Łukasz Szewczyk01.07.2016 (18:53)3 komentarze

Rusza silna kampania "Jeśli przerwa między Żubrami, to mała"

Żubr rozpoczął kolejną, ogólnopolską kampanię TV pod hasłem: "Jeśli przerwa między Żubrami, to mała". Akcja do października 2016 roku będzie silnie wspierana w mediach.
Tym samym Żubr kontynuuje przyjętą strategię i wątek z poprzedniej kampanii,
w której pojawiły się dwa Żubry. Możemy spodziewać się, że będzie konsekwentnie wspierał swoje piwo w całym sezonie wakacyjnym i w drugiej połowie roku.
- Działania zaplanowaliśmy tak, by płynnie przejść z jednej akcji do kolejnej. W ten sposób,
w kluczowym dla nas momencie roku, utrzymujemy wsparcie na najwyższym możliwym poziomie. Fani Żubra mogą, jak zawsze, liczyć na interesujący spot: wartką akcję
i zaskakujące, humorystyczne zakończenie oraz dwuznaczne hasło
- mówi Łukasz Kling, Junior Brand Manager Żubra z Kompanii Piwowarskiej.

Wersje 30 i 15- sekundowe reklamy pojawią się w TV i social mediach. Za kreację odpowiada agencja PZL, za produkcję dom produkcyjny OTO Film. Udźwiękowieniem zajęło się studio Juice, a postprodukcją Platige Image. Działaniami digital kampanii kieruje agencja Huta 19,
a za social media oraz PR odpowiada agencja Tailor Made PR. Kampanię zaplanował dom mediowy ZenithOptimedia.

Komentarze (1 - 3 z 3)

Jedno mi się podoba! Nikt już tych szczyn nie nazywa PIWEM! Pozostaje współczuć agencji reklamowej, że będzie musiała wypromować tą mieszaninę wody, spirytusu i aromatów identycznych z aromatami piwa.
 8  
"Fani Żubra" jak to ładnie nazywają chlejusów z pod sklepów :) . bo tego nikt normalny nie wypije . Bo tego nie da się pić . Jak piwo to tylko z browarów małych, rzemieślniczych , kontraktowych, kraftowych , regionalnych .
Żubr , jak harnaś itp. przeznaczone jest dla chlejusów więc nie mają po co się z piwem wysilać . Bo przeciętny Janusz wszystko wypije i w tym różnicy nie widzi .
 2  
Arystokrata się znalazł. Przeciętny Januszek właśnie zamiast napić się jak człowiek i nie marudzić będzie się wymądrzał tak jak ty, że jak piwo to tylko z browarów regionalnych a po kryjomu wykupuje VIPy z biedronki, bo drobne od mamusi/żonki nie starczą na nic innego... :)
 3