09.05.2014 (16:10)9 komentarzy
Poranek i popołudnie biją się o słuchacza w nowej kampanii Radia Zet (wideo)
Starybrat doi krowę, Sońta je Starybratowi z ręki, Michałowski staje się specem od męskiego masażu, a Korościel "kradnie" słuchaczce ogórka - lubiani prezenterzy Radia Zet wystąpią w nowej kampanii reklamowej, która startuje już 10 maja.
To kolejna kampania, w której występują prowadzący programy: poranne "Dzień Dobry Bardzo" (Marzena Chełminiak, Marcin Sońta i Marek Starybrat) oraz coraz popularniejsze popołudniowe show "Uważam ZET" (Michał Korościel i Damian Michałowski). Dwie ekipy rywalizują ze sobą o to, która z nich zrobi więcej dla słuchaczy. W tej walce wszystko jest dozwolone.
W reklamie wykorzystano piosenki Sylwii Grzeszczak "Księżniczka", Margaret "Wasted" oraz Mroza "Jak nie my to kto".
Integralną częścią kampanii jest antenowa zabawa "Bijemy się o słuchaczy". Drużyny prowadzących rywalizują ze sobą o głosy fanów. Co tydzień będą mierzyć się w jednej ze zwariowanych konkurencji wymyślanych przez samych słuchaczy, którzy swoje propozycje mogą wysyłać przez internetowy formularz. Wyniki pojedynków oraz relacje z nich będą dostępne na stronie www.radiozet.pl
Kampania obejmie telewizyjne stacje ogólnopolskie (TVP1, TVP2, TVN, Polsat) i tematyczne, a także wybrane portale internetowe i prasę.
Koncepcję kreatywną kampanii przygotował zespół Radia ZET, media zaplanował i zakupił Zenith Optimedia Group.
Making of:
W reklamie wykorzystano piosenki Sylwii Grzeszczak "Księżniczka", Margaret "Wasted" oraz Mroza "Jak nie my to kto".
Nasze filmy pokazują jacy jesteśmy i co jest dla nas ważne. Zetka chce być blisko swoich słuchaczy, poprawia im humory, daje zabawę. A przy tym bawimy się pracą i mamy do siebie dystans - mówi Rafał Olejniczak, szef Radia ZET, członek zarządu ZET Premium i szef stacji radiowych Grupy Eurozet
Integralną częścią kampanii jest antenowa zabawa "Bijemy się o słuchaczy". Drużyny prowadzących rywalizują ze sobą o głosy fanów. Co tydzień będą mierzyć się w jednej ze zwariowanych konkurencji wymyślanych przez samych słuchaczy, którzy swoje propozycje mogą wysyłać przez internetowy formularz. Wyniki pojedynków oraz relacje z nich będą dostępne na stronie www.radiozet.pl
Kampania obejmie telewizyjne stacje ogólnopolskie (TVP1, TVP2, TVN, Polsat) i tematyczne, a także wybrane portale internetowe i prasę.
Koncepcję kreatywną kampanii przygotował zespół Radia ZET, media zaplanował i zakupił Zenith Optimedia Group.
Making of:
Komentarze (1 - 9 z 9)
wybieram RMF FM jest sco razy lepsze