Łukasz Szewczyk03.11.2014 (13:35)10 komentarzy

Tydzień TV: TVN wyprzedza Polsat. "Rolnik szuka żony" rozrywkowym hitem

W czterdziestym czwartym tygodniu 2014 roku telewizja TVN plasuje się na pozycji lidera w ogólnej grupie widzów (4+) oraz komercyjnej grupie widzów (16-49 lat) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Media2.pl. Rozrywkowym hitem pozostaje "Rolnik szuka żony" (TVP1).
Podczas minionego tygodnia (od 27 października do 2 listopada 2014 roku) w ogólnej grupie widzów (4+) na pozycję lidera awansuje TVN z wynikiem 861,4 tys. widzów (13,,16 proc.). Na drugą pozycję spada Polsat z wynikiem798,1 tys. widzów (12,19 proc.). Trzecią pozycję utrzymuje TVP1 z wynikiem 10,1 tys. widzów (10,85 proc.). Natomiast czwartą pozycję utrzymuje TVP2 z wynikiem 620,6 tys. widzów 9,48 proc.).
Najpopularniejszym kanałem tematycznym w minionym tygodniu ponownie okazała się informacyjna telewizja TVN24. Natomiast do pierwszej dwudziestki awansują AXN oraz TVN Style.

 27.10-2.11.2014Grupa 4+
Lp.Kanał TVAMRSHR%
1.TVN 861 40313,16%
2.Polsat 798 13812,19%
3.TVP1 710 17010,85%
4.TVP2 620 6969,48%
5.TV PULS 213 0753,26%
6.TVN7 205 1943,14%
7.TV4 194 0062,96%
8.TVN24 165 8982,53%
9.TVP INFO 160 4692,45%
10.Polsat2 107 9331,65%
11.Puls 2 106 8691,63%
12.TTV - Twoja Telewizja 91 8591,40%
13.TVP Seriale 85 2951,30%
14.TV6 70 9191,08%
15.TVP Regionalna 68 5791,05%
16.Polsat News 65 8481,01%
17.TVP Rozrywka 59 7010,91%
18.TVP ABC 50 7260,78%
19.TVN Style 46 4410,71%
20.AXN46 1310,70%

NAM: Top 20 kanałów TV 27.10-2.11.2014 (Grupa 4+)

W komercyjnej grupie wiekowej (16-49 lat) na pozycji lidera plasuje się TVN.

 27.10-2.11.2014Grupa 16-49
Lp.Kanał TVAMRSHR%
1.TVN 383 42114,55%
2.Polsat 361 06313,71%
3.TVP2 210 8828,00%
4.TVP1 185 0277,02%
5.TV PULS 102 7963,90%
6.TV4 94 3753,58%
7.TVN7 82 6343,14%
8.Puls 2 49 0051,86%
9.TVN24 47 0231,78%
10.Polsat2 45 6121,73%
11.TTV - Twoja Telewizja 45 0591,71%
12.TV6 37 2591,41%
13.TVP Seriale 33 9371,29%
14.Discovery 26 3041,00%
15.Eska TV 25 3810,96%
16.TVP INFO 25 3400,96%
17.TVN Style 25 1880,96%
18.TVP Rozrywka 24 1710,92%
19.Polo TV 23 7060,90%
20.ATM Rozrywka22 6550,86%

NAM: Top 20 kanałów TV 27.10-2.11.2014 (Grupa 16-49)

Najpopularniejszymi programy tygodnia? Wśród seriali prowadzi "M jak miłość" (TVP2), natomiast wśród programów rozrywkowych "Rolnik szuka żony".

 Top 20 programów 27.10-2.11.2014 Grupa 4+
Lp.ProgramKanał TVData emisjiAMRSHR%
1.M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 27-10-2014 6 982 59942,46%
2.NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 29-10-2014 5 336 23333,69%
3.OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 30-10-2014 4 589 58028,37%
4.ROLNIK SZUKA ŻONY /REALITY SHOW POL./ TVP1 02-11-2014 4 366 65728,31%
5.WIADOMOŚCI TVP1 01-11-2014 4 312 84227,79%
6.BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 27-10-2014 4 257 86125,27%
7.FAKTY TVN 02-11-2014 4 240 45425,59%
8.TELEEXPRESS TVP1 02-11-2014 4 199 88230,46%
9.WYDARZENIA Polsat 02-11-2014 3 753 07822,95%
10.DANCING WITH THE STARS - TANIEC Z GWIAZDAMI /PROG.ROZR./ Polsat 31-10-2014 3 687 71024,30%
11.SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 02-11-2014 3 641 09720,57%
12.KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ TVP2 27-10-2014 3 625 14525,12%
13.PROGNOZA POGODY TVP1 02-11-2014 3 354 08518,77%
14.NAD ŻYCIE /FILM DRA.POL./ TVN 01-11-2014 3 350 37920,63%
15.BLONDYNKA /SER.OBYCZ.POL./ TVP1 02-11-2014 3 183 73917,83%
16.GOL T-MOBILE EKSTRAKLASA /MAG.PIL.POL./ TVP1 02-11-2014 3 151 10017,67%
17.SZPITAL /SER.PARADOK.POL./ TVN 29-10-2014 3 094 13623,65%
18.UWAGA ! /MAG.SENS.POL./ TVN 29-10-2014 3 033 95619,36%
19.JAKA TO MELODIA ? /TELETURNIEJ/ TVP1 28-10-2014 3 003 24226,74%
20.MASTERCHEF /REALITY SHOW POL./ TVN02-11-20142 973 30316,59%

NAM: Top 20 programów 27.10-2.11.2014 (Grupa 4+)

 Top 20 programów 27.10-2.11.2014 Grupa 16-49
Lp.ProgramKanał TVData emsijiAMRSHR%
1.M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 27-10-2014 2 301 95833,92%
2.NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 29-10-2014 1 846 72227,87%
3.FAKTY TVN 02-11-2014 1 720 77125,76%
4.ROLNIK SZUKA ŻONY /REALITY SHOW POL./ TVP1 02-11-2014 1 691 70424,07%
5.NAD ŻYCIE /FILM DRA.POL./ TVN 01-11-2014 1 627 65023,80%
6.MASTERCHEF /REALITY SHOW POL./ TVN 02-11-2014 1 566 20420,43%
7.WYDARZENIA Polsat 02-11-2014 1 494 49922,78%
8.AVATAR /FILM SF ANG.USA/ Polsat 27-10-2014 1 460 82425,38%
9.GNIEW TYTANÓW /FILM PRZYG.FANT.HISZP.USA/ TVN 31-10-2014 1 309 86521,77%
10.BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 27-10-2014 1 306 08619,73%
11.KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ TVP2 27-10-2014 1 263 93419,94%
12.SPORT /SERWIS SPORT./ TVN 02-11-2014 1 257 23318,18%
13.UWAGA ! /MAG.SENS.POL./ TVN 02-11-2014 1 225 78617,16%
14.HELLS KITCHEN PIEKIELNA KUCHNIA /REALITY SHOW POL./ Polsat 28-10-2014 1 212 31219,28%
15.WIADOMOŚCI TVP1 02-11-2014 1 204 21117,25%
16.TOP CHEF /REALITY SHOW POL./ Polsat 29-10-2014 1 202 19318,44%
17.KUCHENNE REWOLUCJE /REALITY SHOW POL./ TVN 30-10-2014 1 179 60819,86%
18.OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 30-10-2014 1 159 82818,22%
19.TELEEXPRESS TVP1 01-11-2014 1 141 57524,43%
20.SPORT /SERWIS SPORT./ TVP102-11-20141 119 98515,12%

NAM: Top 20 programów 27.10-2.11.2014 (Grupa 16-49)

AMR - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu
SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu

Komentarze (1 - 10 z 10)

Taniec z gwiazdami w Polsacie to nie to samo co w TVN. Bariera 4 mln widzów ciekawe czy zostanie w końcu przekroczona.
 6  
Dla mnie osobiście ten z Polsatu wydaje się teraz ciekawszy niż TVNowski - ożywili go
Widzę, że kobiety i wieś siedzą przed TV
 8  
Już tyle razy o tym pisano,ale wniosek z tego że ciągle za mało.Dla kogo taki odmóżdżacz może być hitem?.Żenada,kompromitacja,bezguście i chała najwyższych lotów.Każdy średnio inteligentny człowiek powinien i zapewne jest zdegustowany programem wywołującym dyskomfort nieporównywalny do żadnego innego.Niech chamy nabiorą ogłady, włoża trochę wysiłku i własnej inicjatywy w znalezienie drugiej połowy.Ale zapewne wielu z nich to przerasta.
 2  
Ten program powinien się nazywać "Rolnik szuka rozgłosu" a nie żony. Misja TVP za abonament.
 5  
paparazzi strzał w 10 nic dodać nic ująć
 2  
Dla mnie "Rolnik" to nie jest żadna rozrywka. To jakiś kicz, a nie rozrywka...
 5  
Im większy badziew tym większa widownia
 8  
POlaczki takimi postami pokazujecie tylko swoją zawiść, nienawiść, tępactwo i głupotę.
 8  
zobaczcie że Puls przekroczył 200 tys. widzów tv4 jest blisko tej granicy, to chyba rekordy tych stacji. Widać, że główni gracze na rynku tracą na rzecz mniejszych. w Top 20 pojawiła się też TVP ABC.
 2  
powinno być burak szuka krowy
 7