Łukasz Szewczyk21.11.2014 (18:29)3 komentarze

Dziennikarze Polsatu promują Mikołajkowy Blok Reklamowy 2014 (wideo)

Mikołajkowy Blok Reklamowy to okazja, aby pomóc potrzebującym dzieciom - podopiecznym Fundacji Polsat. Jak co roku, ten specjalnie przygotowany blok reklamowy, wyemitowany zostanie 6 grudnia o godz. 18.45, tuż przed Wydarzeniami. Już po raz kolejny akcja zostanie poszerzona o widzów telewizji internetowej ipla.
Mikołajkowy Blok Reklamowy 2014
Mikołajkowy Blok Reklamowy 2014
Im więcej nas będzie przed telewizorami, tym więcej podopiecznych Fundacji Polsat otrzyma wsparcie - nowoczesne leki, sprzęt medyczny oraz zabiegi rehabilitacyjne. W tym wyjątkowym dniu, każdy z nas może zrobić dużo dobrego dla wielu potrzebujących, naprawdę niewielkim wysiłkiem. 6 grudnia wszyscy bądźmy Świętymi Mikołajami! - zachęca Krystyna Aldridge-Holc, Prezes Fundacji POLSAT

Wpływy z Mikołajkowego Bloku Reklamowego obliczone na podstawie wyników oglądalności, przekazane zostaną, jak każdego roku, w całości na leczenie i rehabilitację chorych dzieci - podopiecznych Fundacji POLSAT. Dotychczasowe dziesięć edycji kampanii Mikołajkowego Bloku Reklamowego przyniosło wsparcie dla podopiecznych Fundacji POLSAT w wysokości prawie 12 mln zł! Kwota ta w całości została przekazana na leczenie i rehabilitację dzieci. Do dziś Fundacja POLSAT objęła swoją pomocą 24 179 dzieci. Pomocnikami Świętego Mikołaja, w którego jak co roku wciela się, wybitny aktor Krzysztof Kowalewski, będą rolnicy, lekarze, strażacy, fryzjerzy, ratownicy medyczni, pielęgniarki oraz piekarze - okaże się, że cała Polska mówi o tym jak pomagać 11. już raz.



Po raz kolejny Mikołaja wspomogą również dziennikarze redakcji Wydarzeń i Polsat News, w tym roku będą to: Dorota Gawryluk, Monika Zalewska, Ewa Gajewska, Bartosz Kurek, Jan Mikruta i Mariusz Abramowicz. Razem będą namawiać do wspólnego oglądania Mikołajkowego Bloku Reklamowego. Świętego Mikołaja w studio Wydarzeń powita, prowadzący ich główne wydanie - Jarosław Gugała.


Praca nad Mikołajkowym Blokiem Reklamowym to bardzo przyjemny czas, jeden z najcieplejszych momentów w całym roku. Świadomość jak dużej liczbie potrzebujących dzieci pomagamy co roku - jest bardzo mobilizująca, dlatego podchodzę do tego zadania z wielkim zaangażowaniem, choć również i uśmiechem - bo przecież nie sposób nie uśmiechnąć się widząc Świętego Mikołaja - powiedział o swoim udziale w kampanii Jarosław Gugała


Kampania emitowana będzie na antenie Telewizji Polsat oraz na kanałach tematycznych Grupy Polsat. Kampanię zrealizowała Telewizja Polsat spoty wyreżyserował Mariusz Palej a producentem był Krzysztof Hansz.

Komentarze (1 - 3 z 3)

Jak co roku mikołajki pod znakiem pomocy dla dzieciaków w Polsacie. Znam osoby, które z pomocy Fundacji korzystają i wiem, że te pieniądze faktycznie trafią do tych dzieciaków, którzy ich potrzebują.
 2  
cel szczytny, ale z tą oglądalnością to bujda na resorach. Oglądalność się mierzy na wybranej grupie respondentów, którzy dostali urządzenie pomiarowe zapisujące co kiedy było włączane na danym telewizorze. Mierzyć sobie mogą co najwyżej iplę.
 1  
Jak co roku wezmę udział. Bardzo pozytywna i wyjątkowa akcja polsatu. maqs6 - oglądalność to są tylko liczby. Najważniejsze jest to, że pieniądze trafią do potrzebujących dzieciaczków.
 2