Łukasz Szewczyk12.02.2015 (10:22)1 komentarz

Serialowi amanci uwodzą media. Na czele Paweł Małaszyński

Na temat dziesięciu najbardziej lubianych i najprzystojniejszych polskich aktorów serialowych 2014, wyłonionych w rankingu portalu Polki.pl, opublikowano w ubiegłym roku łącznie ponad 18 tys. materiałów - wynika z raportu przygotowanego przez Press-service Monitoring Mediów. Wskaźnik ekwiwalentu reklamowego wyniósł aż 156 mld zł.
Paweł Małaszyński polskim Hitmanem
Niekwestionowanym liderem rankingu "Serialowi Amanci" został Paweł Małaszyński, który wcielił się w jedną z kluczowych postaci filmu "Lekarze". Na jego temat opublikowano aż 3,7 tys. materiałów. W konsekwencji aż co piąta informacja dotyczyła właśnie tego aktora. Drugie miejsce pod względem liczby doniesień medialnych zajął Jakub Wesołowski (grający postać Igora Nowaka w "Na Wspólnej"), którego od prowadzącego dzieliło zaledwie 500 publikacji. Na podium znalazł się także bohater "Ojca Mateusza" i "Na dobre i na złe" - Artur Żmijewski[. W 2014 r. na jego temat ukazało się 2,9 tys. materiałów. Pomimo iż aktor zajął dopiero trzecie miejsce, to właśnie on najczęściej pojawiał się na pierwszych stronach magazynów - aż 40 razy! Dla porównania Małaszyński odnotował 35 wzmianek na okładkach, a Wesołowski - 20. Następne miejsca w rankingu zajęli Leszek Lichota, Maciej Zakościelny, Marek Bukowski oraz Michał Roznerski. Zestawienie zamykają Andrzej Młynarczyk, Stefan Pawłowski i Lesław Żurek.
Liczba publikacji na temat analizowanych aktorów w 2014 r
Liczba publikacji na temat analizowanych aktorów w 2014 r.
75 proc. informacji o liderze rankingu pochodzi z internetu, a głównie ze stron Superseriale.se.pl, Film.onet.pl oraz Film.interia.pl. Natomiast w przypadku prasy o Małaszyńskim najczęściej pisały "Echo Dnia - Radom" i "Tele Świat". Ekwiwalent reklamowy materiałów na jego temat wyniósł 23 mln złotych. Źródła internetowe jeszcze więcej uwagi poświęciły Wesołowskiemu - aż 82 proc. doniesień medialnych. O aktorze najczęściej można było znaleźć informację na stronach Superseriale.se.pl oraz Jastrzabpost.pl. Poza tym sporo wzmianek na jego temat pochodziło z telewizji - głównie z TVN. AVE publikacji o Wesołowskim wyniosło 25 mln złotych. Jednak rekordzistą pod względem wyceny ekwiwalentu reklamowego został Żmijewski - 32 mln złotych.

Liczba publikacji na temat aktorów w podziale na miesiące w 2014 r
Liczba publikacji na temat aktorów w podziale na miesiące w 2014 r.
Największa popularność medialna Pawła Małaszyńskiego przypadła na luty i była związana z jego rezygnacją z roli Maksa Kellera w serialu "Lekarze" oraz doniesieniami o współpracy reklamowej z firmą P4 (Play). Z kolei na temat Jakuba Wesołowskiego najwięcej publikacji pojawiło się w grudniu ubiegłego roku ze względu na premierę kalendarza "Dżentelmeni 2015". Marzec zdecydowanie należał do Artura Żmijewskiego. Dziennikarze rozpisywali się wówczas o premierze filmu "Karol, który został świętym".

W grudniu znaczący przyrost materiałów dotyczył także Leszka Lichoty w nawiązaniu do premiery filmu "Wkręceni 2" oraz Macieja Zakościelnego za sprawą informacji o zakończeniu produkcji serialu "Czas Honoru".
PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

Komentarze (1 - 1 z 1)

Łysiejący facet amantem? :D :D :D Jaki kraj tacy amanci.
 0