Łukasz Szewczyk27.05.2014 (13:23)1 komentarz

"The Voice of Poland" zyskuje widzów

Emitowany przez telewizyjną Dwójkę muzyczny talent show "The Voice of Poland" wiosną 2014 roku zanotował lekki wzrost oglądalności - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
The Voice of Poland
Zakończyła się czwarta edycja muzycznego show telewizyjnej Dwójki - "The Voice of Poland", którą dzięki głosom widzów wygrał Juan Carlos Cano z drużyny Marii Sadowskiej (więcej o tym TUTAJ)

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że czwartą edycję "The Voice of Poland" na antenie telewizyjnej Dwójki oglądało średnio 2,153 mln widzów, co dało stacji udziały na poziomie 14,41 proc. W porównaniu do poprzedniego sezonu program zyskuje 8 tys. widzów. W grupie komercyjnej (16-49 lat) program oglądało średnio 820,2 tys. widzów (13,69 proc.).
Przychody z reklam przy programie wyniosły 10 415 360 zł
Nielsen Audience Measurement

Komentarze (1 - 1 z 1)

To że zyskują to fajna wiadomosc, program jest zajefajny. Ale aby o tym mówić po program srednio zyskał 8 TYSIECY? No błaaaagam Was, bez jaj! x-)
 0