Łukasz Szewczyk30.03.2015 (23:36)8 komentarzy

Alma testuje split screen na kanałach Discovery (wideo)

Na kanałach z rodziny Discovery - TLC, ID oraz Discovery Life - trwa kampania Delikatesów Alma, która wykorzystuje nowatorską formułą formatów reklamowych jaką jest split screen emitowany w czasie trwania programów.
split screen na discovery
Narzędzie to - stosowane do tej pory jedynie na rynku niemieckim - wyróżnia niespotykana wśród reklam perswazyjność przekazu. Format ten to idealna propozycja dla kampanii z sektora FMCG oraz szeroko pojętych usług.
Kampania Delikatesów Alma na kanałach Discovery będzie trwała do 3 kwietnia. W jej czasie promowane będzie w sumie 9 produktów z aktualnych w danym okresie ofert specjalnych sieci. Prowadzone działania wykorzystują największy atut split screen jakim jest możliwość osadzenia produktów lub usług bezpośrednio w kontekście wybranego programu.

To pierwsza kampania jaką Discovery Media ma przyjemność realizować dla delikatesów Alma. Split screen to idealny format dla kategorii retail, bo daje możliwości niespotykane dotąd w Polsce w zakresie dotarcia do grupy celowej z produktem lub usługą. Jesteśmy w stanie dokładnie określić kto ogląda dany kanał w danym czasie oraz - co absolutnie wyjątkowe - powiązać przekaz z emitowaną treścią - powiedział Jacek Szymczyk, Ad Sales Director Central Europe w Discovery Networks CEEMEA
Split screen ad to reklama w formie belki / bannera zajmującej około ¼ ekranu. Wyróżnić można dwie wersje split screen ad - pionową i poziomą. Format oznaczony jest jako "REKLAMA" i może zawierać treści komercyjne odpowiadające reklamie w breaku. Ze względu na emisję podczas programu, format ten ukazuje się bez dźwięku.

Komentarze (1 - 8 z 8)

jeszcze tego brakowało.
 18  
na pewno wszyscy widzowie będą zachwyceni
 16  
niedlugo program bedzie zajmowal 1/4 ekranu a reszta to bedzie reklama i dzwiek reklamy bedzie zagluszal program
 16  
płacimy abonament a za to mamy reklamy zamiast przyzwoitego programu.
Chamstwo. Reklamy powinny być wyłącznie w programach niekodowanych bo z tego się utrzymują.
Jak można w programach płatnych wciskać masę reklam.Pazerność nadawców nie zna granic,
Mam gdzieś taką telewizję. Pożegnam nc+
 8  
Czyli zaczynamy akcję: "Nie kupuję w Almie" Empik już się przekonał.
 8  
Jast na to jakiś AdBlock?
 5  
wystarczy srajtaśma
 1  
Ciekawe, bardzo ciekawe. To kolejny kanał z takimi reklamami do wyrzucenia.A co na to KRRiTV. Czy aby czas reklam w ciągu godziny będzie zgodny z przepisami, które każdy nadawca ma głęboko w nosie. A może znowu nałażą kare w kwocie 15 tysi, to jest taką karę jaką otrzymał nie dawno Polsat.
 2