20.10.2010 (14:05)14 komentarzy
Rusza kampania GoldenLine.pl
Biznesowy Serwis Społecznościowy GoldenLine.pl w październiku rozpoczął kampanię reklamową skierowaną do pracodawców. Zadaniem kampanii jest zwrócenie uwagi pracodawców, że w rekrutacji najważniejsza jest jakość otrzymywanych aplikacji, a nie ich ilość.
Start kampanii zaplanowano na 18 października. Kampania potrwa do końca miesiąca. Jest prowadzona w Internecie oraz w mediach społecznościowych.
Postacie są zupełnym zaprzeczeniem potencjalnych kandydatów, od których pracodawca chciałby otrzymać CV i radykalnie odbiegają od profilu użytkownika GoldenLine. Dlatego firmy nie otrzymają podobnych aplikacji z GoldenLine, co jest mocno zaakcentowane na Landing Page każdej postaci.
- Analizując bolączki branży HR stwierdziliśmy, że jednym z głównych problemów z jakimi styka się pracodawca jest otrzymywanie dużej ilości aplikacji od osób, które nie posiadają wystarczających kwalifikacji do pracy na danym stanowisku. GoldenLine.pl jest rozwiązaniem tego problemu. Jako serwis skupiający społeczność biznesową dysponujemy efektywnymi jakościowo i kosztowo narzędziami, które pozwalają zaoszczędzić cenny czas – mówi Monika Samojlik, Marketing Manager serwisu GoldenLine.pl.
Koncepcja reklamowa została oparta na przekazie humorystycznym łamiącym dotychczasową konwencję reklam skierowanych do branży HR w sektorze B2B. Zachęca do skorzystania z usług rekrutacyjnych serwisu GoldenLine.pl. Na potrzeby kampanii zostały stworzone trzy charakterystyczne postacie: Henryk Czyścikiewicz, Marian Hebbell oraz Genowefa Zamieć. Każda z postaci posiada swoje CV (do pobrania na Landing Page) oraz profil na Facebook – tak jak realny człowiek.
Postacie są zupełnym zaprzeczeniem potencjalnych kandydatów, od których pracodawca chciałby otrzymać CV i radykalnie odbiegają od profilu użytkownika GoldenLine. Dlatego firmy nie otrzymają podobnych aplikacji z GoldenLine, co jest mocno zaakcentowane na Landing Page każdej postaci.
- Analizując bolączki branży HR stwierdziliśmy, że jednym z głównych problemów z jakimi styka się pracodawca jest otrzymywanie dużej ilości aplikacji od osób, które nie posiadają wystarczających kwalifikacji do pracy na danym stanowisku. GoldenLine.pl jest rozwiązaniem tego problemu. Jako serwis skupiający społeczność biznesową dysponujemy efektywnymi jakościowo i kosztowo narzędziami, które pozwalają zaoszczędzić cenny czas – mówi Monika Samojlik, Marketing Manager serwisu GoldenLine.pl.
GoldenLine.pl
Komentarze (1 - 10 z 14)
Próba "zwrócenia uwagi pracodawcy.." jest dla pracodawcy obraźliwa, bo sam będąc pracodawcą wiem jakie CV chcę otrzymywać i GL nie musi mnie pouczać.
osobiście spotykam się z tendencją odwrotną - młodzi ludzie po renomowanych uczelniach i kierunkach, czasem z kilkoma fakultetami, szukają pracy jako portierzy albo pomocnicy w kuchni.
czy oni nie mają na GoldenLine konta NA SZCZĘŚCIE czy już NIESTETY? a może mają, ale niewiele im to pomaga?
za to w działach HR wielu firm siedzą paniusie, które nakarmione korporacyjnym bełkotem nie mają za to zupełnie pojęcia, jak wygląda praca na stanowiskach, na które rekrutują.
powyższej kampanii na pewno za to pomogła by odrobina pomyślunku.
Skasowałam konto na Golden Line, nie bawi mnie bycie "elytą", która wyśmiewa się z ludzi zajmujących się sprzątaniem etc.
socjomania.pl/gienia-zamiecie-klientow-goldenline