Łukasz Szewczyk20.10.2010 (14:05)14 komentarzy

Rusza kampania GoldenLine.pl

Biznesowy Serwis Społecznościowy GoldenLine.pl w październiku rozpoczął kampanię reklamową skierowaną do pracodawców. Zadaniem kampanii jest zwrócenie uwagi pracodawców, że w rekrutacji najważniejsza jest jakość otrzymywanych aplikacji, a nie ich ilość.
Start kampanii zaplanowano na 18 października. Kampania potrwa do końca miesiąca. Jest prowadzona w Internecie oraz w mediach społecznościowych.
Koncepcja reklamowa została oparta na przekazie humorystycznym łamiącym dotychczasową konwencję reklam skierowanych do branży HR w sektorze B2B. Zachęca do skorzystania z usług rekrutacyjnych serwisu GoldenLine.pl. Na potrzeby kampanii zostały stworzone trzy charakterystyczne postacie: Henryk Czyścikiewicz, Marian Hebbell oraz Genowefa Zamieć. Każda z postaci posiada swoje CV (do pobrania na Landing Page) oraz profil na Facebook – tak jak realny człowiek.

Postacie są zupełnym zaprzeczeniem potencjalnych kandydatów, od których pracodawca chciałby otrzymać CV i radykalnie odbiegają od profilu użytkownika GoldenLine. Dlatego firmy nie otrzymają podobnych aplikacji z GoldenLine, co jest mocno zaakcentowane na Landing Page każdej postaci.

- Analizując bolączki branży HR stwierdziliśmy, że jednym z głównych problemów z jakimi styka się pracodawca jest otrzymywanie dużej ilości aplikacji od osób, które nie posiadają wystarczających kwalifikacji do pracy na danym stanowisku. GoldenLine.pl jest rozwiązaniem tego problemu. Jako serwis skupiający społeczność biznesową dysponujemy efektywnymi jakościowo i kosztowo narzędziami, które pozwalają zaoszczędzić cenny czas – mówi Monika Samojlik, Marketing Manager serwisu GoldenLine.pl.
GoldenLine.pl

Komentarze (1 - 10 z 14)

No niestety, to bardzo żenująca, seksistowska kampania reklamowa. Wieś po prostu.
 0  
Jako kobieta należąca do grupy wiekowej 50+, osoba przez kilka lat zarobkowo pracująca jako sprzątaczka, od kilku lat czynny członek społeczności GL oraz absolwent polskiej uczelni ze specjalizacją marketing oraz zarządzanie zasobami ludzkim uważam kampanię reklamową GL za karygodą i będącą skandalicznym przejawem pogardy dla ludzi o niskich kwalifikacjach zawodowych.
 0  
Prymitywizm, chamstwo, nie wiem, co jeszcze dodać. To coś bardzo charakterystycznego dla współczesnych skołtunionych japiszonów. Pomyśleć, że ostatnio namawiałem znajomych do założenia konta na GL, bo są tu ciekawe fora dyskusyjne.
 0  
Samobójcza kampania, która ponadto potwierdza tylko to, że GL nie ma większego pojęcia o rekrutacji. Nie ma żadnych dowodów na to, że CV dostarczone przez GL ma jakąś wybitną jakość.

Próba "zwrócenia uwagi pracodawcy.." jest dla pracodawcy obraźliwa, bo sam będąc pracodawcą wiem jakie CV chcę otrzymywać i GL nie musi mnie pouczać.
 0  
budowanie kampanii na haśle "tysiące osób NA SZCZĘŚCIE nie ma u nas konta" trąci niestety bardzo śmierdzącą elytką. to, że każdy bez wyjątku chce zostać marketing managerem - niestety też.
osobiście spotykam się z tendencją odwrotną - młodzi ludzie po renomowanych uczelniach i kierunkach, czasem z kilkoma fakultetami, szukają pracy jako portierzy albo pomocnicy w kuchni.
czy oni nie mają na GoldenLine konta NA SZCZĘŚCIE czy już NIESTETY? a może mają, ale niewiele im to pomaga?
za to w działach HR wielu firm siedzą paniusie, które nakarmione korporacyjnym bełkotem nie mają za to zupełnie pojęcia, jak wygląda praca na stanowiskach, na które rekrutują.
powyższej kampanii na pewno za to pomogła by odrobina pomyślunku.
 0  
Żenująca kampania zbudowana na najprostszym skojarzeniu - to nie kreatywność, to banał, jakieś burackie poczucie humoru....
Skasowałam konto na Golden Line, nie bawi mnie bycie "elytą", która wyśmiewa się z ludzi zajmujących się sprzątaniem etc.
 0  
Seksistowska i dyskryminująca kampania, świadczy bardzo nieprofesjonalnie o GL
 0  
Nie prawda - nie mają profilów na facebooku, a strony fanowskie

socjomania.pl/gienia-zamiecie-klientow-goldenline
 0  
Skandaliczna reklama, ale szczerze mówiąc jechanie po tak durnych stereotypach najlepiej wystawia świadectwo twórcom. Najwyraźniej nie tylko obce są im pojęcia kultury osobistej i szacunku dla innych, ale mają za idiotów swoich klientów, jeśli sądzą, że taki przekaz się sprzeda w jakichkolwiek kręgach poza budką z piwem.
 0  
ta żałosna kampania ma jeden smaczek: zapewne wykpiwana sprzątaczka byłaby lepszym marketing managerem niż marketing manager GoldenLine, który wykreował albo zaakceptował ten żenujący przekaz
 0