec 2014: Buenos Aires, Argentyna
• 13-16 marzec 2014: Lagos, Nigeria
• 3 - 6 kwiecień 2014: Ho Chi Minh City, Wietnam
Umowa ta zapewnia szerokie możliwości rozwoju innowacyjnym i skupionym na nagradzaniu konsumenta kampaniom marki Heineken. Zapewnia również poprawę zasięgu transmisji w Niemczech, a także większe wyeksponowanie na tablicach LED podczas rozgrywek oraz prawa do promocji swojego powiązania sponsoringowego z UEFA w głównych kanałach sprzedaży. Sponsoring UEFA Champions League jest istotnym elementem rozwoju marki na rynkach rozwijających się. Jako część trwającej kampanii ,,Road to the Final" marka Heineken ogłosiła także terminy i miejsca prezentowanej przez siebie, cieszącej się uznaniem "UEFA Champions League Trophy Tour".
Rok 2014 prezentuje ósmą z kolei Trasę marki, wiodącą przez Południową Amerykę, Afrykę i Azję, dając fanom na całym świecie możliwość ujrzenia Trofeum z bliska, poznania gwiazd piłki nożnej, a także zobaczenia fantastycznej kolekcji pamiątek UEFA Champions League
"The 2014 UEFA Champions League Trophy Tour":
• 27 luty - 2 marzec 2014: Buenos Aires, Argentyna
• 13-16 marzec 2014: Lagos, Nigeria
• 3 - 6 kwiecień 2014: Ho Chi Minh City, Wietnam
Komentarze