02.03.2009 (17:18)brak komentarzy
Ciuchy z logo MTV
Zara - producent odzieży oraz Nickelodeon and Viacom Consumer Products (NVCP), właściciel znaków towarowych MTV wprowadzają na rynek nową linię męskich koszulek i bluz o nazwie Streetmuse.
Sprzedaż ubrań z linii Streetmuse, brandowanych logo MTV rozpocznie się 5 marca w ponad 1 tys. sklepach Zary w 68 krajach. Streetmuse będzie również dostępna w polskich salonach Zary. Fani MTV będą mieli do wyboru jeden czterech różnych modeli ubrań.
Streetmuse to propozycja tzw. street style, czyli wygodnych ubrań do noszenia na co dzień, który wpisują się w styl życia młodych ludzi – widzów MTV na całym świecie. Odzwierciedlają to również nadruki na produktach, utrzymane w żywych, energicznych barwach i wzorach.
Linia Streetmuse to pierwsza wspólna inicjatywa MTV i Zary.
Nowe modele będzie można zobaczyć na wystawach w około 400 sklepach Zary na świecie, m.in. w Mediolanie, Berlinie, Paryżu, Buenos Aires czy w Warszawie.
Streetmuse to propozycja tzw. street style, czyli wygodnych ubrań do noszenia na co dzień, który wpisują się w styl życia młodych ludzi – widzów MTV na całym świecie. Odzwierciedlają to również nadruki na produktach, utrzymane w żywych, energicznych barwach i wzorach.
Linia Streetmuse to pierwsza wspólna inicjatywa MTV i Zary.
MTV Networsk Polska
Komentarze