Łukasz Szewczyk02.03.2009 (17:18)brak komentarzy

Ciuchy z logo MTV

Zara - producent odzieży oraz Nickelodeon and Viacom Consumer Products (NVCP), właściciel znaków towarowych MTV wprowadzają na rynek nową linię męskich koszulek i bluz o nazwie Streetmuse.
Sprzedaż ubrań z linii Streetmuse, brandowanych logo MTV rozpocznie się 5 marca w ponad 1 tys. sklepach Zary w 68 krajach. Streetmuse będzie również dostępna w polskich salonach Zary. Fani MTV będą mieli do wyboru jeden czterech różnych modeli ubrań.
Nowe modele będzie można zobaczyć na wystawach w około 400 sklepach Zary na świecie, m.in. w Mediolanie, Berlinie, Paryżu, Buenos Aires czy w Warszawie.

Streetmuse to propozycja tzw. street style, czyli wygodnych ubrań do noszenia na co dzień, który wpisują się w styl życia młodych ludzi – widzów MTV na całym świecie. Odzwierciedlają to również nadruki na produktach, utrzymane w żywych, energicznych barwach i wzorach.

Linia Streetmuse to pierwsza wspólna inicjatywa MTV i Zary.
MTV Networsk Polska