Łukasz Szewczyk05.10.2015 (15:59)6 komentarzy

"Znamy wszystkich pracodawców!" - nowa kampania Pracuj.pl

W poniedziałek (5 października 2015 roku) ruszyła kampania reklamowa Pracuj.pl, zachęcająca do uzupełnienia profili zawodowych w serwisie oraz włączania możliwości ich polecania pracodawcom. Pracuj.pl tym samym wchodzi na rynek usług HR z nową technologią Pracuj Select wspierającą zarówno szukających pracy, jak i rekruterów.
Kampania "Znamy wszystkich pracodawców"
Pracuj.pl, korzystając z potencjału 4 mln zarejestrowanych użytkowników i współpracy z ponad 30 000 pracodawcami, wprowadza nową usługę. Pracuj Select to narzędzie automatycznego rekomendowania kandydatów - posiadających uzupełniony profil na Pracuj.pl - do opublikowanego w serwisie ogłoszenia o pracę. Usługa będzie dostępna dla pracodawców w systemach rekrutacyjnych oferowanych przez Pracuj.pl i eRecruiter.
Celem najnowszej kampanii reklamowej Pracuj.pl jest budowanie świadomości nowego atrybutu Pracuj.pl, jakim jest możliwość bycia poleconym pracodawcom, a przez to zachęcenie użytkowników do jeszcze dokładniejszego uzupełniania profili zawodowych na Pracuj.pl (profil.pracuj.pl).

- Od trzech lat rozwijamy system rekomendacji ofert pracy, jest to w tym momencie najbardziej zaawansowany system tego typu na polskim rynku. Postanowiliśmy pójść o krok dalej i wykorzystać nasze atuty - największą liczbę ofert pracy, największą bazę pracodawców, 4 mln zarejestrowanych użytkowników oraz zaplecze technologiczne, którym dysponujemy. Stworzyliśmy Pracuj Select - nową technologię, która wspiera zarówno rekruterów jak i poszukujących pracy - komentuje Rafał Nachyna, dyrektor zarządzający Pracuj.pl.

Autorem koncepcji i kreacji najnowszej kampanii reklamowej Pracuj.pl jest agencja VML Poland. Spot telewizyjny został zrealizowany przez agencja VML Poland przy współpracy z domem produkcyjnym Prime Time. Emitowane będą spoty o długości 30 i 15 sek. Za zakup wszystkich mediów do kampanii odpowiada dom mediowy MediaCom. Spot zobaczymy w największych stacjach telewizyjnych i kałanach tematycznych. Kampania będzie prowadzona również w Internecie, obejmie działania display, mailingi, działania SEM, VOD (w tym w TVN Player). Działania reklamowe zostaną uzupełnione o działania z zakresu public relations. Pracuj.pl będzie również komunikowała kampanię w kanałach własnych takich jak YouTube czy Facebook.


Równolegle prowadzona będzie kampania skierowana do pracodawców. Celem kampanii jest aktywizacja klientów do wzięcia udziału w akcji promocyjnej i skorzystania z nowej usługi Pracuj Select dostępnej w Strefie Pracuj. Strefa Pracuj to system do zarządzania aplikacjami wysyłanymi przez kandydatów na ogłoszenia o pracę, opublikowane na Pracuj.pl. Od 6 października pracodawca, oprócz aplikacji wysłanych przez kandydatów bezpośrednio na ofertę pracy, otrzyma dodatkowe rekomendacje pracowników, którzy nie odpowiedzieli na ogłoszenie, ale pasują do wymagań zawartych w ofercie.

Kampania promująca konkurs będzie prowadzona w Internecie.

Kampania potrwa do końca listopada.

Komentarze (1 - 6 z 6)

Ta kampania jest genialna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 3  
Piszcie sobie pod każdym artykułem z tagu reklama/Pr
 1  
Nie znacie wszystkich pracodawców idę o zakład ;) Ściema
 1  
I tak z 80% dobrze płatnych stanowisk jest rozdzielana wśród znajomych.
 0  
I tak z 80% dobrze płatnych stanowisk jest rozdzielana wśród znajomych.
Tylko z 100%!
 0