Łukasz Szewczyk02.03.2013 (0:54)36 komentarzy

Muzyczna TV: Polo TV nie do pokonania. Duże wzrosty iTV i Eska TV

Polo TV pozostaje najpopularniejszą telewizją muzyczną w Polsce znacznie wyprzedzają swoich konkurentów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości Atmedia. Z kolei największy wzrost udziałów zanotował kanał iTV.
W lutym 2013 roku najpopularniejszym kanałem muzycznym pozostaje Polo TV z wynikiem 40,9 tys. widzów, który w ujęciu rocznym notuje wzrost udziałów o ponad 161 proc. Drugie miejsce utrzymuje Eska TV z wynikiem 28,7 tys. widzów i wzrostem udziałów o ponad 153 proc. w ujęciu rocznym.Trzecią pozycję utrzymuje VIVA Polska z wynikiem 22,4 tys. widzów i spadkiem udziałów na poziomie ponad 30 proc. Na czwartym miejscu plasuje się natomiast 4Fun.TV z wynikiem 19,9 tys. widzów i wzrostem udziałów o ponad 12 proc. Największy wzrost udziałów (o ponad 165 proc.) zanotował kanał iTV.

 Grupa 4+Luty 2013Luty 2012Zmiana SHR%
Lp.Kanał TVAMRSHR%AMRSHR%r/r
1.Polo TV 40 9070,5915 6250,23161,3%
2.Eska TV 28 7240,4111 3450,16153,4%
3.VIVA Polska 22 4960,3232 4070,47-30,7%
4.4fun.tv 19 9070,2917 7100,2612,2%
5.ITV 12 7630,184 8250,07165,2%
6.MTV Polska 6 6180,1011 4230,16-42,1%
7.TV.DISCO 6 0830,0900,00
8.VH 1 2 7170,042 1050,0330,0%
9.Kino Polska Muzyka 1 3630,021 8190,03-23,1%
10.RBL.tv1 2430,021 2410,020,0%

NAM: Oglądalność stacji muzycznych - luty 2013 (grupa 4+)

Z kolei wśród młodzieżowej grupy widzów (13-29 lat) pozycję lidera utrzymuje Eska TV:

 Grupa 13-29Luty 2013Luty 2012Zmiana SHR%
Lp.Kanał TVAMRSHR%AMRSHR%r/r
1.Eska TV 11 1321,195 8370,57108,4%
2.VIVA Polska 10 2241,0912 1931,19-8,4%
3.Polo TV 9 8461,055 1540,50108,5%
4.4fun.tv 7 7100,828 6600,84-2,7%
5.ITV 2 9630,329800,10229,2%
6.MTV Polska 2 9610,325 0870,50-36,5%
7.TV.DISCO 1 6140,1700,00
8.VH 1 5990,067570,07-13,5%
9.RBL.TV 2290,022570,03-4,0%
10.Kino Polska Muzyka1740,021010,0190,0%

NAM: Oglądalność stacji muzycznych - luty 2013 (grupa 13-29)

Dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości Atmedia.

AMR - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu
SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu
Atmedia dla Media2.pl (dane: Nielsen Audience Measurement)

Komentarze (1 - 10 z 36)

Disco Polo rządzi ;)
 5  
bo disco polo jest najlepsze ......... kocham to muze , , innej muzy nie slucham , disco polo jest najlepsze ,,,,,,,,,,,, ,
 7  
Za dużych pieniędzy z reklam to Polo TV nie ma. Tylko 1/4 widzów to widownia najbardziej pożądana przez reklamodawców.
 7  
Spokojnie... Polo tv niebawem zacznie tracic.. Obecnie jedzie na renomie zespolow wylansownych przez stary dobry polsat. Ludziom wkrotce znudza sie w kolko i te same klipy, a nowych dobrych artystow mozna policzyc na palcach 1 reki.
 9  
No nie wiem słucham każdy rodzaj muzyki, a raz na jakiś czas lubię posłuchać muzyki disco polo. Naziemnie jeszcze długo pozostaną liderem. A zwłaszcza na wsi i małych miasteczkach.
Wilk syty i owca cała. 2.03.2013 (7:29:59)
 25  
Wypieprzyć Polo TV z DVB-T.
Polo TV = Gówno TV
 5  
Co za bzdura. Gdzie jest najlepszy kanał StarsTV?
 8  
Stars.TV nie jest jeszcze notowane w badaniach Nielsena.A propos od kwietnia w stars.tv mają być reklamy...:(
 9  
"Polo TV pozostaje najpopularniejszą telewizją muzyczną w Polsce znacznie wyprzedzają swoich konkurentów"

... kto ma zasięg MUX-1 w DVB-T (38 mln potencjalnych oglądaczy, zasięg w prawie całej Polsce) to wykosi zawsze konkurencję.
POLO TV zawsze pokona wszystkie inne kanały muzyczne, żadna filozofia.
 20  
Co za bzdura. Gdzie jest najlepszy kanał StarsTV?
StarsTV dopiero od marca jest badane telemetrycznie.
 3