Michał Rogowicz16.04.2009 (12:03)brak komentarzy

Trofeum dla RWE z San Markos

Program RWE Polska pt. „Świadoma Energia RWE”, którego linię kreatywną opracowała agencja San Markos, otrzymał europejskie Trofeum Energetyczne 2008. Decyzją międzynarodowego jury kampania zajęła drugie miejsce w kategorii na najlepszy program informacyjno-motywacyjny.
Jury europejskiego konkursu Trofeum Energetyczne 2008 zdecydowało o umieszczeniu programu „Świadoma Energia RWE” wśród trzech najlepszych w Europie w kategorii „Najlepsza kampania informacyjno-motywacyjna”. W tegorocznej edycji konkursu startowało 155 firm i organizacji z 17 krajów europejskich. Zgłoszone programy oceniano ze względu na opracowaną koncepcję, działania jakie podjęto, innowacyjność i wykorzystanie elementów twórczych oraz sposób w jaki dystrybuowano informacje. Nagrodzony projekt RWE Polska był realizowany we współpracy z agencją San Markos, która odpowiadała za wizualną stronę programu.
Celem programu „Świadoma Energia RWE” była edukacja pracowników firmy w zakresie oszczędzania energii. W jego ramach przygotowany został szereg materiałów edukacyjnych, m.in. przewodnik zawierający praktyczne informacje nt. zużycia energii przez najczęściej wykorzystywane urządzenia biurowe, m.in. komputer, drukarka, fax. Wyprodukowane zostały także tzw. „kiwaczki”, które po umieszczeniu na sprzętach biurowych, podpowiadają jak w prosty sposób oszczędzać energię. Projekt przyniósł wymierne rezultaty – dzięki niemu w siedzibie RWE Polska udało się zmniejszyć zużycie energii elektrycznej o niemal 24% w skali roku.
RWE