Redakcja20.05.2025 (10:59)brak komentarzy

RTB House wdraża IntentGPT - targetowanie z wykorzystaniem GenAI już dostępne dla wszystkich klientów

RTB House ogłosiło wdrożenie IntentGPT - narzędzia wykorzystującego Large Language Models (LLM) do targetowania kontekstowego, opartego na technologii GenAI.
RTB House
Spółka staje się tym samym pierwszą DSP, która udostępnia tego typu rozwiązanie w pełnej skali.
Zamiast klasycznego śledzenia użytkowników, IntentGPT analizuje dane produktowe i ścieżki konwersji, identyfikując najbardziej trafne kontekstowo miejsca w sieci i łącząc je z dopasowaną ofertą reklamową. Technologia została przetestowana w kampaniach retargetingowych, prospectingowych i brandingowych, przynosząc lepszą jakość ruchu i niższe koszty pozyskania sesji.

- To nowa era targetowania kontekstowego - oparta na rzeczywistym zainteresowaniu użytkownika, a nie tylko słowach kluczowych - mówi Robert Dyczkowski, CEO RTB House.

Rozwiązanie jest już dostępne we wszystkich produktach firmy.
Informacja prasowa