20.05.2025 (10:59)brak komentarzy
RTB House wdraża IntentGPT - targetowanie z wykorzystaniem GenAI już dostępne dla wszystkich klientów
RTB House ogłosiło wdrożenie IntentGPT - narzędzia wykorzystującego Large Language Models (LLM) do targetowania kontekstowego, opartego na technologii GenAI.

Spółka staje się tym samym pierwszą DSP, która udostępnia tego typu rozwiązanie w pełnej skali.
- To nowa era targetowania kontekstowego - oparta na rzeczywistym zainteresowaniu użytkownika, a nie tylko słowach kluczowych - mówi Robert Dyczkowski, CEO RTB House.
Rozwiązanie jest już dostępne we wszystkich produktach firmy.
Zamiast klasycznego śledzenia użytkowników, IntentGPT analizuje dane produktowe i ścieżki konwersji, identyfikując najbardziej trafne kontekstowo miejsca w sieci i łącząc je z dopasowaną ofertą reklamową. Technologia została przetestowana w kampaniach retargetingowych, prospectingowych i brandingowych, przynosząc lepszą jakość ruchu i niższe koszty pozyskania sesji.
- To nowa era targetowania kontekstowego - oparta na rzeczywistym zainteresowaniu użytkownika, a nie tylko słowach kluczowych - mówi Robert Dyczkowski, CEO RTB House.
Rozwiązanie jest już dostępne we wszystkich produktach firmy.
Informacja prasowa
Komentarze