Milena Walczak04.10.2012 (13:51)brak komentarzy

Złote Spinacze 2012 - nominacje ogłoszone!

Jury konkursu Złote Spinacze 2012 wybrało najlepsze kampanie PR, które znalazły się na liście projektów nominowanych do finału konkursu. Najwięcej nominacji ma na swoim koncie agencja Ciszewski MSL, bo aż 9.
Złoty Spinacz
Lista wszystkich nominowanych projektów:

KATEGORIE GŁÓWNE:

PR korporacyjny
• Centrum Prasowe SWPS - Biuro Prasowe, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
• Grand Champion Birofilia 2011 - Grupa Żywiec S.A.
• Dziękuję Ci, Mamo! - Hill+Knowlton Strategies oraz Procter & Gamble
PR produktu
• Suchenoce. Śpijcie spokojnie z DryNites - Havas PR Warsaw
• New Look - z imigranta do native speakera - Headlines Porter Novelli
• Tyskie 5 Stadion - Raczkiewicz Chenczke Consultants

Kampania edukacyjna
• Przystawka z kultury. Edukacja kulturalna dla dorosłych - Go Culture. Komunikacja dla Kultury
• Polka w ciąży - Headlines Porter Novelli
• ŻYCIE TO NIE FACEBOOK - WALK PR

Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa
• Bezpieczne Warzywa - ITBC Communication
• Squat Elba - On Board Public Relations
• EURO 2012 - KRYZYSOWY SPRAWDZIAN DLA KOLEI - Partner of Promotion

Public Affairs i Lobbying
• Polski Związek Firm Developerskich: wyzwania wizerunkowe dla sektora mieszkaniowego - Publicon
• Inauguracja Programu Fit for Work w Polsce - Vision Group dla Abbot Laboratories

Kampania społeczna
• Koalicja "Prezesi - wolontariusze 2011" - Enea S.A.
• Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka - Grupa Twórcza Qlub Xsiążkowy
• Kampania społeczna "Niska emisja - Wysokie ryzyko" - Imago Public Relations

Komunikacja wewnętrzna
• Samsung Pink Ribbon - Havas PR Warsaw
• Do szczęścia tylko jeden gar - Akademia Warzenia Grupy Żywiec - Grupa Żywiec S.A.
• Volkswagen Bank Polska - 7 kroków do satysfakcji Klienta - Multi Communications

Event komercyjny
• Carlsberg UEFA 2012 - Ciszewski MSL
• Poznań Traffic Race - dobocom public relations
• Milka "Śmiało bądźmy delikatni" - Kraft Foods Polska

Event społeczny
• Międzynarodowe Mistrzostwa Domów Dziecka w Piłce Nożnej "Nadzieja na Euro" - Monday PR oraz Stowarzyszenie "Nadzieja na Euro"
• 3 G - Graj w Green Grafitti - Telma Group Communications
• Akcja "Na zdrowie, posłowie" w Sejmie RP - Vision Group dla Naczelnej Izby Pielęgniarek i Położnych

Launch nowego produktu, usługi lub firmy
• Lalki w ogniu. Opowieści z Indii. Premiera książki - Go Culture. Komunikacja dla kultury
• Gap "Hello Warsaw" - Headlines Porter Novelli
• Kultowa marka Wyborowa w nowej odsłonie - RACZKIEWICZ CHENCZKE CONSULTANTS

CSR
• Kręć kilometry, zaparkuj klimatycznie - Fundacja All For Planet
• PioSęki czyli drzewa przebojów - Rc2; Inforsys; InPost
• Każdy pluszak to historia - Telma Group Communications.

PR miejsca, miasta lub regionu
• Integracja społeczna I kulturalna wokół Oficjalnej Strefy Kibica w Poznaniu - EURO POZNAŃ 2012, Prelite oraz Operator Oficjalnej Strefy Kibica UEFA EURO 2012TM Konsorcjum Firm Innovations i My Music
• Przyjaciele Stadionu Miejskiego w Poznaniu - Euro Poznań 2012
• 2011 - Obchody Roku Jana Heweliusza - Grupa Kombinat

Social media
• HappySamsung. Komuniakcja marki Samsung na Twitterze - Havas PR Warsaw
• Eksperci Tesco podbijają Facebooka - Lemon Sky
• Seks to Zdrowie - fanpage na Facebooku - Polpharma Biuro Handlowe Business-to-Business PR
• 194 metry bliżej natury - Advanced Public Relations
• Galeria Echo w Kielcach - Echo Investment S.A.
• SAMURAJOWIE BIZNESU - Partner of Promotion

PR finansowy i relacje inwestorskie
• Centrum Medyczne ENEL-MED wchodzi na GPW. Uzdrowimy Twoje finanse - Havas PR Warsaw
• SPINN OFF - PODZIAŁ GRUPY FAMUR PRZEZ WYPŁATĘ DYWIDENDY NA GPW W WARSZAWIE - GENESIS PR
• Budowa pozytywnego wizerunku ukraińskiej spółki Industrial Milk Company w sytuacji negatywnego odbioru emitentów z tego państwa - Inner Value - departament Relacji Inwestorskich Spółki InnerCorp

Sektor publiczny
• Pro100doPrezydencji.Forum - Citybell Consulting
• Elektroniczny system poboru opłat viaTOLL - Grayling Poland
• Atomowy Dialog Buduje Konkurencyjność Polskiego Przemysłu - Partner of Promotion

KATEGORIE SPECJALNE:

Kreatywność
• Przyjaciele Stadionu Miejskiego w Poznaniu - EURO Poznań 2012
• Dulux Let`s Colour. Pociąg do koloru - Havas PR Warsaw
• Elektroniczny system poboru opłat viaTOLL - Grayling Poland
• Interaktywny portal chemiczny "Poczuj Chemię" - Polski Koncern Naftowy ORLEN S.A.

Efektywność
• Carlsberg UEFA Euro 2012TM - Ciszewski MSL
• Grajmy w piłkę - Ciszewski MSL
• Program edukacyjny "Śniadanie Daje Moc" koalicji Partnerstwo dla Zdrowia - Danone
w imieniu Partnerstwa dla Zdrowia - koalicji firm Danone, Lubella, Biedronka oraz Instytutu Matki i Dziecka
• Centrum Medyczne ENEL-MED wchodzi na GPW. Uzdrowimy Twoje finanse - Havas PR Warsaw

SEKTORY:

Technologia, IT, telekomunikacja
• Schwytaj Wi-Drive Runnera - Ciszewski MSL
• Kręć kilometry, zaparkuj klimatycznie - Fundacja All For Planet
• Wielkie Pranie z LG i Gosią Baczyńską - LG Electronics Polska i Ciszewski MSL

Finanse
• Program Centrum Aktywnych Credit Agricole Bank Polska - Ciszewski MSL Financial Communications
• "ING Życie - PRZEPROWADZKA. W nowym biurze z nową energią." Program komunikacji wewnętrznej - ING Życie/ING Usługi Finansowe S.A.
• "Noble Bank - lider rynku private banking w Polsce - Rc2 i Noble Bank

Zdrowie (usługi zdrowotne, leki, wyroby medyczne)
• Polka w ciąży - Headlines Porter Novelli
• Program SHE - MSL Warsaw dla Bristol-Myers Squibb
• Ogólnopolski Program Zdrowia Seksulanego (OPZS ) - Polpharma Biuro Handlowe
• Akcja "Na zdrowie posłowie" w Sejmie RP - Vision Group dla Naczelnej Izby Pielęgniarek i Położnych

Uroda
• Gillette Pro Glide - 24/7 PR
• Dove rozpieszcza blogosferę - Rc2 i Unilever Polska

Sektor spożywczy
• Program edukacyjny "Śniadanie Daje Moc" koalicji Partnerstwo dla Zdrowia - Danone
w imieniu Partnerstwa dla Zdrowia - koalicji firm Danone, Lubella, Biedronka oraz Instytutu Matki i Dziecka
• Milka "Śmiało , bądźmy delikatni" - Kraft Foods Polska
• Tyskie 5 Stadion - RACZKIEWICZ CHENCZKE CONSULTANTS

Media i styl życia
• PR Start - 24/7 PR
• Serenada - 24/7 PR
• CINEMA CITY - DŁUGOFALOWE BUDOWANIE PREFERENCJI I LOJALNOŚCI KIENTÓW - Cinema City i GENESIS PR
• InStyle i Szaleństwo Zakupów - faceADDICTED

Kultura
• Integracja społeczna i kulturalna wokół Oficjalnej Strefy Kibica w Poznaniu - EURO POZNAŃ 2012, Prelite oraz Operator Oficjalnej Strefy Kibica UEFA EURO 2012TM Konsorcjum Firm Innovations i My Music
• Lalki w ogniu. Opowieści z Indii. Premiera książki - Go Culture. Komunikacja dla kultury
• Przystawka z kultury. Edukacja kulturalna dla dorosłych - Go Culture. Komunikacja dla kultury

Sport, turystyka, rekreacja
• Carlsberg UEFA Euro 2012TM - Ciszewski MSL
• Grajmy w piłkę - Ciszewski MSL
• Międzynarodowe Mistrzostwa Domów Dziecka w Piłce Nożnej "Nadzieja na Euro" - Monday PR praz Stowarzyszenie "Nadzieja na Euro"

Nieruchomości i Budownictwo
• 194 metry bliżej natury - Advanced Public Relations
• Każdy stopień ma znaczenie - Ciszewski MSL
• BOGL A KRYSL - WIARYGODNY PARTNER NA RYNKU BUDOWLANYM - ODCINEK C AUTOSTRADY A2 - GENESIS PR
• Polski Związek Firm Deweloperskich: wyzwania wizerunkowe dla sektora mieszkaniowego - Publicon

Przemysł, transport, logistyka
• Poznań Traffic Race - dobocom public relations
• SPINN OFF - PODZIAŁ GRUPY FAMUR PRZEZ WYPŁATĘ DYWIDENDY NA GPW W WARSZAWIE - GENESIS PR
• Kampania społeczna "Niska emisja - Wysokie ryzyko" - Imago Public Relations
• PioSęki czyli drzewa przebojów - Rc2; Inforsys, InPost

Więcej informacji nt. konkursu można znaleźć na oficjalnej stronie internetowej Złotych Spinaczy.
Złote Spinacze