Łukasz Szewczyk17.09.2013 (7:56)15 komentarzy

Tydzień TV: Liderem TVN, TVP Info poprawia wyniki, Eska TV przed Polo TV

W drugim tygodniu września pozycję lidera wśród kanałów telewizyjnych utrzymuje TVN - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Media2.pl. Swoje wyniki poprawia TVP Info, Eska TV wyprzedza Polo TV, a najpopularniejszymi pozycjami pozostają seriale TVP.
Podczas minionego tygodnia (od 9 do 15 września 2013 roku) w ogólnej grupie widzów pozycję lidera zajmuje TVN z wynikiem 767,3 tys. widzów (13,16 proc.). Drugą pozycję utrzymuje TVP1 z wynikiem 729,6 tys. widzów (12,51 proc.), a pozycję obronił Polsat - 704,9 tys. widzów (12,09 proc.). Czwartą pozycję utrzymuje TVP2 z wynikiem 627,5 tys. widzów (10,76 proc.). Rośnie widownia nowego TVP Info, z kolei kanał TVN7 wyprzedził TVN24, a Eska TV w minionym tygodniu wyprzedziła Polo TV. Do dwudziestu najpopularniejszych kanałów awansował natomiast Eurosport.
 9-15.09.2013Grupa 4+
Lp.Kanał TVAMRSHR%
1.TVN 767 37813,16%
2.TVP1 729 60312,51%
3.Polsat 704 95512,09%
4.TVP2 627 51410,76%
5.TVN7 218 1813,74%
6.TVN24 185 5653,18%
7.TV PULS 179 6083,08%
8.TV4 157 8502,71%
9.Polsat2 97 1331,67%
10.Polsat News 81 2501,39%
11.TVP INFO 81 0851,39%
12.TVP Seriale 80 0981,37%
13.TVP Regionalna 77 7941,33%
14.Puls 2 70 7651,21%
15.TTV - Twoja Telewizja 59 0411,01%
16.ATM Rozrywka 49 9340,86%
17.TVN Style 47 2980,81%
18.MiniMini+ 47 0980,81%
19.TV6 44 8260,77%
20.Eska TV41 5360,71%

NAM: Top 20 kanałów TV 9-15.09.2013 (Grupa 4+)

W komercyjnej grupie wiekowej (16-49 lat) na pozycję lidera także utrzymuje telewizja TVN.

 9-15.09.2013Grupa 16-49
Lp.Kanał TVAMRSHR%
1.TVN 368 41715,32%
2.Polsat 316 74313,17%
3.TVP2 222 1689,24%
4.TVP1 203 3958,46%
5.TVN7 89 5763,73%
6.TV PULS 79 8123,32%
7.TV4 65 7562,73%
8.TVN24 58 2422,42%
9.Polsat2 39 3681,64%
10.TVP Seriale 39 2091,63%
11.Eska TV 28 2091,17%
12.TTV - Twoja Telewizja 28 1781,17%
13.Puls 2 27 2521,13%
14.Discovery 26 6851,11%
15.TVN Style 23 6370,98%
16.TV6 22 9340,95%
17.ATM Rozrywka 22 9230,95%
18.Polo TV 22 7460,95%
19.Polsat News 21 5810,90%
20.MiniMini+ 19 0060,79%

NAM: Top 20 kanałów TV 9-15.09.2013 (Grupa 16-49)

Które programy cieszyły się największą popularnością?. Hitem jest nowy sezon serialu "M jak miłość" (TVP2). Drugą pozycję zajmuje "Na dobre i na złe" (TVP2), a trzecią "Ojciec Mateusz" (TVP1).

 Top 20 programów 9-15.09.2013Grupa 4+
Lp.ProgramKanał TVData emisjiAMRSHR%
1.M JAK MILOSC /TELENOW.POL./ TVP2 09-09-2013 6 495 20341,39%
2.NA DOBRE I NA ZLE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 11-09-2013 5 102 28033,48%
3.OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 12-09-2013 4 670 98531,12%
4.WIADOMOSCI TVP1 15-09-2013 4 394 38028,54%
5.SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 15-09-2013 4 227 85926,82%
6.FAKTY TVN 15-09-2013 4 066 27729,29%
7.BARWY SZCZESCIA /SER.POL./ TVP2 09-09-2013 3 988 82626,42%
8.MAM TALENT! / PROGR./ROZR./ TVN 14-09-2013 3 539 65724,59%
9.BLONDYNKA /SER.OBYCZ.POL./ TVP1 15-09-2013 3 407 31720,66%
10.ELIMINACJE MISTRZOSTW SWIATA - MECZ PILKI NOZNEJ: SAN MARINO - POLSKA TVP1 10-09-2013 3 402 68923,37%
11.TELEEXPRESS TVP1 11-09-2013 3 358 69237,01%
12.KULISY SERIALU M JAK MILOSC TVP2 10-09-2013 3 208 34021,36%
13.SPRAWA DLA REPORTERA /PROG.PUBLICYS./ TVP1 12-09-2013 3 033 58522,54%
14.MASTERCHEF /REALITY SHOW POL./ TVN 15-09-2013 2 964 25718,03%
15.PROGNOZA POGODY TVN 15-09-2013 2 890 01218,74%
16.MUST BE THE MUSIC - TYLKO MUZYKA /PROGR.ROZR.POL./ Polsat 15-09-2013 2 883 59118,12%
17.KOMISARZ ALEX /SER.KRYM.POL/ TVP1 14-09-2013 2 881 94819,52%
18.NA WSPOLNEJ /SER.OBYCZ.POL./ TVN 11-09-2013 2 820 17818,60%
19.WYDARZENIA Polsat 11-09-2013 2 807 87324,12%
20.FAMILIADA /TELETURNIEJ/TVP215-09-20132 699 38726,15%

NAM: Top 20 programów 9-15.09.2013 (Grupa 4+)

 Top 20 programów 9-15.09.2013Grupa 16-49
Lp.ProgramKanał TVData emisjiAMRSHR%
1.M JAK MILOSC /TELENOW.POL./ TVP2 09-09-2013 2 357 15535,89%
2.FAKTY TVN 15-09-2013 1 730 67832,43%
3.NA DOBRE I NA ZLE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 11-09-2013 1 730 42227,57%
4.MAM TALENT! / PROGR./ROZR./ TVN 14-09-2013 1 723 13429,40%
5.MASTERCHEF /REALITY SHOW POL./ TVN 15-09-2013 1 551 98622,75%
6.PRZEPIS NA ZYCIE /SER.KOM.OBYCZ.POL./ TVN 15-09-2013 1 419 94420,54%
7.ELIMINACJE MISTRZOSTW SWIATA - MECZ PILKI NOZNEJ: SAN MARINO - POLSKA TVP1 10-09-2013 1 410 52822,39%
8.MUST BE THE MUSIC - TYLKO MUZYKA /PROGR.ROZR.POL./ Polsat 15-09-2013 1 398 49820,30%
9.NIEZNISZCZALNI /FILM SENS.USA/ Polsat 09-09-2013 1 393 97622,27%
10.RODZINKA.PL /SER.KOM.POL./ TVP2 13-09-2013 1 320 23522,58%
11.WIADOMOSCI TVP1 15-09-2013 1 320 22022,21%
12.OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 12-09-2013 1 309 58021,99%
13.LEKARZE /SER.OBYCZ.POL./ TVN 09-09-2013 1 302 83821,42%
14.BARWY SZCZESCIA /SER.POL./ TVP2 09-09-2013 1 301 55921,92%
15.KULISY SERIALU M JAK MILOSC TVP2 10-09-2013 1 286 75119,23%
16.UGOTOWANI /REALITY SHOW POL./ TVN 15-09-2013 1 282 29326,81%
17.KUCHENNE REWOLUCJE /REALITY SHOW POL./ TVN 12-09-2013 1 264 36221,80%
18.SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 15-09-2013 1 234 73219,77%
19.PROGNOZA POGODY TVN 15-09-2013 1 224 03520,56%
20.NA WSPOLNEJ /SER.OBYCZ.POL./TVN11-09-20131 180 84719,86%

NAM: Top 20 programów 9-15.09.2013 (Grupa 16-49)

AMR - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu
SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu
Nielsen Audience Measurement dla Media2.pl

Komentarze (1 - 10 z 15)

a gdzie nowości jesiennej ramówki polsatu??? przecież już hitami były ogłoszone, zanim je wyemitowano, serialu żadnego w top 20, MBTM trzeci raz z rzędu gorzej niż Masterchef i Przepis. Zajechali format.
 4  
Tak zgadza się TVP info ma 11 miejsce powód prosty Szanowna gwiazda Paulinka Ch.prowadzi sport.Ta osoba psuje oglądalność programu tragedia.
 2  
a gdzie nowości jesiennej ramówki polsatu??? przecież już hitami były ogłoszone, zanim je wyemitowano, serialu żadnego w top 20, MBTM trzeci raz z rzędu gorzej niż Masterchef i Przepis. Zajechali format.
polski widz uwielbia glupawe programy. w tym kroluje niepodzielnie TVN.
 4  
TV6 ostro do góry poszedł
TVP słabo w grupie komercyjnej. Gdyby nie M JAK MIŁOŚĆ czy NA DOBRE I NA ZŁE to TVP2 w gr. komercyjnej miałaby ok. 7-8%

Kompletna klapa Polsatu : żadna z ich nowości nie jest w Top20, nawet ten TopChef
 7  
Prognoze pogody w TVN oglada wiecej osob,niz tak zwane hity w polsacie.
 7  
NIE lubię master chefa ,mam talent flaki z olejem od dawna wieje nudą jedynie Ugotowani są na poziomie i chętnie oglądam ten program. żadne przepisy na zycie ,żadne lekarze mnie tez nie bawią głupiutkie serialiki tvn ale jak kto woli
 4  
Treść komentarza może zawierać obraźliwe słowa - kliknij by wyświetlić.
Ja staram się nie oglądać telewizji - nawet brakuje czasu na takie rzeczy, a nawet jeśli chcemy coś zobaczyć w telewizji - wtedy tak za bardzo nic ciekawego tam nie znajdziemy. Ale przede wszystkim nigdy nie oglądam, nie mam nawet za bardzo zakodowanych - tak daremnych, beznadziejnych stacji telewizyjnych - jak śmieciowy Polsat i ich śmieciowa oferta programowa - tworzona chyba niestety przez debili dla wszystkich - którzy chcą stać się debilami oglądając takie śmieci, (...) i pozostałe daremne stacje tematyczne należące do Polsatu. Niestety również telewizja TVN - pokazuje, i ma w swojej ofercie debilne programy - chyba naśladują telewizje Polsat, która jest od zawsze wzorem w tworzeniu tego co najgorsze, nic nie warte, (...) precz z całym śmieciowym Polsatem, i debilnymi programami - jakie można też znaleźć na TVN...
 1  
TV6 ostro do góry poszedł
poszedł ostro do góry bo zaczęli puszczać "Świat wg Bundych" czyli "Married with Children"

a puls 2 wyprzedził TTV, TVN7 też notuje świetne wyniki - tam lubię pooglądać przyjałciół.
 2  
duzi gracze na rynku dzięki DVB-T będą tracić na rzecz mniejszych. Już TV PULS podkupił Cejrowskiego, z innymi programami będzie podobnie. Kupuje też coraz droższe filmy fabularne i animowane. Mniejsi będą coraz ważniejsi. Mam nadzieję, że ci mniejsi nie pójdą w kierunku "NAJ" "Malanowski" czy " trudne sprawy"
 6  
Nie tylko Polski, bo wszędzie na świecie tak jest. Masz na myśli raczej masowego widza. Ale cóż, produkcje ambitne nigdy nie będą w mainstreamie. :P

No cóż, ja nie oglądam żadnego z tych programów, poza oczywiście czasami serwisami informacyjnymi. :P Reszta kompletnie nie w moim guście. :P
 1