Łukasz Szewczyk14.10.2009 (14:39)2 komentarze

Trudne życie wirtualnego operatora

Coraz więcej firm w Polsce zainteresowanych jest świadczeniem usług komórkowych jako wirtualni operatorzy, co ma przełozyć się na zwiększenie lojalności klientów. Problem w tym, że start nie należy do najłtawiejszych.
Telefonia Dialog, alternatywny operator telefonii stacjonarnej, od kilku miesięcy zapowiada wprowadzenie na rynek własnych usług telefonii komórkowej, jako wirtualny operator. Dzięki temu operator będzie mógł oferować swoim klientom cztery usługi (telefon + internet + telewizja + komórka) w tańszych cenach, a klient będzie opłacał jedną fakturę za wszystkie usługi.
Na razie jednak operator skarży się na ograniczoną konkurencję na rynku mobilnym. - Nowi operatorzy MVNO działają w oparciu o bardzo niską marżę, co powoduje, że muszą szukać na rynku takich nisz i grup docelowych klientów, które pozwolą na skonstruowanie oferty dającej przychody z innych usług, niekoniecznie usług telefonicznych - mówi w rozmowie z portalem wnp.pl dyrektor Departamentu Regulacji i Współpracy Międzyoperatorskiej Telefonii Dialog.

Jednym z takich rozwiązań może być nałożenie przez Urząd Komunikacji Elektronicznej obowiązków na operatorów telefonii mobilnej, co ma ułatwić negocjowanie lepszych warunków współpracy. Przypomnijmy, że Telefonia Dialog ma w planach oferowanie usług abonamentowych oraz pre-paid.
wnp.pl

Komentarze (1 - 2 z 2)

Gdyby Dialog miał naprawde konkurencyjne ceny i to na stałe jak Play Fresh to kto wie czy nie zdobyłby wtedy lojalnych klientów, bo skoro w jakiejś sieci są korzystne ceny i konto ważne rok po każdym doładowaniu to po co ją zmieniać... i tym sposobem ludzie zostają w sieci.
 0  
Obraźliwe słowa? Bez jaj co takiego obraźliwego napisałem? Prawdę!
 0