Łukasz Szewczyk18.02.2014 (10:11)5 komentarzy

Tydzień TV: Jedynka liderem, TVP2 wyprzedza TVN, TVP Sport w Top 20

W siódmym tygodniu 2014 roku telewizyjna Jedynka utrzymuje pozycję lidera wśród kanałów telewizyjnych, z kolei dzięki transmisjom Igrzysk Olimpijskich w Soczi 2014 telewizyjna Dwójka awansuje na drugą pozycję - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Media2.pl.
Podczas minionego tygodnia (od 10 do 16lutego 2014 roku) w ogólnej grupie widzów pozycję lidera utrzymuje TVP1 z wynikiem 1,138 mln widzów (15,60 proc.). Na drugą pozycję awansuje TVP2 z wynikiem 994,4 tys. widzów (13,68 proc.), a na trzecią pozycję spada TVN - z wynikiem 840,2 tys. widzów (11,51 proc.). Natomiast czwartą pozycję utrzymuje Polsat z wynikiem 769,9 tys. widzów (10,55 proc.). W minionym tygodniu, dzięki Soczi 2014, do pierwszej dwudziestki awansował kanał TVP Sport, z kolei TVP Info wyprzedza TV Pul, TVN24 oraz TV4.

 10-16.02.2014Grupa 4+
Lp.Kanał TVAMRSHR%
1.TVP1 1 138 55715,60%
2.TVP2 994 43313,63%
3.TVN 840 29311,51%
4.Polsat 769 90610,55%
5.TVN7 233 4063,20%
6.TVP INFO 203 9162,79%
7.TV PULS 197 6012,71%
8.TVN24 182 1712,50%
9.TV4 175 9252,41%
10.Polsat2 110 0251,51%
11.Puls 2 101 2231,39%
12.TTV - Twoja Telewizja 98 7641,35%
13.TVP Seriale 90 9461,25%
14.TVP Regionalna 81 3841,12%
15.TVP Sport 74 8361,03%
16.Polsat News 73 9231,01%
17.TV6 71 1120,97%
18.Polo TV 59 9330,82%
19.Discovery 59 2950,81%
20.TVP Rozrywka54 7530,75%

NAM: Top 20 kanałów TV - 10-16.02.2014 (Grupa 4+)

W komercyjnej grupie wiekowej (16-49 lat) na pozycji lidera plasuje się TVP1.

 10-16.02.2014Grupa 16-49
Lp.Kanał TVAMRSHR%
1.TVP1 361 33112,58%
2.TVN 360 18412,54%
3.TVP2 333 44111,61%
4.Polsat 330 72411,52%
5.TV PULS 87 2433,04%
6.TVN7 86 3833,01%
7.TVN24 64 3452,24%
8.TV4 59 6412,08%
9.Polsat2 45 1641,57%
10.TVP Seriale 42 5491,48%
11.TTV - Twoja Telewizja 41 2551,44%
12.Discovery 40 2181,40%
13.Puls 2 40 0381,39%
14.TVP INFO 37 0261,29%
15.TVP Sport 35 9901,25%
16.Polo TV 34 3911,20%
17.Eska TV 32 7301,14%
18.TV6 30 7611,07%
19.Polsat News 24 1660,84%
20.ATM Rozrywka23 6730,82%

NAM: Top 20 kanałów TV - 10-16.02.2014 (Grupa 16-49)

Jakie programy cieszyły się największą popularnością?. Największą popularnością cieszą się transmisje zimowych Igrzysk Olimpijskich w Soczi 2014.

 Top 20 programów 3-9.02.2014Grupa 4+
Lp.Program Kanał TVData emisjiAMRSHR%
1.ZIMOWE IGRZYSKA OLIMPIJSKIE SOCZI 2014 - TRANSMISJA: SKOKI NARCIARSKIE M TVP1 15-02-2014 10 444 09359,29%
2.STUDIO OLIMPIJSKIE SOCZI 2014 TVP1 15-02-2014 8 733 86449,03%
3.ZIMOWE IGRZYSKA OLIMPIJSKIE SOCZI 2014 - TRANSMISJA: CEREMONIA KWIATOWA TVP1 15-02-2014 8 617 04747,83%
4.M JAK MILOSC /TELENOW.POL./ TVP2 11-02-2014 7 483 62343,26%
5.TELEEXPRESS TVP1 16-02-2014 6 045 53041,78%
6.NA DOBRE I NA ZLE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 12-02-2014 5 907 38035,99%
7.ZIMOWE IGRZYSKA OLIMPIJSKIE SOCZI 2014 - TRANSMISJA: CEREMONIA MEDALOWA TVP2 16-02-2014 5 482 87834,09%
8.STUDIO OLIMPIJSKIE SOCZI 2014 TVP2 16-02-2014 5 086 32231,69%
9.BARWY SZCZESCIA /SER.POL./ TVP2 11-02-2014 4 983 29529,44%
10.WIADOMOSCI TVP1 15-02-2014 4 982 53129,19%
11.ZIMOWE IGRZYSKA OLIMPIJSKIE SOCZI 2014 - TRANSMISJA: SKOKI NARCIARSKIE M - KWALIFIKACJE TVP1 14-02-2014 4 814 97232,82%
12.FAKTY TVN 16-02-2014 4 428 54226,56%
13.KULISY SERIALU M JAK MILOSC TVP2 11-02-2014 4 311 28627,78%
14.OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 13-02-2014 4 241 12625,33%
15.SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 13-02-2014 4 218 82125,45%
16.ZIMOWE IGRZYSKA OLIMPIJSKIE SOCZI 2014 - TRANSMISJA: ŁYŻWIARSTWO SZYBKIE K TVP1 16-02-2014 4 080 45631,56%
17.JAKA TO MELODIA ? /TELETURNIEJ/ TVP1 11-02-2014 3 900 08030,19%
18.NA SYGNALE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 12-02-2014 3 634 88725,11%
19.SPRAWA DLA REPORTERA /PROG.PUBLICYS./ TVP1 13-02-2014 3 606 49524,59%
20.WYDARZENIAPolsat12-02-20143 368 35022,33%

NAM: Top 20 programów 10-16.02.2014 (Grupa 4+)

 Top 20 programów 3-9.02.2014Grupa 16-49
Lp.ProgramKana TVData emisjiAMRSHR%
1.ZIMOWE IGRZYSKA OLIMPIJSKIE SOCZI 2014 - TRANSMISJA: SKOKI NARCIARSKIE M TVP1 15-02-2014 4 192 21459,83%
2.ZIMOWE IGRZYSKA OLIMPIJSKIE SOCZI 2014 - TRANSMISJA TVP1 15-02-2014 3 635 70347,62%
3.STUDIO OLIMPIJSKIE SOCZI 2014 TVP1 15-02-2014 3 562 65850,63%
4.M JAK MILOSC /TELENOW.POL./ TVP2 11-02-2014 2 589 01237,54%
5.ZIMOWE IGRZYSKA OLIMPIJSKIE SOCZI 2014 - TRANSMISJA: CEREMONIA KWIATOWA TVP2 16-02-2014 2 089 05033,10%
6.NA DOBRE I NA ZLE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 12-02-2014 1 985 69129,94%
7.WIADOMOSCI TVP1 15-02-2014 1 978 82626,52%
8.STUDIO OLIMPIJSKIE SOCZI 2014 TVP2 16-02-2014 1 952 70231,08%
9.TELEEXPRESS TVP1 16-02-2014 1 758 43131,39%
10.KULISY SERIALU M JAK MILOSC TVP2 11-02-2014 1 671 91525,53%
11.FAKTY TVN 16-02-2014 1 616 99725,07%
12.BARWY SZCZESCIA /SER.POL./ TVP2 11-02-2014 1 554 40324,31%
13.ZIMOWE IGRZYSKA OLIMPIJSKIE SOCZI 2014 - TRANSMISJA: SKOKI NARCIARSKIE M TVP1 14-02-2014 1 548 46529,68%
14.SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 13-02-2014 1 434 70723,17%
15.ZIMOWE IGRZYSKA OLIMPIJSKIE SOCZI 2014 - TRANSMISJA: LYZWIARSTWO SZYBKIE K TVP1 16-02-2014 1 364 95926,39%
16.WYDARZENIA Polsat 10-02-2014 1 342 82624,74%
17.OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 13-02-2014 1 286 87819,25%
18.PROGNOZA POGODY TVN 16-02-2014 1 253 85018,04%
19.UWAGA ! /MAG.SENS.POL./ TVN 12-02-2014 1 229 74420,04%
20.PANORAMATVP216-02-20141 215 64719,14%

NAM: Top 20 programów 10-16.02.2014 (Grupa 16-49)

AMR - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu
SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu
Nielsen Audience Measurement dla Media2.pl

Komentarze (1 - 5 z 5)

Jak nie może być liderem, jak latacie tą olimpiadą po wszystkich kanałach TVP do wyrzygania. 5 minut studia i reklamy i pyk na inny kanał. Tak kiepskiej relacji sportowej już dawno w TV nie widziałem. Pokazywane przerywane przejazdy. Po prostu żenada. Potwierdza się że nie opłaca się płacić za abonament. Reklam więcej niż na polsacie czy tvn.
 16  
Rzeczywiście urywane relacje, przeskakiwanie po kanałach, promowanie "polskich" transmisji kosztem rywalizacji w niektórych konkurencjach, a na TVP Sport wielogodzinne relacje hokeja i łyżwiarstwa figurowego podczas gdy idą ciekawe konkurencje na stoku. Eurosport miał tą przewagę, że pokazywał zawody do końca, pomijam jakość komentarza TVP, bo ta jak zwykle poniżej standardów. Też mają dwa kanały, ale umieją to jakoś z sensem rozmieścić. Brakuje Olimpiady właśnie na Eurosporcie. :(
 16  
TVP Sport jest od dyscyplin zespołowych a TVP 1 i 2 nie ma co powyrównywać do Eurosportu
 4  
olimpiada na czeskiej publicznej jest non stop w dwóch kanałach otwartych 2 i sport. bez biegania bez,porównania
 5  
Skończą się ZIO i przynajmniej w grupie komercyjnej jak to zazwyczaj bywa Polsat wysunie się na pozycję lidera. Zresztą marzec to czas nowej wiosennej ramówki a w tym względzie się sporo będzie działo. Aczkolwiek w moim mniemaniu Polsat ma lepsze propozycje.
 3