Komórkowa sieć Era do klientów, którzy zgodnie z prawem telekomunikacyjnym zdecydowali się rozwiązać umowę rozsyła listy, w których straszy wizytą komornika, dodatkowymi kosztami a także agencją detektywistyczną. Dzięki magazynowi Media2.pl, sprawa trafiła na ręce prezesa UKE, która jest zbulwersowana takimi działaniami.
dla mnie to jest rzecz jasna, ze operator w taki sposob zabiespiecza sie! jezeli bylo by odwrotnie to kazdy zrywal by umowe, a zato mial by komorke za zlotowke... w kazdym regulamnie, czy umowie przedwstepnej mozemy znalesc podobny wpis/paragraf, ze klient w razie zerwaniu umowy (jak i ta druga strona rowniez), ponosza koszty...
teleonline - Wiem znacznie więcej niż ci się wydaje i konsultanci czytający moje wypowiedzi o tym wiedzą, pewna część nawet ma cichą nadzieje, że sieć w której pracują zmieni się na lepsze bo już wstydzą się klientom wciskać to do czego są zobowiązani wciskać, to są konsultanci, którzy jeszcze nie zapomnieli co to jest człowieczeństwo i skrupuły ale też nie spieszy im się do Urzędu Pracy i dlatego pracują dla tej firmy, są też konsultanci, którzy jak ofiary komunizmu wierzą, że to co robią jest słuszne, są też bezczelni, wiedzą, że nic ciekawego nie oferują ale najważniejsza jest ilość klientów, to tak po krótce i chcę ci napisać, że to są ogólnikowe informacje, nie są to żadne szczegóły, w szczegóły nie będę wchodził. Erze może pomóc tylko zmiana marki z Era na T-Mobile, czy to dobrze czy źle to kwestia dyskusyjna bo na pewno nie powinno się zmieniać wyrobionej i znanej marki od lat ale w takiej sytuacji w jakiej jest Era, że nie oferują nic ciekawego i jest coraz gorzej, a zarząd nie dba o sieć zmiana marki wydaje się być konieczna po to, żeby sieć zaoferowała coś ciekawszego niż obecnie.
Co do regulaminu Ery to jest tak, że regulamin jest regulaminem ale najważniejsze jest Prawo Państwa Polskiego i temu Prawu sieć jest ZOBOWIĄZANA się podporządkować, tak zrobiła Telekomunikacja Polska obecnie gdy informuje klientów, że mogą zerwać umowy bez ponoszenia kosztów, a Era stawia siebie ponad Państwo i Prawo tego Państwa, w dodatku straszy abonentów, to mówi samo za siebie, jeśli ktoś nie potrafi z tego wyciągnąć odpowiednich wniosków to można takiej osobie tylko współczuć, to normalne, że sieć się zabezpiecza ale sytuacje w których Państwo ma odrębne zdanie są żadkie i wyjątkowe, nie jest to tak, że Państwo obroni każdego abonenta, który zrywa umowę przed czasem ale sieć ma zaakceptować decyzję abonenta, który nie godzi się z regulaminem bo takie jest Prawo, skoro zwykli obywatele i firmy żyją według Prawa to dlaczego Era stawia się ponad Państwo Polskie i nadal stoi na stanowisku, że to jest uzupełnienie ? To co robi Era jest chore i tylko zniechęca ludzi do korzystania z tej sieci, wielu ludzi po tych rewelacjach, którym się pokończyły umowy przeszło do Plusa, a ci, którzy mieli podpisać umowę z Erą podpisali umowę z Plusem albo z Play'em i jeśli Era się nie zmieni tak będzie nadal.
to sa totalni złodzieje i oszuści, szkoda ze wcześniej tego nie znalazłem bo bym gnoją nigdy nie zapłacił. totalne dziadostwo zamknąć ta cała instytucje i podzielić na biednych i potrzebujących!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
teleonline, powyższe pismo jest pismem za zerwanie umowy, a nie za nie płacenie rachunków telefonicznych.
Nie dostałes takiego pisma, to skąd mozesz wiedzieć i wydawać swoje autorytarne sądy?
Gdzie jest napisane w regulaminie, ze 900 zł to kara za
zerwanie umowy?
Kazda "kara umowna" W PTC maleje proporcjonalnie do miesięcy, które zostaly do zakonczenia umowy. Kwota 720 o ile pamiętam jest naliczana za zerwanie umowy od 13 do 20 miesiaca trwania umowy (w przypadku 24miesiecznej umowy), potem maleje znowu, bodaj do 540 itd. Ale to tez zalezy od tego jaki miałes abonament i na jak dlugo.
To wszystko dowodzi jak marną masz wiedzę na temat tego o czym piszesz.
Ryczerzu Jedi - masz rację, ze się zabezpiecza, i ma do tego prawo. Ale w momencie,w którym ZMIENIA regulamin, masz prawo się z nowym regulaminiem nie zgodzić, i wypowiedzieć umowę, bez płacenia tej kary. Bo podpisując umowę z operatorem oboje zgadzaliscie się na taką a nei inną jego treść. jezeli ktoś w trakcie trwania umowy zmienia warunki kontraktu to jest jego sprawa, ale nie moze żądać od ludzi za to kary umownej.
pzdr
Jezeli teraz zmienia regulamin w taki sposób, to moze za chwilę zmieni ze np. kara umowna nie będzie wynosiła tyle a tyle, tylko np. okrągły milion. I co zrobisz wtedy? zerwiesz umowę czy zapłacisz milion?
ewaka - Czy ty na głowę upadłaś z tym pomysłek kary umownej jednego miliona ? Przecież Era jest firmą handlową, a, że handluje telefonami komórkowymi, których cena jest zwykle taka jaką klient płaci przy odbiorze telefonu w punkcie pod warunkiem podpisania umowy na 24 miesiące to jest już ich sprawa i klient się na to godzi albo nie, możeby tak na wzór twojego pomysłu uprzywilejować inne firmy handlowe, niech te inne firmy handlowe podpisują umowy, żeby świadczyć usługi, a jeśli się klient nie zdecyduje na umowę to niech płaci przed wykonaniem usługi zawyżony rachunek lub zawyżają rachunki jeśli się z nimi nie podpisze umów na korzystanie z ich usług, oczywiście aktywacja byłaby zastąpiona wpisowym w określonej kwocie, oczywiście przez 24 miesiące i niech normalni ludzie niech płacą miliony jako kary umowne, to jest właśnie twój pomysł. Więc zanim coś napiszesz następnym razem dobrze się nad tym zastanów.
Treść edytowana 1 raz (ostatnio 27 sierpnia 2007 o 20:15:27 przez Ja.).
ludzie pomocy
zerwałem umowe z erą i teraz potrzeba mi do rozprawy kopii starej wersji umowy z erą i tej wersji juz po zmianie regulaminu. UOPK troche mi pomaga ale oni właśnie potrzebują ode mnie tych dokumentów a ja ich nie posiadam już
wysyłajcie na walczas@op.pl
Mam pytanie jestem posiadaczem blueconnetcta sieci era 0,5Gb i chciałbym zerwać umowe poniewasz co miesiąc musze się z nimi kuci ponieważ zmieniają mi prentkość netu 16/kb po przekroczeniu tych 0,5Gb co nie da się korzystać z netu a w czasie kiedy jestem w tym pakiecie program pokazuje 236 kb/s albo 7,2Mb/s a na strona w programach testowych wychodzi na 60 do 100 kb/s czy jest szansa złożenia rezygnacji z
usługi bez ponoszenia kosztów jakiejś kary pozdrawiam tomzi5@tlen.pl
Nie ulega wątpliwości, że rynek mediów mobilnych z roku na rok powiększa się. Szacuje się, że już w 2013 roku urządzenia przenośne zdominują dostęp do internetu kosztem tradycyjnych komputerów. To spore wyzwanie zarówno dla marketerów jak i również firm, których podstawowym kanałem dystrybucji produktów i usług jest właśnie internet. Jak się do tego przygotować? Zacznij od optymalizacji swojej witryny pod mobile!
Komentarze (59)
22 sierpnia 2007, 10:45:17
22 sierpnia 2007, 13:11:27
23 sierpnia 2007, 20:56:58
Co do regulaminu Ery to jest tak, że regulamin jest regulaminem ale najważniejsze jest Prawo Państwa Polskiego i temu Prawu sieć jest ZOBOWIĄZANA się podporządkować, tak zrobiła Telekomunikacja Polska obecnie gdy informuje klientów, że mogą zerwać umowy bez ponoszenia kosztów, a Era stawia siebie ponad Państwo i Prawo tego Państwa, w dodatku straszy abonentów, to mówi samo za siebie, jeśli ktoś nie potrafi z tego wyciągnąć odpowiednich wniosków to można takiej osobie tylko współczuć, to normalne, że sieć się zabezpiecza ale sytuacje w których Państwo ma odrębne zdanie są żadkie i wyjątkowe, nie jest to tak, że Państwo obroni każdego abonenta, który zrywa umowę przed czasem ale sieć ma zaakceptować decyzję abonenta, który nie godzi się z regulaminem bo takie jest Prawo, skoro zwykli obywatele i firmy żyją według Prawa to dlaczego Era stawia się ponad Państwo Polskie i nadal stoi na stanowisku, że to jest uzupełnienie ? To co robi Era jest chore i tylko zniechęca ludzi do korzystania z tej sieci, wielu ludzi po tych rewelacjach, którym się pokończyły umowy przeszło do Plusa, a ci, którzy mieli podpisać umowę z Erą podpisali umowę z Plusem albo z Play'em i jeśli Era się nie zmieni tak będzie nadal.
24 sierpnia 2007, 0:23:44
27 sierpnia 2007, 10:19:22
Nie dostałes takiego pisma, to skąd mozesz wiedzieć i wydawać swoje autorytarne sądy?
Gdzie jest napisane w regulaminie, ze 900 zł to kara za
zerwanie umowy?
Kazda "kara umowna" W PTC maleje proporcjonalnie do miesięcy, które zostaly do zakonczenia umowy. Kwota 720 o ile pamiętam jest naliczana za zerwanie umowy od 13 do 20 miesiaca trwania umowy (w przypadku 24miesiecznej umowy), potem maleje znowu, bodaj do 540 itd. Ale to tez zalezy od tego jaki miałes abonament i na jak dlugo.
To wszystko dowodzi jak marną masz wiedzę na temat tego o czym piszesz.
Ryczerzu Jedi - masz rację, ze się zabezpiecza, i ma do tego prawo. Ale w momencie,w którym ZMIENIA regulamin, masz prawo się z nowym regulaminiem nie zgodzić, i wypowiedzieć umowę, bez płacenia tej kary. Bo podpisując umowę z operatorem oboje zgadzaliscie się na taką a nei inną jego treść. jezeli ktoś w trakcie trwania umowy zmienia warunki kontraktu to jest jego sprawa, ale nie moze żądać od ludzi za to kary umownej.
pzdr
Jezeli teraz zmienia regulamin w taki sposób, to moze za chwilę zmieni ze np. kara umowna nie będzie wynosiła tyle a tyle, tylko np. okrągły milion. I co zrobisz wtedy? zerwiesz umowę czy zapłacisz milion?
27 sierpnia 2007, 20:13:15
04 października 2007, 12:34:08
zerwałem umowe z erą i teraz potrzeba mi do rozprawy kopii starej wersji umowy z erą i tej wersji juz po zmianie regulaminu. UOPK troche mi pomaga ale oni właśnie potrzebują ode mnie tych dokumentów a ja ich nie posiadam już
wysyłajcie na walczas@op.pl
29 czerwca 2008, 20:05:27
usługi bez ponoszenia kosztów jakiejś kary pozdrawiam
tomzi5@tlen.pl
22 maja 2009, 12:47:40