Łukasz Szewczyk14.02.2014 (20:57)4 komentarze

Bieg Justyny Kowalczyk po złoto oglądało 3,7 mln widzów

Decydujące chwile biegu Justyny Kowalczyk po złoty medal oglądało 3,7 mln widzów TVP2, z kolei ceremonię wręczenia jej medalu śledziło aż 4,5 mln widzów.
Justyna Kowalczyk - spot
Relację z czwartkowego (13 lutego 2014 roku) biegu na 10 km techniką klasyczną śledziło w TVP2 średnio 3,104 tys. osób (grupa 4+; wszystkie dane Nielsen Audience Measurement) przy udziałach wynoszących aż 46,72 proc. To oznacza, że prawie co drugi Polak, który miał wtedy włączony telewizor oglądał zawody w Dwójce, Jednak w chwili, kiedy Kowalczyk docierała do mety, widownia wzrosła do aż 3,708 mln widzów.
Ceremonię medalową z udziałem najlepszych biegaczek oglądało także w TVP2 4,063 mln widzów (średnia; udziały 28,28 proc.). Moment, kiedy złoty medal zawisł na szyi Kowalczyk śledziło 4,497 mln widzów.

Transmisja z kompleksu biegowego Laura cieszyła się także dużym powodzeniem na stronie SPORT.TVP.PL. Miała aż 132 tys. odsłon.

Komentarze (1 - 4 z 4)

Justynko złotko Ty Nasze jesteś Wielka.Z taką kontuzją i w takim stylu zdobyć złoty krążek to naprawdę nie lada wyczyn.
 8  
Nie 3,7 mln., a 2,0 mln. Reszta była widzami biernymi - czyli w zasięgu TV, ale go nie oglądający.
 6  
Zamknij ryj, i przestań kłamać - bo ty tylko stwierdzasz taką kłamliwą oglądalność, a do końca jej niestety nie znasz. I nic ci nie da durny człowieczku to śmieszne kłamanie.
 3  
Prawda boli nieprawdaż @Olekk? Bo prawda jest taka, że nie da się policzyć ile osób ogląda TV, a ile tylko przed nim siedzi!
 0