01.07.2016 (18:53)3 komentarze
Rusza silna kampania "Jeśli przerwa między Żubrami, to mała"
Żubr rozpoczął kolejną, ogólnopolską kampanię TV pod hasłem: "Jeśli przerwa między Żubrami, to mała". Akcja do października 2016 roku będzie silnie wspierana w mediach.
Tym samym Żubr kontynuuje przyjętą strategię i wątek z poprzedniej kampanii,
w której pojawiły się dwa Żubry. Możemy spodziewać się, że będzie konsekwentnie wspierał swoje piwo w całym sezonie wakacyjnym i w drugiej połowie roku.
w kluczowym dla nas momencie roku, utrzymujemy wsparcie na najwyższym możliwym poziomie. Fani Żubra mogą, jak zawsze, liczyć na interesujący spot: wartką akcję
i zaskakujące, humorystyczne zakończenie oraz dwuznaczne hasło - mówi Łukasz Kling, Junior Brand Manager Żubra z Kompanii Piwowarskiej.
Wersje 30 i 15- sekundowe reklamy pojawią się w TV i social mediach. Za kreację odpowiada agencja PZL, za produkcję dom produkcyjny OTO Film. Udźwiękowieniem zajęło się studio Juice, a postprodukcją Platige Image. Działaniami digital kampanii kieruje agencja Huta 19,
a za social media oraz PR odpowiada agencja Tailor Made PR. Kampanię zaplanował dom mediowy ZenithOptimedia.
w której pojawiły się dwa Żubry. Możemy spodziewać się, że będzie konsekwentnie wspierał swoje piwo w całym sezonie wakacyjnym i w drugiej połowie roku.
- Działania zaplanowaliśmy tak, by płynnie przejść z jednej akcji do kolejnej. W ten sposób,
w kluczowym dla nas momencie roku, utrzymujemy wsparcie na najwyższym możliwym poziomie. Fani Żubra mogą, jak zawsze, liczyć na interesujący spot: wartką akcję
i zaskakujące, humorystyczne zakończenie oraz dwuznaczne hasło - mówi Łukasz Kling, Junior Brand Manager Żubra z Kompanii Piwowarskiej.
Wersje 30 i 15- sekundowe reklamy pojawią się w TV i social mediach. Za kreację odpowiada agencja PZL, za produkcję dom produkcyjny OTO Film. Udźwiękowieniem zajęło się studio Juice, a postprodukcją Platige Image. Działaniami digital kampanii kieruje agencja Huta 19,
a za social media oraz PR odpowiada agencja Tailor Made PR. Kampanię zaplanował dom mediowy ZenithOptimedia.
Komentarze (1 - 3 z 3)
Żubr , jak harnaś itp. przeznaczone jest dla chlejusów więc nie mają po co się z piwem wysilać . Bo przeciętny Janusz wszystko wypije i w tym różnicy nie widzi .