Redakcja24.06.2025 (13:19)brak komentarzy

Magenta AI - wirtualny asystent od T‑Mobile dostępny w aplikacji "Mój T‑Mobile"

T‑Mobile udostępnia swoim klientom nową usługę opartą na AI - Magenta AI. Wirtualny asystent stworzony we współpracy z firmą Perplexity działa w aplikacji "Mój T‑Mobile" i nie wymaga instalowania dodatkowych narzędzi.
Wirtualny asystent w zasięgu ręki – T-Mobile
To kolejny krok T‑Mobile w stronę praktycznego wykorzystania sztucznej inteligencji w codziennym życiu. Nowe rozwiązanie bazuje na technologii znanej już użytkownikom programu Magenta Moments, w ramach którego klienci mogli przez rok korzystać z wersji Pro wyszukiwarki Perplexity - narzędzia udzielającego precyzyjnych odpowiedzi na złożone pytania.
Magenta AI zapewnia szybki i bezpieczny dostęp do informacji. Użytkownicy mogą wyszukiwać treści, zadawać pytania i korzystać z wiedzy z wiarygodnych źródeł - bez wychodzenia z aplikacji T‑Mobile.

- Chcemy, by rozwiązania oparte na AI były dostępne dla każdego. Magenta AI to praktyczne wsparcie, które naprawdę ułatwia codzienne życie - komentuje Goran Markovic, członek zarządu T‑Mobile Polska.

W najbliższej przyszłości T‑Mobile planuje rozszerzyć funkcje asystenta o możliwość obsługi konta, umów i płatności. Usługa dostępna jest bezpłatnie dla wszystkich klientów T‑Mobile - wystarczy zaktualizować aplikację "Mój T‑Mobile".

- Nasze partnerstwo z T‑Mobile pozwala dotrzeć z Magenta AI do większej liczby osób i pokazać, że technologia może być przejrzysta, pomocna i bezpieczna - podkreśla Ryan Foutty z Perplexity.
Informacja prasowa