15.03.2011 (10:20)15 komentarzy
"Twoja stara..." - rusza odważna kampania IE 9
Wtorek (15 marca 2011 roku) to ogólnoświatowy dzień premiery Internet Explorer 9. Wydarzenie to wspierane będzie kampanią reklamową, która zaskoczy klientów łamiąc stereotypy.
Dzisiaj zadebiutowała finalna wersja internetowej przeglądarki Internet Explorer 9, o czym szerzej informujemy tutaj. Wraz z premierą rusza kontekstowa komunikacja, łamiąca wszelkie stereotypy, z zaczepnym i śmiałym podejściem do promocji produktu.
Kampania ma charakter internetowo – ambientowy. Na potrzeby kampanii stworzono nowe nośniki reklamowe, takie jak np. konstrukcja pneumatyczna na Dworcu Warszawa - Śródmieście, zeppeliny widoczne w ścisłym centrum Warszawy, Poznania i w Gdańska, nośniki LED w centrum Warszawy oraz standy wi-fi z darmowym dostępem do internetu, które od 15 marca pojawią się na wyższych uczelniach.
Kampania przygotowana została przez agencję reklamową Saatchi& Saatchi oraz dom mediowy Universal McCann.
Firma Microsoft wyraźnie i odważnie „puszcza oko” do użytkowników Internetu, wywołując jednocześnie emocje i pokazując racjonalne przesłanki do zwrócenia uwagi na najnowszą przeglądarkę Internet Explorer 9. W tym celu wykorzystano znane w kręgach młodzieżowych powiedzonko "Twoja stara…", które rozpoczyna liczne hasła kampanii, a odnosi się … do starych przeglądarek. Zobaczymy więc hasła w stylu "Twoja stara jest ciągle w Remoncie" (siatka na Riviera Remont), "Twoja stara ściąga portale tylko do połowy" (portale www), … i wiele innych.
Kampania ma charakter internetowo – ambientowy. Na potrzeby kampanii stworzono nowe nośniki reklamowe, takie jak np. konstrukcja pneumatyczna na Dworcu Warszawa - Śródmieście, zeppeliny widoczne w ścisłym centrum Warszawy, Poznania i w Gdańska, nośniki LED w centrum Warszawy oraz standy wi-fi z darmowym dostępem do internetu, które od 15 marca pojawią się na wyższych uczelniach.
Kampania przygotowana została przez agencję reklamową Saatchi& Saatchi oraz dom mediowy Universal McCann.
Komentarze (1 - 10 z 15)
Nie potrzebuje gów... na komputerze.
Chrome the best.