Łukasz Szewczyk26.05.2014 (13:35)4 komentarze

Tydzień TV: Polsat i TVN liderami, powrót Polo TV do Top 20

W dwudziestym pierwszym tygodniu 2014 roku telewizja Polsat prowadzi w ogólnej grupie widzów (4+), z kolei TVN lideruje w grupie komercyjnej 16-49 lat) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Media2.pl. Do Top 20 awansuje Polo TV, programowymi hitami pozostają seriale TVP.
Podczas minionego tygodnia (od 19 do 25maja 2014 roku) w ogólnej grupie widzów (4+) pozycję lidera utrzymuje Polsat z wynikiem 664,2 tys. widzów (12,30 proc.), natomiast drugą pozycję utrzymuje TVN z wynikiem 662,1 tys. widzów (12,26 proc.). Trzecią utrzymuje TVP1 z wynikiem 580,5 tys. widzów (10,75 proc.). Natomiast czwartą pozycję utrzymuje TVP2 z wynikiem 528,9 tys. widzów (9,79 proc.).
W porównaniu z poprzednim tygodniem, do pierwszej dwudziestki powraca Polo TV.
i
 19-25.05.2014Grupa 4+
Lp.Kanał TVAMRSHR%
1.Polsat 664 22612,30%
2.TVN 662 17312,26%
3.TVP1 580 51510,75%
4.TVP2 528 9509,79%
5.TVN7 193 0923,58%
6.TVN24 176 0723,26%
7.TV PULS 175 5343,25%
8.TVP INFO 150 5582,79%
9.TV4 130 3172,41%
10.Polsat2 95 2101,76%
11.Puls 2 81 0611,50%
12.TVP Seriale 79 5501,47%
13.TTV - Twoja Telewizja 68 5401,27%
14.Polsat News 57 6201,07%
15.TVP Regionalna 56 2901,04%
16.Polsat Sport 53 6860,99%
17.TV6 51 6980,96%
18.TVP Rozrywka 45 2700,84%
19.Discovery 41 6990,77%
20.Polo TV41 4390,77%

NAM: Top 20 kanałów TV 19-25.05.2014 (Grupa 4+)

W komercyjnej grupie wiekowej (16-49 lat) na pozycji lidera plasuje się TVN.

 19-25.05.2014Grupa 16-49
Lp.Kanał TVAMRSHR%
1.TVN 304 41914,22%
2.Polsat 295 50713,80%
3.TVP2 180 5868,43%
4.TVP1 161 3667,54%
5.TV PULS 75 5073,53%
6.TVN7 66 1183,09%
7.TVN24 58 5392,73%
8.TV4 52 9352,47%
9.Polsat2 39 9581,87%
10.TVP Seriale 35 6521,67%
11.Puls 2 30 0911,41%
12.TTV - Twoja Telewizja 27 5691,29%
13.Eska TV 26 4091,23%
14.Polo TV 26 0421,22%
15.Discovery 25 6771,20%
16.Polsat Sport 23 5411,10%
17.Comedy Central 22 8231,07%
18.TVP INFO 22 4611,05%
19.Polsat News 21 6321,01%
20.TV620 7580,97%

NAM: Top 20 kanałów TV 19-25.05.2014 (Grupa 16-49)

Jakie programy cieszyły się największą popularnością?. Hitami pozostają seriale Telewizji Polskiej.

 Top 20 programów 19-25.05.2014Grupa 4+
Lp.ProgramKanał TVData emisjiAMRSHR%
1.M JAK MILOSC /TELENOW.POL./ TVP2 19-05-2014 6 307 44442,75%
2.NA DOBRE I NA ZLE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 21-05-2014 5 139 96034,87%
3.RANCZO /SER.KOM.POL./ TVP1 25-05-2014 5 014 20634,66%
4.OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 22-05-2014 3 789 50428,35%
5.BARWY SZCZESCIA /SER.POL./ TVP2 20-05-2014 3 592 30526,69%
6.DANCING WITH THE STARS - TANIEC Z GWIAZDAMI /PROG.ROZR./ Polsat 23-05-2014 3 538 17427,40%
7.KULISY SERIALU M JAK MILOSC TVP2 20-05-2014 3 317 29823,24%
8.WIADOMOSCI TVP1 25-05-2014 3 174 16626,78%
9.LIGA MISTRZOW /MECZ PILKI NOZNEJ/ REAL MADRYT - ATLETICO MADRYT TVP1 24-05-2014 3 153 95325,09%
10.SPRAWA DLA REPORTERA /PROG.PUBLICYS./ TVP1 22-05-2014 2 971 09421,76%
11.FAKTY TVN 20-05-2014 2 889 80528,88%
12.EKSPRES REPORTEROW TVP2 20-05-2014 2 701 39721,44%
13.SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 24-05-2014 2 665 03223,81%
14.GOL T-MOBILE EKSTRAKLASA /MAG.PIL.POL./ TVP1 24-05-2014 2 609 99322,98%
15.SZKLANA PULAPKA 4.0 /FILM SENS.USA - W.BRYT./ Polsat 19-05-2014 2 540 03718,70%
16.TELEEXPRESS TVP1 20-05-2014 2 484 28235,97%
17.FAMILIADA /TELETURNIEJ/ TVP2 25-05-2014 2 447 14925,97%
18.UWAGA ! /MAG.SENS.POL./ TVN 20-05-2014 2 438 50019,87%
19.WIECZOR WYBORCZY /PROG.PUBL.POL./ TVP1 25-05-2014 2 413 44715,52%
20.NA WSPOLNEJ /SER.OBYCZ.POL./TVN20-05-20142 396 65717,70%

NAM: Top 20 programów 19-25.05.2014 (Grupa 4+)

 Top 20 programów 19-25.05.2014Grupa 16-49
Lp.ProgramKanał TVData emisjiAMRSHR%
1.M JAK MILOSC /TELENOW.POL./ TVP2 19-05-2014 2 114 29336,70%
2.RANCZO /SER.KOM.POL./ TVP1 25-05-2014 1 572 61327,97%
3.NA DOBRE I NA ZLE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 21-05-2014 1 546 32127,40%
4.LIGA MISTRZOW /MECZ PILKI NOZNEJ/ REAL MADRYT - ATLETICO MADRYT TVP1 24-05-2014 1 400 00026,77%
5.SZKLANA PULAPKA 4.0 /FILM SENS.USA - W.BRYT./ Polsat 19-05-2014 1 340 89024,46%
6.KUCHENNE REWOLUCJE /REALITY SHOW POL./ TVN 22-05-2014 1 268 38823,31%
7.PROJECT RUNWAY /REALITY SHOW POL./ TVN 25-05-2014 1 224 37318,63%
8.TOP CHEF /REALITY SHOW POL./ Polsat 21-05-2014 1 146 92320,18%
9.OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 22-05-2014 1 129 40122,72%
10.TRANSFORMERS 3 /FILM SF USA/ TVN 23-05-2014 1 120 40822,78%
11.KULISY SERIALU M JAK MILOSC TVP2 20-05-2014 1 089 84517,83%
12.FAKTY TVN 25-05-2014 1 068 04927,47%
13.HELLS KITCHEN PIEKIELNA KUCHNIA /REALITY SHOW POL./ Polsat 20-05-2014 1 055 34719,01%
14.DANCING WITH THE STARS - TANIEC Z GWIAZDAMI /PROG.ROZR./ Polsat 23-05-2014 1 014 83320,64%
15.BARWY SZCZESCIA /SER.POL./ TVP2 20-05-2014 988 18919,71%
16.PRAWO AGATY /SER.OBYCZ.POL./ TVN 20-05-2014 981 84616,58%
17.STUDIO SPORT TVP1 24-05-2014 957 07922,50%
18.WYDARZENIA Polsat 21-05-2014 941 55526,87%
19.INDIANA JONES I OSTATNIA KRUCJATA /FILM PRZYG.USA/ TVP2 25-05-2014 902 45815,05%
20.UWAGA ! /MAG.SENS.POL./TVN19-05-2014891 69920,66%

NAM: Top 20 programów 19-25.05.2014 (Grupa 16-49)

AMR - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu
SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu
Nielsen Audience Measurement dla Media2.pl

Komentarze (1 - 4 z 4)

Runway super, lepsza oglądalność niż MBTM
 5  
PROJECT RUNWAY pierwszy raz w top20 w komercyjnej 16-49.

Nie ma tu muzycznych programów o.O
The Voice, Xfactor, MBTM...
Wychodzi na to, że oglądalność w komercyjnej nie przekroczyła miliona widzow (900tys)
w +4 2,4mln ale masakra ;|
 8  
Project Runway pierwszy raz w top 20 a co najdziwniejsze, jak wysoko! o_O Nigdy nie spodziewałbym się po tym programie 7 miejsca w tygodniu! Nie mówię że program jest zły ale by tak się odbił? Wow! Gratulacje! ;)
 3  
Cos nie tak rzeczywiscie jest z tymi programami muzycznymi... X Factor w tym roku przeżył OGROMNĄ przemianę, w końcu program wygląda jak za granicą a poziom jest bardzo wysoki, The Voice również, w tej edycji poziom uczestników wysoki oraz odcinki na żywo w końcu stały się interesujące (w poprzedniej edycji, na jesień, były nudne jak flaki z olejem). Ale, jesli chodzi o MBTM nie dziwie się, od 7 edycji serwowane jest TO SAMO bez zmian, zero zaskoczenia itp.
 6