Łukasz Szewczyk31.03.2014 (22:19)6 komentarzy

Tydzień TV: Polsat nowym liderem, bez Stocha słabe wyniki TVP

W trzynastym tygodniu 2014 roku największym powodzeniem widzów cieszyła się telewizja Polsat, z kolei kanały TVP bez skoków narciarskich notują słabe wyniki oglądalności - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Media2.pl. Do Top 20 awansuje TVN Style, z kolei programowymi hitami pozostają seriale TVP.
Podczas minionego tygodnia (od 24 do 30 marca 2014 roku) w ogólnej grupie widzów na pozycję lidera awansuje Polsat z wynikiem 832,3 tys. widzów (13.18 proc.), natomiast na drugą pozycję awansuje TVN z wynikiem 831,5 tys. widzów (13.16 proc.). Na trzecią pozycję spada TVP1 z wynikiem 756,7 tys. widzów (11,98 proc.). Natomiast czwartą pozycję utrzymuje TVP2 z wynikiem 622,1 tys. widzów (10,12 proc.).
W porównaniu z poprzednim tygodniem, do pierwszej dwudziestki popularnych kanałów awansuje kanał TVN Style, natomiast TTV wyprzedza Puls 2 i Polsat News, z kolei Polo TV wyprzedza TVP Rozrywka.

 24-30.03.2014Grupa 4+
Lp.Kanał TVAMRSHR%
1.Polsat 832 34013,18%
2.TVN 831 52513,16%
3.TVP1 756 72111,98%
4.TVP2 609 7689,65%
5.TVN7 215 0573,40%
6.TV PULS 194 2093,07%
7.TVN24 189 3803,00%
8.TVP INFO 170 1882,69%
9.TV4 157 0912,49%
10.Polsat2 96 9521,53%
11.TVP Seriale 86 1691,36%
12.TTV - Twoja Telewizja 83 9981,33%
13.Polsat News 80 7481,28%
14.Puls 2 75 5321,20%
15.TVP Regionalna 59 6080,94%
16.TV6 58 4110,92%
17.Discovery 56 6870,90%
18.Polo TV 51 3450,81%
19.TVP Rozrywka 49 5040,78%
20.TVN Style45 4560,72%

NAM: Top 20 kanałów TV 24-30.03.2014 (Grupa 4+)

W komercyjnej grupie wiekowej (16-49 lat) na pozycji lidera plasuje się TVN.

 24-30.03.2014Grupa 16-49
Lp.Kanał TVAMRSHR%
1.TVN 369 95214,91%
2.Polsat 363 53014,65%
3.TVP2 211 2628,52%
4.TVP1 208 5428,41%
5.TV PULS 82 6123,33%
6.TVN7 78 2823,16%
7.TV4 63 1562,55%
8.TVN24 56 7882,29%
9.TVP Seriale 41 4771,67%
10.Polsat2 36 2381,46%
11.TTV - Twoja Telewizja 35 2691,42%
12.Polo TV 32 8121,32%
13.Puls 2 32 2871,30%
14.Discovery 30 5301,23%
15.Polsat News 26 8781,08%
16.TV6 25 1231,01%
17.TVN Style 24 7131,00%
18.Eska TV 24 3760,98%
19.TVP INFO 22 7980,92%
20.ATM Rozrywka20 5050,83%

NAM: Top 20 kanałów TV 24-30.03.2014 (Grupa 16-49)

Jakie programy cieszyły się największą popularnością?. Największą popularnością ponownie cieszyły się seriale Telewizji Polskiej - "M jak miłość", "Ranczo" i "Na dobre i na złe".

 Top 20 kanałów TV 24-30.03.2014Grupa 4+
Lp.ProgramKanał TVData emsjiAMRSHR%
1.M JAK MILOSC /TELENOW.POL./ TVP2 25-03-2014 7 169 13143,73%
2.RANCZO /SER.KOM.POL./ TVP1 30-03-2014 6 227 36435,40%
3.NA DOBRE I NA ZLE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 26-03-2014 5 704 29235,00%
4.BARWY SZCZESCIA /SER.POL./ TVP2 24-03-2014 4 639 28028,04%
5.FAKTY TVN 27-03-2014 4 556 73832,36%
6.OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 27-03-2014 4 496 80827,49%
7.WIADOMOSCI TVP1 25-03-2014 4 334 59327,76%
8.DANCING WITH THE STARS - TANIEC Z GWIAZDAMI /PROG.ROZR./ Polsat 28-03-2014 4 090 93426,28%
9.KULISY SERIALU M JAK MILOSC TVP2 24-03-2014 4 055 12126,72%
10.TELEEXPRESS TVP1 24-03-2014 4 001 63836,67%
11.SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 30-03-2014 3 990 27524,62%
12.UWAGA ! /MAG.SENS.POL./ TVN 27-03-2014 3 340 78621,16%
13.SPRAWA DLA REPORTERA /PROG.PUBLICYS./ TVP1 27-03-2014 3 196 50022,30%
14.WYDARZENIA Polsat 24-03-2014 3 101 53821,46%
15.X FACTOR /PROG.ROZR.POL./ TVN 29-03-2014 3 078 76319,63%
16.SZPITAL /SER.PARADOK.POL./ TVN 24-03-2014 2 994 33722,52%
17.NA WSPOLNEJ /SER.OBYCZ.POL./ TVN 25-03-2014 2 993 56117,81%
18.TWOJA TWARZ BRZMI ZNAJOMO /PROGR.ROZR.POL./ Polsat 29-03-2014 2 990 22428,29%
19.THE VOICE OF POLAND PRZESLUCHANIA W CIEMNO /PROG. ROZR./ TVP2 29-03-2014 2 928 08019,64%
20.GOL T-MOBILE EKSTRAKLASA /MAG.PIL.POL./TVP129-03-20142 927 18818,94%

NAM: Top 20 programów 24-30.03.2014 (Grupa 4+)

 Top 20 kanałów TV 24-30.03.2014Grupa 16-49
Lp.ProgramKanał TVData emisjiAMRSHR%
1.M JAK MILOSC /TELENOW.POL./ TVP2 24-03-2014 2 591 19338,17%
2.RANCZO /SER.KOM.POL./ TVP1 30-03-2014 2 000 40427,64%
3.NA DOBRE I NA ZLE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 26-03-2014 1 889 20328,94%
4.KULISY SERIALU M JAK MILOSC TVP2 24-03-2014 1 560 74423,79%
5.FAKTY TVN 25-03-2014 1 559 22630,01%
6.BARWY SZCZESCIA /SER.POL./ TVP2 24-03-2014 1 468 81423,22%
7.KUCHENNE REWOLUCJE /REALITY SHOW POL./ TVN 27-03-2014 1 444 01224,20%
8.X FACTOR /PROG.ROZR.POL./ TVN 29-03-2014 1 409 46322,37%
9.TWOJA TWARZ BRZMI ZNAJOMO /PROGR.ROZR.POL./ Polsat 29-03-2014 1 391 25727,71%
10.X-MEN PIERWSZA KLASA /FILM SF USA/ Polsat 24-03-2014 1 374 33622,28%
11.MUST BE THE MUSIC - TYLKO MUZYKA /PROGR.ROZR.POL./ Polsat 30-03-2014 1 356 67119,18%
12.OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 27-03-2014 1 356 00020,82%
13.NA WSPOLNEJ /SER.OBYCZ.POL./ TVN 25-03-2014 1 310 20819,99%
14.DANCING WITH THE STARS - TANIEC Z GWIAZDAMI /PROG.ROZR./ Polsat 28-03-2014 1 283 98421,15%
15.WYDARZENIA Polsat 24-03-2014 1 281 84924,45%
16.UWAGA ! /MAG.SENS.POL./ TVN 27-03-2014 1 279 52622,53%
17.WIADOMOSCI TVP1 30-03-2014 1 267 80821,82%
18.THE VOICE OF POLAND PRZESLUCHANIA W CIEMNO /PROG. ROZR./ TVP2 29-03-2014 1 263 50719,76%
19.SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 30-03-2014 1 232 78619,51%
20.PIERWSZA MILOSC /SER.OBYCZ.POL./Polsat26-03-20141 164 14127,31%

NAM: Top 20 programów 24-30.03.2014 (Grupa 16-49)

AMR - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu
SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu
Nielsen Audience Measurement dla Media2.pl

Komentarze (1 - 6 z 6)

Przerażają mnie wyniki "Na Dobre i na złe", "Barw Szczęścia", "M jak Miłość" i ich kulisy. Polacy marnują czas przed TV na dziadowskie seriale zanim obejrzeć coś lepszego lub jeszcze lepiej - spędzić ten czas w bardziej pożyteczny sposób.
 20  
Te seriale, w większości oglądają osoby starsze, które umilają sobie wieczór przed TV...wątpię, aby osoby młode mocno tymi serialami się interesowała...zresztą to Telewizja Publiczna, a nie Polsat czy TVN, gdzie tam wyniki sięgają maksymalnie (przy serialach) 3-4 mln widzów;)
 13  
W grupie 16-49 seriale TVP oglądają kobiety z małych miast,miasteczek i wsi, zajmujące się domem lub wogóle niepracujące, których mężowie tyrają za granicą, a one pławią się w luksusach
 6  
Taniec z gwiazdami 4mln w +4 a w komercyjnej ledwo 1,3mln...
Wynika, że głównie oglądają dzieci i emeryci :P

Dziwi mnie wynik "serialu" SZPITAL... 3mln :O
ale też emeryci oglądają bo do top 20 komercyjnej się nie załapał
 3  
Polsat ma mocne pozycje w tym sezonie. W piątek, sobotę czy niedzielę stacja pokazuje swoje programowe hity. Mnie najbardziej urzekł sobotni hit. TTBZ ogląda się przyjemnie a to co pokazują uczestnicy wciąż zaskakuje.
 2  
Może Polsat liderem jest, ale tylko w grupie 4+, bo w grupie komercyjnej, teoretycznie ważniejszej - wciąż jakoś nie da się pokonać TVN.

Taniec z gwiazdami 4mln w +4 a w komercyjnej ledwo 1,3mln...
Wynika, że głównie oglądają dzieci i emeryci :P
Z jednej strony zgadzam się, bo być może przez ten słabszy wynik, Polsatowi się nie udaje wygrać cały tydzień w 16-49. Aczkolwiek z drugiej strony, to jest jeszcze wynik na granicy przyzwoitości, więc Polsat może się jedynie bardziej pochwalić wynikiem w 4+.

Cały czas rewelacyjnie TTBZ, zaczynam liczyć na 2. edycję tego świetnego programu, ale jeśli taka będzie, to oby była pokazywana o tej samej porze i tego samego dnia co obecnie, bo według mnie inny dzień i godzina zniszczy oglądalność i jakiekolwiek zyski dla tego formatu. W końcu to jest idealny program na sobotę.
Treść edytowana 1 raz (ostatnio 1 kwietnia 2014 o 18:38:00 przez N-O-R-O-N).
 1