24.06.2025 (10:27)brak komentarzy
Polska firma tworzy model językowy, który może zmienić rynek
Wielkie marki mają wszystko: budżety bez limitów, własne zespoły specjalistów, dostęp do najnowszych technologii. Nic dziwnego, że zdominowały rynek reklamy. Dla małych firm to zupełnie inna rzeczywistość - ograniczone zasoby, brak know-how, często działanie po omacku.
FastTony chce to zmienić. Narzędzie stworzone z myślą o małych i średnich przedsiębiorcach wykorzystuje autorski model językowy oparty na psychologii behawioralnej. - Dzięki naszej technologii najmniejsi przedsiębiorcy mogą korzystać z mechanizmów, którymi dotąd posługiwali się tylko najwięksi gracze - mówi Daniel Kędzierski, założyciel firmy.
Tak powstał POST - system do tworzenia kampanii marketingowych. To pierwsze tego typu rozwiązanie, które działa w oparciu o własny model językowy skonstruowany na podstawie badań nad zachowaniami konsumenckimi. Dzięki niemu nawet mikroprzedsiębiorcy mogą dziś korzystać z wiedzy, która dotąd była zarezerwowana dla dużych graczy współpracujących z psychologami sprzedaży.
Marka FastTony działa w Polsce od ponad dekady. Początkowo oferowała rozwiązania do automatyzacji reklam, skierowane głównie do agencji i domów mediowych. Ale wszystko się zmieniło w 2022 roku. Po odejściu współzałożyciela firma obrała nowy kierunek. Postawiono na narzędzie dla mniejszych firm, prostsze, ale napędzane nową technologią.
Tak powstał POST - system do tworzenia kampanii marketingowych. To pierwsze tego typu rozwiązanie, które działa w oparciu o własny model językowy skonstruowany na podstawie badań nad zachowaniami konsumenckimi. Dzięki niemu nawet mikroprzedsiębiorcy mogą dziś korzystać z wiedzy, która dotąd była zarezerwowana dla dużych graczy współpracujących z psychologami sprzedaży.
Informacja prasowa
Komentarze