22.08.2012 (19:51)31 komentarzy
Sieć Virgin Mobile Polska rusza oficjalnie. Jaka oferta?
Dzisiaj działalność oficjalnie rozpoczyna Virgin Mobile Polska, nowy operator komórkowy, który oferuje usługi pre-paid wraz z ofertą doładowań kont 50 proc. ekstra i darmowym dostępem do internetu do końca roku. W ciągu trzech lat operator chce zdobyć milion użytkowników.
Virgin Mobile Polska świadczy usługi na terenie całej Polski i poza jej granicami (roaming) jako wirtualny operator komórkowy (MVNO) w zasięgu sieci Play i Orange. Dzięki temu operator nie musi ponosić olbrzymich kosztów budowy własnej sieci komórkowej, a może skoncentrować swoje działania na świadczeniu takich usług, których najbardziej oczekują Polacy. Virgin Mobile Polska korzysta ze wsparcia międzynarodowej grupy Virgin Mobile oraz doświadczonego lokalnego partnera biznesowego - Łukasza Wejcherta, prezesa firmy Dirlango.
• 19 groszy - to cena minuty połączenia do wszystkich sieci telekomunikacyjnych
• 12 groszy - cena SMS do wszystkich sieci
• 25 groszy - cena MMS do wszystkich sieci
Konto każdego użytkownika sieci Virgin Mobile Polska jest ważne 365 dni dla połączeń wychodzących i 425 dni w przypadku połączeń przychodzących. Ponadto Virgin Mobile Polska chce, aby zakupione usługi wystarczały użytkownikom telefonów na kartę na dłużej, dlatego wprowadza ofertę przy doładowaniach 50% ekstra. Każdy klient sieci Virgin Mobile Polska, który zasili swoje konto doładowaniem otrzyma połowę jego wartości od operatora gratis:
• Doładowanie 5 zł - bonus od Virgin Mobile Polska 2,5 zł - razem 7,5 zł
• Doładowanie 10 zł - bonus od Virgin Mobile Polska 5 zł - razem 15 zł
• Doładowanie 30 zł - bonus od Virgin Mobile Polska 15 zł - razem 45 zł
• Doładowanie 50 zł - bonus od Virgin Mobile Polska 25 zł - razem 75 zł
• Doładowanie 100 zł - bonus od Virgin Mobile Polska 50 zł - razem 150 zł
• Doładowanie 150 zł - bonus od Virgin Mobile Polska 75 zł - razem 225 zł
Starter Virgin Mobile Polska kosztuje 8 zł i można go kupić on-line na stronie operatora www.virginmobile.pl oraz w ponad 25 tysiącach punktów sprzedaży na terenie całej Polski. Natomiast doładowania konta dostępne są dla użytkowników Virgin Mobile Polska poprzez stronę www.virginmobile.pl, a także w ponad 70 tysiącach punktów sprzedaży w całej Polsce.
Każdy z klientów Virgin Mobile Polska, który do końca września 2012 roku zakupi starter poprzez stronę www lub przeniesie numer do sieci Virgin i doładuje swoje konto kwotą przynajmniej 30 złotych, otrzyma od operatora pakiet 250 MB miesięcznie na korzystanie z internetu do końca 2012 roku.
Aktywni internauci mogą dodatkowo zakupić pakiety internetowe Virgin Mobile Polska, które należy aktywować przez telefon kodami:
• Pakiet danych 25 MB - 5 zł
• Pakiet danych 100 MB - 9zł
• Pakiet danych 200 MB - 12 zł
• Pakiet danych 500 - 19 zł
• Pakiet danych 1 GB - 29 zł
Virgin Mobile Polska oferuje poprzez e-sklep także możliwość zakupu starterów wraz z telefonami komórkowymi znanych marek, m.in. Nokia i Samsung:
• Nokia X1-01 w cenie 170 zł
• Nokia Asha302 w cenie 504 zł
• Samsung Galaxy Pocket w cenie 465 zł
• Samsung Galaxy Y (S5360) w cenie 452 zł
• Samsung E2222 (Ch@t 222) w cenie 209 zł
• LG Swift E400 (L3) w cenie 487 zł
• HTC Desire C w cenie 947 zł
• Samsung Galaxy y Pro Dual Sim w cenie 642 zł
• Sony Xperia U (ST25i) w cenie 1162 zł
• Nokia Lumia 710 w cenie 1220 zł
• Motorola Gleam + w cenie 386 zł
Każdy klient Virgin Mobile Polska może kupić preferowany osobiście numer telefonu na życzenie, wybierając go z puli dostępnych w ofercie w danym momencie. Ponadto klienci Virgin Mobile Polska mogą zakupić także Złote Numery w cenie 199 zł oraz atrakcyjne Numery Platynowe w cenie 399 zł. Wszyscy klienci sieci Virgin Mobile Polska mogą korzystać także z usługi przenoszenia numerów (MNP).
Virgin Mobile Polska udostępnia także takie usługi jak: poczta głosowa, blokada połączeń z numerów zastrzeżonych (ACR), serwisy "Premium Rate", blokadę prezentacji własnego numeru (CLIR), usługę "Zadzwoń do mnie" oraz możliwość wysyłania SMS-ów na numery stacjonarne.
Z satysfakcją rozpoczynamy działalność Virgin Mobile w Polsce, a tym samym obecność w regionie Europy Środkowej i Wschodniej właśnie od Polski, doceniając wiodącą pozycję i potencjał rozwojowy naszego kraju oraz jego dojrzały rynek telefonii komórkowej i rosnące potrzeby polskich klientów. Z analiz wynika, że w Polsce nadal jest miejsce dla nowego istotnego operatora, a jak pokazują badania, dotychczasowy poziom obsługi klientów na polskim rynku nie jest wystarczająco satysfakcjonujący. Dotyczy to szczególnie posiadaczy telefonów na kartę, do których kierujemy swoją ofertę - mówi Tomasz Gniewek, Dyrektor Zarządzający Virgin Mobile Polska
Twórcy Virgin Mobile Polska przekonują, że stawiają na jakość obsługi klientów, którzy dzwoniąc do call center zawsze będą rozmawiać z doświadczonymi konsultantami, a nie poprzez niezbyt lubiany przez Polaków system automatyczny IVR.
Virgin Mobile Polska wyróżnia się także prosta oferta:
• 19 groszy - to cena minuty połączenia do wszystkich sieci telekomunikacyjnych
• 12 groszy - cena SMS do wszystkich sieci
• 25 groszy - cena MMS do wszystkich sieci
Konto każdego użytkownika sieci Virgin Mobile Polska jest ważne 365 dni dla połączeń wychodzących i 425 dni w przypadku połączeń przychodzących. Ponadto Virgin Mobile Polska chce, aby zakupione usługi wystarczały użytkownikom telefonów na kartę na dłużej, dlatego wprowadza ofertę przy doładowaniach 50% ekstra. Każdy klient sieci Virgin Mobile Polska, który zasili swoje konto doładowaniem otrzyma połowę jego wartości od operatora gratis:
• Doładowanie 5 zł - bonus od Virgin Mobile Polska 2,5 zł - razem 7,5 zł
• Doładowanie 10 zł - bonus od Virgin Mobile Polska 5 zł - razem 15 zł
• Doładowanie 30 zł - bonus od Virgin Mobile Polska 15 zł - razem 45 zł
• Doładowanie 50 zł - bonus od Virgin Mobile Polska 25 zł - razem 75 zł
• Doładowanie 100 zł - bonus od Virgin Mobile Polska 50 zł - razem 150 zł
• Doładowanie 150 zł - bonus od Virgin Mobile Polska 75 zł - razem 225 zł
Starter Virgin Mobile Polska kosztuje 8 zł i można go kupić on-line na stronie operatora www.virginmobile.pl oraz w ponad 25 tysiącach punktów sprzedaży na terenie całej Polski. Natomiast doładowania konta dostępne są dla użytkowników Virgin Mobile Polska poprzez stronę www.virginmobile.pl, a także w ponad 70 tysiącach punktów sprzedaży w całej Polsce.
Każdy z klientów Virgin Mobile Polska, który do końca września 2012 roku zakupi starter poprzez stronę www lub przeniesie numer do sieci Virgin i doładuje swoje konto kwotą przynajmniej 30 złotych, otrzyma od operatora pakiet 250 MB miesięcznie na korzystanie z internetu do końca 2012 roku.
Aktywni internauci mogą dodatkowo zakupić pakiety internetowe Virgin Mobile Polska, które należy aktywować przez telefon kodami:
• Pakiet danych 25 MB - 5 zł
• Pakiet danych 100 MB - 9zł
• Pakiet danych 200 MB - 12 zł
• Pakiet danych 500 - 19 zł
• Pakiet danych 1 GB - 29 zł
Virgin Mobile Polska oferuje poprzez e-sklep także możliwość zakupu starterów wraz z telefonami komórkowymi znanych marek, m.in. Nokia i Samsung:
• Nokia X1-01 w cenie 170 zł
• Nokia Asha302 w cenie 504 zł
• Samsung Galaxy Pocket w cenie 465 zł
• Samsung Galaxy Y (S5360) w cenie 452 zł
• Samsung E2222 (Ch@t 222) w cenie 209 zł
• LG Swift E400 (L3) w cenie 487 zł
• HTC Desire C w cenie 947 zł
• Samsung Galaxy y Pro Dual Sim w cenie 642 zł
• Sony Xperia U (ST25i) w cenie 1162 zł
• Nokia Lumia 710 w cenie 1220 zł
• Motorola Gleam + w cenie 386 zł
Każdy klient Virgin Mobile Polska może kupić preferowany osobiście numer telefonu na życzenie, wybierając go z puli dostępnych w ofercie w danym momencie. Ponadto klienci Virgin Mobile Polska mogą zakupić także Złote Numery w cenie 199 zł oraz atrakcyjne Numery Platynowe w cenie 399 zł. Wszyscy klienci sieci Virgin Mobile Polska mogą korzystać także z usługi przenoszenia numerów (MNP).
Virgin Mobile Polska udostępnia także takie usługi jak: poczta głosowa, blokada połączeń z numerów zastrzeżonych (ACR), serwisy "Premium Rate", blokadę prezentacji własnego numeru (CLIR), usługę "Zadzwoń do mnie" oraz możliwość wysyłania SMS-ów na numery stacjonarne.
Virgin Mobile Polska
Komentarze (1 - 10 z 31)