Łukasz Szewczyk12.11.2013 (16:06)27 komentarzy

Pierwszy odcinek "Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy" hitem MTV Polska (wideo)

Rekordowa niedzielna (10 listopada) w MTV Polska. Relacja z Amsterdamu i pierwsze spotkanie z "Ekipą z Warszawy" przyciągnęły rekordową ilość widzów przed telewizory oraz wywołały ogromne zainteresowanie w Internecie.
Ekipa "Warsaw Shore" w MTV Polska / Fot. materiały prasowe
Najpierw o godzinie 19:00 rozpoczęła się relacja z warszawskiej MTV EMA Pre-Party, a następnie o godzinie 20:00 na widzów czekała transmisja gali MTV Europe Music Awards 2013 z Ziggo Dome w Amsterdamie. EMA pre-show przyciągnęło 31 tys. widzów w wieku 13-24, a w grupie komercyjnej prawie 57 tys. osób. Natomiast samą galę MTV EMA obejrzało ponad 207 tys. osób w wieku 16-49 - wynik ten jest o 50 proc. lepszy niż w roku ubiegłym. W grupie docelowej stacji 13-24 blok obejrzało ponad 64 000, czyli aż 65 proc. więcej niż w roku ubiegłym. Po gali, o 23:00, wyemitowano premierowy odcinek najbardziej oczekiwanego show tej jesieni - "Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy". W czasie emisji, MTV Polska osiągnęła najwyższą oglądalność w tym roku. "Warsaw Shore" obejrzało około 83 tys. widzów w wieku 13-24, co dało stacji w tym czasie udział na poziomie powyżej 8 proc. Z kolei w grupie komercyjnej (16-49) program obejrzało 230 tys. widzów, co zapewniło stacji udział na poziomie 2,3 proc.
Żyjemy w czasach, w których o sukcesie programów telewizyjnych stanowią słupki oglądalności. Dlatego dobre wyniki z niedzieli cieszą. Pozwalają bardziej optymistycznie myśleć o przyszłości. Jednak to, co cieszy najbardziej, to fakt, że możemy uczestniczyć w czymś wyjątkowym: MTV znowu produkuje programy, które poruszają opinię publiczną i mają szansę coś zmienić. Najpierw "The Real World", "Beavis i Butthead", "Jackass", "Jersey Shore", a teraz "Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy". Osobiście bardzo cieszy mnie, że produkcja z Polski dołącza do tego panteonu - komentuje Jerzy Dzięgielewski, dyrektor programowy MTV Polska

Ogromne zainteresowanie galą i programem "Warsaw Shore" odnotowano również w Internecie. W dniu emisji strona www.mtv.pl odnotowała wzrost unikalnych użytkowników (UV) o 360% oraz odsłon aż o 394 proc.. Szczególnie część poświęcona "Warsaw Shore": jest najpopularniejszą zakładką, która tylko w październiku zanotowała aż 505 tys. odsłon, a materiały video związane z programem - ponad 660 tys. streamów, czyli 72 proc. wszystkich odtworzeni na przełomie października i listopada. Równie aktywni byli fani stacji na Twitterze - w wieczornych godzinach 10 listopada, w twitterowym zestawieniu Top 10 Trendów w Polsce aż 9 na 10 hashtagów związanych było bezpośrednio z galą MTV EMA lub "Warsaw Shore".

Komentarze (1 - 10 z 27)

Ze zdjecia to wygląda tak... goście kochają siłkę i żel plus łatwe laski. Dziewczyny co kochają sponsoring i tandetę.
 62  
#warsawshore był w pewnym momencie w światowych trendach. Oglądałem to coś, oczywiście jednocześnie twitter
 11  
ja bylem zszokowany, ze TVN nie bedzie robil polskiej wersji tak wartosciowego programu. pewnie walczyli do samego konca, ale Viacom sie uparl i nie dalo sie. hehehehehehehe
 14  
W dobrym towarzystwie były premiera. Następnym odcinkom nie wróżę większej oglądalności jak 30-50 tys.
 15  
coz... mozna zobaczyc obraz wspolczesnych nastolatkow/mlodziezy. Przeciez wiadomo, ze nikt normalny/inteligentny nie pojdzie to tak plytkiego i prostackiego programu
 36  
Nie no gratuluję narodzie. Sami napędzacie machinę telewizyjnych pierdół. Niedługo tylko takie produkcje będą w TV, a wy będziecie to musieli oglądać. Wielkie brawa!
 37  
hahaha - TRYBSON TO POZER, nie spodziewałem ze sie stanie takim pajacem w programie :p
 11  
zgrozą wieje lampucary blachary i lolki sterydowe na żelu, koszmar z ulicy wiejskiej.
 21  
I to oglądają nastolatki w wieku 13 lat? świat schodzi na psy, powinni zakazać takich rzeczy, albo kodowac, a później dziwić się że są jakieś gry typu słoneczka i inne...
 33  
Gdyby nie kanały sportowe to nie potrzebowałbym TV... im więcej takich programów, tym bardziej się w tym utwierdzam.

Ludzie oglądali ten "show" z ciekawości, oglądalność będzie teraz tylko spadać.
 22